- Waardering
- 591
Probleem met WoW is dat je het niet kunt uitspelen... Er zijn altijd achievements die je kunt halen etc, je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Je denkt dat je klaar bent als je de maximum level bereikt hebt, maar in feite begint het spel dan pas
Misschien als er pvp en zeldzame gear uitkomt dat dit bij diablo 3 ook zo is? Wel jammer dat het max level zo laag ligt bij diablo 3, dat je toch snel aan het dak zit.
Ik vind Diablo 3 heel slecht.
Unbalanced classes, overal bugs , ik heb truuckjes ontdenkt die in 90% van de maps werken waardoor ik alles aan kan, weinig doelen dat motiveerd, public games heeft meer nadeel dan voordeel, elite's zijn moeilijker dan bosses ,servers nog niet stabiel enzovoorts.
Ik speel omdat ik betaald heb, maar fun heb ik niet.
Mijn gear is zelfs average lv.40 lol.
zit nu eind Inferno act 2 met maar 1 death bij hun bosses en 30 deaths+ bij de elites.
zelfs white-name monsters 1 hitten mij maar ze kunnen me toch niet raken omdat de mobs niet slimmer gemaakt zijn, gwn meer hp dus doe ik er langer over..
Hm balen, heb al betaald voor deze game. Maar het is toch wel leuk om zelf inventieve truukjes te bedenken? En patches komen nog wel voor balance.