Fitness Seller

Game: Diablo III

Die hacks ziet er niet zo goed uit :p best nog even wachten met compleet loos te gaan op dit spel :D

Hoe kom je aan zoveel resist?

items met resist to all. ik draag alleen items waar resist en str of resist en vit op zit. resistance is gewoon erg belangrijk als barb.
Tenminste dat denk ik, want ik ga nu ook gewoon nog smerig hard dood.
Maar wel iets minder smerig hard dan eerst

• Topic Starter Topic Starter
edit: nvm

Hij heeft ze op andere plaatsen staan.

nog 30,000 post om het skyrim topic in te halen jongens xD.
zit nu eind act 1 inferno , blue mobs 2 hit ko mij maar ik kom er langzaam wel langs door te kite en een deur uit en in te gaan om te healen.

edit: The Butcher op Inferno dood mij in slechts 1 hit als ik in het vuur sta :O.
edit2: The Butcher tot 20% HP gekregen - guess what.. de HELE map kwam in vuur te staan... dat zal de rage timer wel zijn :(.
edit3: The Butcher gekilled door agressiefer te spelen.

Laatst bewerkt:
items met resist to all. ik draag alleen items waar resist en str of resist en vit op zit. resistance is gewoon erg belangrijk als barb.
Tenminste dat denk ik, want ik ga nu ook gewoon nog smerig hard dood.
Maar wel iets minder smerig hard dan eerst

Ow, je bent een barb. Dacht dat je een monk was.

Melee is inderdaad zwaarder dan ranged, maar heeft ook zeker zijn charmes. Me volgende char wordt wel denk ik een wiz

pff, ben weer te slim.. laat maar :f

Die 30.000 post halen wij met gemak :P. Vooral als straks pvp losbarst dan gaan we hier los!

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 16:44 ----------

pff, ben weer te slim.. laat maar :f

Increased attack speed?

Btw wel ****ing nice dat die gewoon je dps uitrekent als je meer ias hebt.

Die 30.000 post halen wij met gemak :P. Vooral als straks pvp losbarst dan gaan we hier los!

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 16:44 ----------

Increased attack speed?

Btw wel ****ing nice dat die gewoon je dps uitrekent als je meer ias hebt.
Ik zat te kijken bij armor gloves voor attack speed %, maar moest ring hebben. ;p

Beste zoek je gewoon op armor en dan pakt die alles behalve de wapens. Btw, zoekfunctie in ah werkt niet altijd foutloos.

Ja klopt, mogen ze wel verbeteren.

Hoe maken jullie trouwens het makkelijkst gold ? Gewoon spul verkopen op AH?

Ja klopt, mogen ze wel verbeteren.

Hoe maken jullie trouwens het makkelijkst gold ? Gewoon spul verkopen op AH?

Gewoon spelen en alles looten (alle gold/pots/craftbooks/gems/blue-name & rare items.)

De blue's verkoop je aan de merchant tenzij ze hele goede stats hebben, dan stop je het op de Ah voor 40k+
De rare's hetzelfde verhaal maar daar kune je 50k-250k voor vragen.

Ik zit op 2mill toen ik net lv.60 hitte.

Gewoon spelen en alles looten (alle gold/pots/craftbooks/gems/blue-name & rare items.)

De blue's verkoop je aan de merchant tenzij ze hele goede stats hebben, dan stop je het op de Ah voor 40k+
De rare's hetzelfde verhaal maar daar kune je 50k-250k voor vragen.

Ik zit op 2mill toen ik net lv.60 hitte.
mmm...ik laat ze dissen bij die blacksmith...stom plan?

wie heeft er nog een questpass voor mijn maatje??

kusjesinreturn!

Terug
Naar boven