- Waardering
- 3.423
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij uitleggen hoe hij de 3e en 4e skill tegelijk heeft? Bij mij zitten ze onder dezelfde skilltree.Ik heb het spel niet, geen geld voor jammer genoeg (enigste spel op mijn lijstje is GW2), maar als ik zo kijk zijn classes als mage echt achterlijk OP en monk en barbarian veel moeilijker om te spelen. Jammer.
http://www.youtube.com/watch?v=pojMsZ0EP7E&feature=g-u-u
Kan iemand mij uitleggen hoe hij de 3e en 4e skill tegelijk heeft? Bij mij zitten ze onder dezelfde skilltree.
Wow is voor gays, dit is hardcore! Keihard rammen en overleven en niet een elfje dat op een eenhoorn rijdt, zoals bij wow .
Check youtube voor wat fimpjes.
En? Is het net zo verslavend als zn voorganger?
---------- Post added 22 May 2012 at 15:20 ----------
Jezus je hebt toch wel 40 euro![]()
Jawel, maar betaal me scheel aan rijlessen, sportschool abbo, mobiel abbo en nog wat andere kosten dus er blijft atm niks over. Dus voorlopig maar even geen geld voor spellen.
Dan is dit spel toch veel beter dan WoW? Als de gameplay beter is (moeilijker). En niet die verslavingsfactor, want je voelt je dan niet gedwongen om te spelen als je eigenlijk geen zin hebt (zoals in die guilds ofzo).
Dus gasten, wat vinden jullie van Diablo 3 tov diablo 2? Na 12 jaar wachten vind ik het persoonlijk wat tegenvallen namelijk. Ik zie dit spel nog wel doodgaan in een jaar als er niet snel dingen gaan veranderen zelfs![]()