MuscleMeat

Game: Diablo III

Wat belachelijk dat ze nu nog steeds met die error 37 aan het kloten zijn.

Hadden ze echt wel al wat aan mogen doen

begint echt focking irritant te komen die error 37

Sinds activision blizzard overgekocht heeft is het alleen winst en geld troggelen van klanten die telt .

klantservice trekt op geen ballen , de eerste week kon ik nog verstaan .

Maar na focking 2 weken nog altijd geen deftige servers opgezet te hebben , amauteurs , echt , jezus , voor zo'n firma met zo'n kapitaal .

Focking geldwolven echt

begint echt focking irritant te komen die error 37

Sinds activision blizzard overgekocht heeft is het alleen winst en geld troggelen van klanten die telt .

klantservice trekt op geen ballen , de eerste week kon ik nog verstaan .

Maar na focking 2 weken nog altijd geen deftige servers opgezet te hebben , amauteurs , echt , jezus , voor zo'n firma met zo'n kapitaal .

Focking geldwolven echt
blizzard is van activision? mmm wist ik niet :D

lol ff winst gemaakt. Probeer ook nog die wizard spike te verkopen met 2miljoen gold winst. Heeft epic stats en was maar 1.5m alle andere die in de buurt ervan komen of net ietstje beter zijn kosten rond de 4m

e6d0zl.jpg

heb je het door, dit doe ik al van day 1...

Nog nooit met die winstmarge wel, dus nicely done.

Of parameters instellen, of sorten op dps(bij weap), en dan vooral de 2d or 1d23h in het oog houden om te buy/resellen.

Ik hou van short-sellen(cheap items kopen en 10-15% onder de prijs undercutten voor snelle resale), ipv soms dagen wachten tot je item verkocht wordt. Vooral door de max 10 items limitation.

Laatst bewerkt:
Hahahaha, damn geile b*ch. Zelfs na zo een trap zo ik der nog nemen

Act3 en 4 inferno gaan nergens over. Tenzij je demon hunter of wizard bent. Ze moeten het spel nog behoorlijk balanceren.

Act 1 en 2 farmen met me monk. Daarna maar ubergear kopen maar dat gaat wel twee weken duren.

Hoeveel uur per week spelen jullie Diablo :D

wtf joh.. 70 uur? :roflol:

16 uur per dag, ik eet achter de pc en slaap zo'n 7 uur per dag dus 16*7 = 112 uur per week

Terug
Naar boven