MuscleMeat

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
Kennissen zat, clan vind ik voor nerds, dan verkoop je echt je leven vind ik :roflol:

Je hebt ook van die minder serieuze clans , mja mss is clan dan een verkeerde omschrijving , online kennissen waarmee je soms gamed is dan een betere omschrijving .

Ik wil een f. Keyyyyy!

[Link niet meer beschikbaar]

release date eindelijk vrijgegeven, 15 mei.

15-5-2012
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit

Laatst bewerkt:
Vast wel, hoge settings gaan het echter niet worden.

Ik moet het zeker weten:P. Waarom staat op bol.com en wehkamp.nl dat die pas in juni uitkomt :@!!! Ik wil hem alvast bestellen! Gaan jullie hem via battle.net aanschaffen of gewoon op dvd en bestellen jullie de gewone versie of de collectors edition?

Ik moet het zeker weten:P. Waarom staat op bol.com en wehkamp.nl dat die pas in juni uitkomt :@!!! Ik wil hem alvast bestellen! Gaan jullie hem via battle.net aanschaffen of gewoon op dvd en bestellen jullie de gewone versie of de collectors edition?

Ik de collectors editie , gewoon , omdat het kan

Waar heb jij die bestelt? Ik kan hem nergens meer vinden en krijg je hem 15 mei meteen geleverd?

Denk dat het weinig strand wordt als ik deze ga bestellen :D

Komt ie eigenlijk ook voor console uit?

Diablo is geen console game, dus ik ben bang van niet.

Hij zou toch ook uitkomen voor de psp

ik mis de druid! had een killer fury/rabies druid op diablo 2 lod.
dus witchdoctor wordt t nu denk ik.

ik mis de druid! had een killer fury/rabies druid op diablo 2 lod.
dus witchdoctor wordt t nu denk ik.

Druid had je niks aan, 't was gewoon Amazon Barb of Sorceress, Hammerdin was ook nog wel leuk.

Amazon was toch wel mn favoriet, die skill dat ze pijlen in de breedte af schiet was echt beest, daar maaide je echt hele legers mee neer van ver, barb was ook wel leuk voor WW.

Terug
Naar boven