XXL Nutrition

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben al jaren benieuwd! :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:49 ----------

Ik heb een laptop van ongeveer een half jaar oud met 500gig. Denk je dat ik hier d3 op kan spelen? Heb namelijk geen zin om een nieuwe pc aan te schaffen

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 20:51 ----------

Met welke char gaan jullie als eerst spelen? Ik twijfel tussen de barb en monk. Ik wil sowieso een melee char, dat casten en rennen is niks voor mij.

Ik begin altijd met de sterkste melee, in dit geval een barb dus. Als je een spel net voor 't eerst speelt en overal aan moet wennen wil je gewoon klappen kunnen opvangen, en met melee skills etc. leer je het spel ook goed kennen, sorcery is veel te ingewikkeld in 't begin met dit soort spellen.

Ik begin altijd met de sterkste melee, in dit geval een barb dus. Als je een spel net voor 't eerst speelt en overal aan moet wennen wil je gewoon klappen kunnen opvangen, en met melee skills etc. leer je het spel ook goed kennen, sorcery is veel te ingewikkeld in 't begin met dit soort spellen.

teleport runs waren wel leuk met sorc.
melee heeft altijd het probleem dat je het vaakst sterft.

teleport runs waren wel leuk met sorc.
melee heeft altijd het probleem dat je het vaakst sterft.

Mwah, juist niet, als je als barb in je eentje speelt ben je een stuk minder kwetsbaar dan een sorc, die enemies komen toch op je af, en 20 klappen van enemies is wel wat anders dan 4, je hoeft al je punten ook alleen maar in health te stoppen ipv mana ook, wat al een voordeel heeft, daarnaast draag je ook heavy armor en is je armor sowieso een stuk hoger.

De meeste hardcore chars waren toch echt barbs met DII :p

Btw, voor de echte kenners:

Aaahhh, fresh meat!

:D

Laatst bewerkt:
Aantal dagen geleden een e-mail van blizzard ontvangen dat ik Diablo 3 voor 90 dagen gratis mag uitproberen omdat ik een geregistreerd WoW account heb voor 28-2-2012.

Spoiler voor e-mail:
Diablo III FREE for 90 Days - Offer Expires March 10
Eligibility: you must be 18 or older, and have registered a full version of World of Warcraft on or before 12.28.2011.
When you get Diablo III, and other exclusive offers, you can download the player as soon as possible. Tyrael's Charger will be available with Patch 4.3, and beta access will go live with the beta launch.
Click on the link below to verify your Battle.net account,you will get: Diablo III FREE for 90 Days.

To read our privacy policy visit: http://www.blizzard.com/privacy.shtml
Blizzard Entertainment
P.O. Box 18979
Irvine, CA 92623
Account & Technical Services
(800) 592-5499
http://www.blizzard.com/suppor
-------------------------------------------------
Seems legit?

Meeste WoW spelers zullen het wel herkennen dat zodra je e-mail geregistreerd is, je mailbox helemaal vol gespammed wordt met partijen die claimen dat ze Blizzard zijn, maar eigenlijk gewoon uit zijn op je WoW account.... Deze filterd hij er bij mij altijd uit in mijn mail, maar deze kwam er doorheen dus ik weet niet of ie nu echt van blizzard is of niet?

Heeft iemand het al geprobeerd van alle WoW players hier?

Zijn phishing emails. Niet op reageren.

Ik zou het niet vertrouwen

2de muisknop eerste link(in je email, niet hier) -> eigenschappen.

check "echte" adres ingegeven. Vaak is het maar 1 lettertje verschil(met een gewone copy-paste kunnen wij dat niet), en vaak een Indische website ofzo.

Daarnaast is er nog een grote dinger: het is vanuit US "verstuurd", ik vermoed dat je zoals 99,99% van de Europeanen bij Blizzard Europe zit.

Laatst bewerkt:
2de muisknop eerste link(in je email, niet hier) -> eigenschappen.

check "echte" adres ingegeven. Vaak is het maar 1 lettertje verschil(met een gewone copy-paste kunnen wij dat niet), en vaak een Indische website ofzo.

Daarnaast is er nog een grote dinger: het is vanuit US "verstuurd", ik vermoed dat je zoals 99,99% van de Europeanen bij Blizzard Europe zit.

True.
Ik zal het dan maar niet riskeren :D
Thanks.

Weet iemand of er wel een andere mogelijkheid is om een trial versie te krijgen? Het is niet zo zeer dat ik het spel zelf wil uitproberen, maar eerder kijken of hij op m'n laptop gedraaid kan worden.
Waarschijnlijk komt dit spel met een code, dus terug brengen naar de winkel zal niet helpen denk ik.

Edit: Dit soort spellen zullen ongetwijfeld binnen een aantal dagen na release gekraakt zijn en te downloaden via een één of andere torrent zoals de meeste spellen, of niet? Dan doe ik het via die manier en koop ik het spel alsnog later mocht ik hem kunnen draaien. Heb een Dell Latitude E6500, dus ik denk van niet maar ik blijf hopen ;)

Als je pre-ordered krijg je ook een DIII muismat erbij :D

welja , de eerste weken speel ik altijd intens , daarna kan ik redelijk sociaal leven hebben ernaast :D

Ik wil em ook eigenlijk liever niet kopen om die reden, WoW heb ik ook laten liggen, maar daarvan heb ik geen epische vorige delen in 't begin gespeeld, Diablo speel ik al sinds deel 1.

Maarja, effe afwachten nog, moet sowieso eerst een nieuwe pc hebben.

Ik wil em ook eigenlijk liever niet kopen om die reden, WoW heb ik ook laten liggen, maar daarvan heb ik geen epische vorige delen in 't begin gespeeld, Diablo speel ik al sinds deel 1.

Maarja, effe afwachten nog, moet sowieso eerst een nieuwe pc hebben.

Vooral als je leest dat er immens veel ingame content in het spel zal zitten en er af en toe iets zal toegevoegd zijn .

Zal wsl gewoon immens groot zijn diablo 3 , de drang om je karakter betere gear te geven en raids te doen .

Doet me denken aan hoe hooked ik was aan baldurs gate I en II , waren ook games met goede verhaallijn , goed uitgewerke NPC's en ingame charachters . Met dan een immens goede expansion erbij .

Fallout 2 vond ik ook echt immens goede verhaallijn en ingame content .

Online kan je niet vergelijken met single player hé, geen enkele game is zo verslavend als een goeie online game.

Terug
Naar boven