MuscleMeat

Game: Diablo III

begin het beu te worden, goed zo, blok begint morgen.

Wat is dit nou weer voor gare shit, op mijn account krijg ik error 3006 maar ik kan wel gewoon op het account van me broertje ?....

Edit: Werkt weer! :D

Laatst bewerkt:
TheUnknown#2510

Ben vaak savonds online te vinden ...Nightmare act 1 , barb lvl 34. 550dps en 6k hp

Inmiddels ben ik gevorderd met mijn barbarian tot lvl39 met 1.2K DPS, 2K armor en 7K health.

Ik ben echter vandaag gewisseld naar een demon hunter om daar ook eens wat mee te spelen. Erg makkelijke klasse tot nu toe moet ik zeggen in vergelijking met barbarian, maar wel weer even wennen om ranged te spelen.

Is dit spel net zoiets als WoW? Blij dat ik dat niet meer speel, flink veel tijd aan verspild :D

Dit is 1000x beter dan wow

Waarom dan?

LOL Inferno Maghda 1 hit ko'd me.
won't give up though.

fkyeah- jobs done!

Laatst bewerkt:
Wow is voor gays, dit is hardcore! Keihard rammen en overleven en niet een elfje dat op een eenhoorn rijdt, zoals bij wow .

Check youtube voor wat fimpjes.

Nah, speel zowel wow als diablo 3 nu, moet zeggen dat diablo lang niet de verslavingsfactor van wow heeft.
Als je ooit diablo 1 en 2 gespeeld hebt is er eigenlijk heel weinig nieuws onder de zon, maar gewoon een nieuwe rete goede game.
Niet met wow te vergelijken.

En? Is het net zo verslavend als zn voorganger? :p

---------- Post added 22 May 2012 at 15:20 ----------

Jezus je hebt toch wel 40 euro :roflol:

Jawel, maar betaal me scheel aan rijlessen, sportschool abbo, mobiel abbo en nog wat andere kosten dus er blijft atm niks over. Dus voorlopig maar even geen geld voor spellen.

Heb net een review gelezen en je kan het spel in 30 uur wel uitspelen. Maar wat doe je daarna? Endless loot grinden in je eentje of coop?

No way dat je het (op inferno) uitspeelt in 30 uur. Normal + nightmare misschien.

Dan is dit spel toch veel beter dan WoW? Als de gameplay beter is (moeilijker). En niet die verslavingsfactor, want je voelt je dan niet gedwongen om te spelen als je eigenlijk geen zin hebt (zoals in die guilds ofzo).

Dus gasten, wat vinden jullie van Diablo 3 tov diablo 2? Na 12 jaar wachten vind ik het persoonlijk wat tegenvallen namelijk. Ik zie dit spel nog wel doodgaan in een jaar als er niet snel dingen gaan veranderen zelfs :(

Dan is dit spel toch veel beter dan WoW? Als de gameplay beter is (moeilijker). En niet die verslavingsfactor, want je voelt je dan niet gedwongen om te spelen als je eigenlijk geen zin hebt (zoals in die guilds ofzo).

Probleem met WoW is dat je het niet kunt uitspelen... Er zijn altijd achievements die je kunt halen etc, je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Je denkt dat je klaar bent als je de maximum level bereikt hebt, maar in feite begint het spel dan pas

Dus gasten, wat vinden jullie van Diablo 3 tov diablo 2? Na 12 jaar wachten vind ik het persoonlijk wat tegenvallen namelijk. Ik zie dit spel nog wel doodgaan in een jaar als er niet snel dingen gaan veranderen zelfs :(

Ik vind Diablo 3 heel slecht.

Unbalanced classes, overal bugs , ik heb truuckjes ontdenkt die in 90% van de maps werken waardoor ik alles aan kan, weinig doelen dat motiveerd, public games heeft meer nadeel dan voordeel, elite's zijn moeilijker dan bosses ,servers nog niet stabiel enzovoorts.
Ik speel omdat ik betaald heb, maar fun heb ik niet.
Mijn gear is zelfs average lv.40 lol.

zit nu eind Inferno act 2 met maar 1 death bij hun bosses en 30 deaths+ bij de elites.
zelfs white-name monsters 1 hitten mij maar ze kunnen me toch niet raken omdat de mobs niet slimmer gemaakt zijn, gwn meer hp dus doe ik er langer over..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven