Fitness Seller

Game: Diablo III

legendaries hebben slechtere stats dan rares, voor 1 of andere domme reden ..
dus gewoon goeie rares zoeken op AH voor de defigste prijs en je kan een leuk gear setje in elkaar steken.
Soms kan ik aan die stats echt niet uit...super int en vit erop, maar dan str of dex er nog eens bij? dafuq? waar is dat in hemelsnaam goed voor...

Ben 60, maar heb echt geen zin om gear te farmen zodat ik nog sneller kan.. gear farmen? :|

Soms kan ik aan die stats echt niet uit...super int en vit erop, maar dan str of dex er nog eens bij? dafuq? waar is dat in hemelsnaam goed voor...

welcome to Random generated stats, met drops geluk hebben met je eigen stats, of op AH specifieren in de zoekfunctie dat je enkel je eigen stats wil.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 13:21 ----------

ben 60, maar heb echt geen zin om gear te farmen zodat ik nog sneller kan.. Gear farmen? :|

ah !

Hebben jullie ook , servers are busy ?

When Chuck Norris encounters elites with "Invulnerable Minions" he kills the minions first.

Black Magic didn't bar Chuck Norris's Way.

Chuck Norris plays D3 in offline mode.

When the server tries to kick Chuck Norris for maintenance Chuck Norris kicks the server back.

When Chuck Norris plays D3, Deckard Cain doesn't die.

Chuch Norris finished act 5 of Armaggedon.

Chuck Norris is the Authenticator.

Chuck unlocked all co-op achievements ,while soloing.

Chuck made it to level 99.

goede Chuck-jokes :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 14:43 ----------

Hebben jullie ook , servers are busy ?

de nieuwe patch heeft weer een deel verkloot, ze komen met het excuus dat er teveel wordt ingelogd.

Bullshit natuurlijk want het is woensdag.

hoppakee, net ff een belt met 140 vit en 70 int en 50 res all verkocht voor 750k.
had er toch nix aan want ik heb geen wiz :p

Werkt wel dus.

Laatst bewerkt:
iemand full barb gear kopen?

items:
http://i49.tinypic.com/250j7zm.png

stats:
http://i49.tinypic.com/mhepl3.png

edit://

Ik heb de items een beetje naast de AH gehouden, en hierbij een klein lijstje:

Gloves: 2M +-
Shoulder: 3M +-
Helm: 750K +-
Neck: 3.5M +-
Wrist: 800K +-
Chest: 600K +-
Belt 1.5M +-
Ring (rare) 300k +-
Ring (blue) 1.2M +-
Pants: 2M +-
Shield: 1M +-
Boots: 1.5M +-
Weapon: 2.5M +-

Eronder bieden kan altijd, hoogste bod wint.

Mocht er iets totaal niet kloppen even laten weten s.v.p.

Je prijzen voor de meeste items zijn belachelijk hoog kerel. Wrm doe jij je barb weg btw

Je prijzen voor de meeste items zijn belachelijk hoog kerel. Wrm doe jij je barb weg btw

mwoah valt mee als ik met de AH een beetje vergelijk.
eronder wegdoen kan altijd ofcourse.

ik wil een andere build iets anders items proberen etc.

wapen verkocht voor 2.5m

Laatst bewerkt:
lol ff diablo 3 wikipedia aangepast, ben benieuwd hoelang zo blijft. Check ook ff de auteur :roflol: (recht onderin reference list)

heb ff screenshot gemaakt omdat het wel snel zal worden verwijderd

1zmdmdg.jpg

Waar vind je al die gear

lol ff winst gemaakt. Probeer ook nog die wizard spike te verkopen met 2miljoen gold winst. Heeft epic stats en was maar 1.5m alle andere die in de buurt ervan komen of net ietstje beter zijn kosten rond de 4m

e6d0zl.jpg

Voor iemand die vindt dat d3 faalt, speel je wel erg veel skyblazer :P

Voor iemand die vindt dat d3 faalt, speel je wel erg veel skyblazer :P

Heb 1ste 2 weken kapot gespeeld :o keek er zo naar uit dus heb gewoon doorgezet. Laatste 3 dagen nauwlijks echt gespeeld. Alleen ah checken voor cheapo legendaries en beetje winst maken. Gaat redelijk. Ben nu gold aan het verzamelen voor als er uit patch of expansion komt die het spel beter maakt.

Terug
Naar boven