AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Probleem met WoW is dat je het niet kunt uitspelen... Er zijn altijd achievements die je kunt halen etc, je kunt het zo gek maken als je zelf wil. Je denkt dat je klaar bent als je de maximum level bereikt hebt, maar in feite begint het spel dan pas

Misschien als er pvp en zeldzame gear uitkomt dat dit bij diablo 3 ook zo is? Wel jammer dat het max level zo laag ligt bij diablo 3, dat je toch snel aan het dak zit.

Ik vind Diablo 3 heel slecht.

Unbalanced classes, overal bugs , ik heb truuckjes ontdenkt die in 90% van de maps werken waardoor ik alles aan kan, weinig doelen dat motiveerd, public games heeft meer nadeel dan voordeel, elite's zijn moeilijker dan bosses ,servers nog niet stabiel enzovoorts.
Ik speel omdat ik betaald heb, maar fun heb ik niet.
Mijn gear is zelfs average lv.40 lol.

zit nu eind Inferno act 2 met maar 1 death bij hun bosses en 30 deaths+ bij de elites.
zelfs white-name monsters 1 hitten mij maar ze kunnen me toch niet raken omdat de mobs niet slimmer gemaakt zijn, gwn meer hp dus doe ik er langer over..

Hm balen, heb al betaald voor deze game. Maar het is toch wel leuk om zelf inventieve truukjes te bedenken? En patches komen nog wel voor balance.

• Topic Starter Topic Starter
Ga ik deze game kunnen draaien op mn pentium 4 2.80, Ati Radeon 9200+1 gig geheugen? :D

---------- Post added 23 May 2012 at 12:17 ----------

Unbalanced classes, overal bugs , ik heb truuckjes ontdenkt die in 90% van de maps werken waardoor ik alles aan kan, weinig doelen dat motiveerd, public games heeft meer nadeel dan voordeel, elite's zijn moeilijker dan bosses ,servers nog niet stabiel enzovoorts.

zit nu eind Inferno act 2 met maar 1 death bij hun bosses en 30 deaths+ bij de elites.
zelfs white-name monsters 1 hitten mij maar ze kunnen me toch niet raken omdat de mobs niet slimmer gemaakt zijn, gwn meer hp dus doe ik er langer over..

Hmm, wel heel vreemd, Blizzard kennende.

Haha mensen met een wizard op hardcore mode zijn hun character kwijt geraakt omdat arcane shield is generved zonder patch notes, dus ineens werkte hun arcane shield niet meer :roflol:

blizzard pls

Wat ik me af vraag, komt er ook arena op hardcore? Dat zou pas leuk zijn om te zien :D

WoW was toen het uitkwam ook niet perfect, maar het had zelfs als je geen guild had een enorme verslavingsfactor.

Uren, dagen, weken mobs grinden om een reputatie op exalted te krijgen zodat je een epic kon kopen... Wat een mooie tijden, de bevrediging was enorm. :)

Toen eenmaal de raids kwamen kon je dag zeggen tegen je sociale leven, lekker moeilijke raids, 40 man (later ook met 20 in AQ en ZG) coordineren en zorgen dat die ene baas down ging.
Liep je later vol met EPIXX door de hoofdstad was je de bomb, en keek iedereen naar je hoe geil je wel niet was... En wispers kreeg : hoeveel dmg doe je? Welke raidgroep zit je bij? :bow2:

Dit alles is lang niet zo overweldigend in Diablo, not even close.

Daarbij dat de loot wel erg random dropt, en vrijwel nooit 100% voor jou class geschikt is.
Hoevaak ik als wizzard items krijg met strenght of dexterity word ik schijtziek van... Slechts heel af en toe zit er intelect op, maar dan vaak nog vergezeld van 1 van eerder genoemde stats.
Helemaal hilarisch is het wanneer er een 'echt' wizzard item dropt, wat dus alleen ik zou kunnen dragen... en er zit strenght op.
Wat een randdebielen die dat bedacht hebben.

Zijn er meer die moeite hebben met bewegen als je tegen grote boss moet vechten? (als ranged vooral)

Ben nu bij the butcher en als ik van het vuur wil weg rennen heb ik al snel dat ik op de boss klik en dan begin met aanvallen ipv weg rennen. Vrij iritant vooral omdat je soms ingesloten bent en langs boss rennen enige manier is om weg te komen :mad:

WoW was toen het uitkwam ook niet perfect, maar het had zelfs als je geen guild had een enorme verslavingsfactor.

Uren, dagen, weken mobs grinden om een reputatie op exalted te krijgen zodat je een epic kon kopen... Wat een mooie tijden, de bevrediging was enorm. :)

Toen eenmaal de raids kwamen kon je dag zeggen tegen je sociale leven, lekker moeilijke raids, 40 man (later ook met 20 in AQ en ZG) coordineren en zorgen dat die ene baas down ging.
Liep je later vol met EPIXX door de hoofdstad was je de bomb, en keek iedereen naar je hoe geil je wel niet was... En wispers kreeg : hoeveel dmg doe je? Welke raidgroep zit je bij? :bow2:

Dit alles is lang niet zo overweldigend in Diablo, not even close.

Daarbij dat de loot wel erg random dropt, en vrijwel nooit 100% voor jou class geschikt is.
Hoevaak ik als wizzard items krijg met strenght of dexterity word ik schijtziek van... Slechts heel af en toe zit er intelect op, maar dan vaak nog vergezeld van 1 van eerder genoemde stats.
Helemaal hilarisch is het wanneer er een 'echt' wizzard item dropt, wat dus alleen ik zou kunnen dragen... en er zit strenght op.
Wat een randdebielen die dat bedacht hebben.
Haha ik heb niet voor niets lv.40 gear op m,n lv.60 wizard.

90% van m,n loot is demon hunter!

Heb nu dus ff een DM aangemaakt

Zijn er meer die moeite hebben met bewegen als je tegen grote boss moet vechten? (als ranged vooral)

Ben nu bij the butcher en als ik van het vuur wil weg rennen heb ik al snel dat ik op de boss klik en dan begin met aanvallen ipv weg rennen. Vrij iritant vooral omdat je soms ingesloten bent en langs boss rennen enige manier is om weg te komen :mad:

wtf enrage timer is tekort op the butchers xD hij had nog dikke 25% over

gvd k*t boss heb ook niet genoeg mana om continue dmg te doen xd

Heb dat filmpje op vorige pagina over wizard "overgenomen" en moet zeggen dat het echt super makkelijk is op die manier haha.

Hoorde wel iemand zeggen dat ze die energy armor hebben aangepast?

gvd k*t boss heb ook niet genoeg mana om continue dmg te doen xd
lol, welke class speel je?

Wel grappig dat zoveel mensen ragen op de fora...Maar ergens is Blizzard niet echt al te communicatief bezig, fouten in een spel kan ik inkomen bij launch...maar patches niet aankondigen? Dan doen ze dat bij wow toch beter :o

lol, welke class speel je?

Wel grappig dat zoveel mensen ragen op de fora...Maar ergens is Blizzard niet echt al te communicatief bezig, fouten in een spel kan ik inkomen bij launch...maar patches niet aankondigen? Dan doen ze dat bij wow toch beter :o

witchdoctor, hijs nu dood the butcher, heb ff blazin spider toegevoegd, makkelijker te spammen dan firebomb xD

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 15:41 ----------

Heb dat filmpje op vorige pagina over wizard "overgenomen" en moet zeggen dat het echt super makkelijk is op die manier haha.

Hoorde wel iemand zeggen dat ze die energy armor hebben aangepast?

Arcaneshield werkt niet meer.

Heb ban op diablo forum voor herashment loll

Pff, al mijn shit is weg lol. Was niks bijzonders en maar 20k goud ofzo maar wel genaaid.

Lees op forum dat andere mensen dit ook hebben en ze een lvl 1 persoon in hun vriendenlijst erbij hebben. Dat heb ik dus ook (paulods oid).

Achja

witchdoctor, hijs nu dood the butcher, heb ff blazin spider toegevoegd, makkelijker te spammen dan firebomb xD

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 15:41 ----------

Arcaneshield werkt niet meer.

Heb ban op diablo forum voor herashment loll

Succes met je volgende uitdating: Inferno Maghda , ze 1 a 2 hit ko'd je terwijl er 4 monstertjes om haar heen lopen die je ook 1 hitten.

pak een slow skill en ga rondjes rennen net zo lang tot ze dood is.

Hmm, Diablo 2 kon ik echt uuuuuren aan een stuk spelen. Maar hier heb ik er na een uurtje of 2 genoeg van. En dan in de namiddag opnieuw hetzelfde, terug zin om te spelen en na 2 uurtjes opnieuw genoeg.

Wodt allemaal wel opgelost

Ik had ook meer gevoel bij diablo 2

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals, een pentium 4 2.8 ghz met een ati radeon 9200 en 1 gig geheugen? Gaat dat em worden?

Denk dat ik toch een nieuwe computer ga kopen hoor, daar niet van.

Nogmaals, een pentium 4 2.8 ghz met een ati radeon 9200 en 1 gig geheugen? Gaat dat em worden?

Denk dat ik toch een nieuwe computer ga kopen hoor, daar niet van.
Windows® XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0cMac® OS X 10.6.8, 10.7.x or newerIntel Pentium® D 2.8 GHz or AMD Athlon™ 64 X2 4400+Intel® Core 2 DuoNVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or betterNVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon™ HD 2600 or better1 GB RAM (XP), 1.5 GB (Vista/7)2 GB RAM12 GB available HD space12 GB available HD spaceDVD-ROM (required for retail disc versions only)DVD-ROM (required for retail disc versions only)Broadband** Internet connectionBroadband** Internet connection1024x768 minimum resolution1024x768 minimum resolution

Waarom vraag je dat als je het spel toch sowieso gaat kopen, nu of voor je nieuwe computer? Koop het spe en probeer het uit.

Ik draai het op een 1 jaar oude laptop.

Als je diablo heel slecht zou vinden, zag je nu niet in Inferno modus. Je bent gewoon verslaafd geraakt :D

Terug
Naar boven