XXL Nutrition

Game: Diablo III

nouja als je toch genoeg farm hebt koop je de rest van je gear toch gewoon op de auction house of zie ik dat verkeerd? 7 mil gold lol.. nice!

ziet er goed uit voor een free-game.
vooral die skill-tree WTF! :eek:

Spel is zoals het zou moeten zijn met zulke games, gewoon max lvl 100, epic veel skilss en de gem(s) die je in je wapen doet bepalen je active skilss. En gems lvlen mee dus hoe meer je skill gebruikt des te beter die word. hmmm cant wait

Dat Path of Exlie ziet er zeker uit als een mooie free2play game, maar nadeel aan free2play is dat je of nolife moet zijn (gaat prima in je studententijd :p) of flink moet betalen wil je meedoen.

Ik heb een tijd lang Grand Fantasia en daarvoor Secret of the Solstice in mijn studententijd samen met mijn toenmalige vriendin in de top meegespeeld, maar dat werd iets too much :o

Ondanks de kritieken hier en daar op Diablo III vind ik het tot nu toe vele malen beter uitgebalanceerd dan Diablo II, waar je je character gewoon compleet kon vernken, wat voor de niet-nolifer niet erg leuk was. Of je moest van tevoren al je hele tactiek uitwerken en simpel omhoog klikken wat je nodig dacht te hebben.

Nu kun je heerlijk wisselen van skills.

Mijn barb (tank) zojuist van 40 naar 44 gebracht; 16K health, 1.9K DPS en 4K armor unbuffed :D Lvlen gaat nu heerlijk snel, vooral door de enorme hoeveelheid mighty blows die ik nu maak met mijn nieuwe skillset.

Heeft iemand waypoints van act3/4 inferno? Zou ik graag willen.

Spel is niet volledig gratis. Je eerste char zal waarschijnlijk gratis zijn, maar voor je 2e etc moet je waarschijnlijk betalen zegt die. Vast zo een game waar je gratis wel kan spelen, maar als je bij de top wil horen vast moet betalen. No thanx! En een copy van d2? Na mijn ervaring zijn copies altijd waardelozer van het origineel.

Ik hou het lekker op d3

Epic troll lol

[Link niet meer beschikbaar]

Mensen geloven het ook nog :roflol:

dafuq-did-i-just-read-meme.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 13:40 ----------

"Let's also give us choice of professions, epic bosses for 10+ people and change name to WoW pocket edition."

:roflol:

Dat Path of Exlie ziet er zeker uit als een mooie free2play game, maar nadeel aan free2play is dat je of nolife moet zijn (gaat prima in je studententijd :p) of flink moet betalen wil je meedoen.

Ik heb een tijd lang Grand Fantasia en daarvoor Secret of the Solstice in mijn studententijd samen met mijn toenmalige vriendin in de top meegespeeld, maar dat werd iets too much :o

Ondanks de kritieken hier en daar op Diablo III vind ik het tot nu toe vele malen beter uitgebalanceerd dan Diablo II, waar je je character gewoon compleet kon vernken, wat voor de niet-nolifer niet erg leuk was. Of je moest van tevoren al je hele tactiek uitwerken en simpel omhoog klikken wat je nodig dacht te hebben.

Nu kun je heerlijk wisselen van skills.

Mijn barb (tank) zojuist van 40 naar 44 gebracht; 16K health, 1.9K DPS en 4K armor unbuffed :D Lvlen gaat nu heerlijk snel, vooral door de enorme hoeveelheid mighty blows die ik nu maak met mijn nieuwe skillset.

Holyphuck gast, wat voor zieke weapons/armor heb jij allemaal o.O? Ik heb ook een 44 barb met maar 7k health - 1.5k dps - 3k armor ofzo.. fack ik doe t waarschijnlijk allemaal verkeerd..

Please respond, heb je legendary items ofzo? fuaaarkkk

Please respond, heb je legendary items ofzo? fuaaarkkk

Gewoon goede shit op de AH kopen.

Eigenlijk is dat hele blacksmithen echt ****ing waardeloos.
Als ik zie hoeveel geld ik daar ingepompt heb, en hoe weinig items ik daarvan equiped heb, moet ik bijna huilen.

Ben nu 49 met me Wizard, misschien dat als je straks 60 bent het intressant word?

Gewoon goede shit op de AH kopen.

Eigenlijk is dat hele blacksmithen echt ****ing waardeloos.
Als ik zie hoeveel geld ik daar ingepompt heb, en hoe weinig items ik daarvan equiped heb, moet ik bijna huilen.

Ben nu 49 met me Wizard, misschien dat als je straks 60 bent het intressant word?

Die AH is ook een beetje vaagjes, ik kan de stats van de items niet eens zien?? Ik zal zoiezo ff kijken vandaag :).. maar da fuk met sommige shizzle

Auction house werkt ook wel k*t ja.
Soms bied je ergens op, is ie minuten aan het kloten, is het al verkocht.

Ben gisteren overigens door zo'n geintje wel een berg gold kwijt geraakt.
Item gekocht op buyout, error.
Geld wel kwijt, geen item gekregen.
Ook niet bij completed, of in me kist terug.

Waardeloos, ticket geschreven.

Hoe moet ik dan in godsnaam aan goeie items komen ipv gokken op geluk? Ik heb trouwens wel 2 legendary items gevonden, 2-handed weapon.. hoe bedoel je ongeluk >_> en een bow die wel fakingggggg goed is maar bedoeld voor Demon Hunters. Ik ga denk ik binnenkort ff een demon hunter maken want die Bow raped ass serious.

Hoe moet ik dan in godsnaam aan goeie items komen ipv gokken op geluk? Ik heb trouwens wel 2 legendary items gevonden, 2-handed weapon.. hoe bedoel je ongeluk >_> en een bow die wel fakingggggg goed is maar bedoeld voor Demon Hunters. Ik ga denk ik binnenkort ff een demon hunter maken want die Bow raped ass serious.
Ze hebben gisteren onderhoud gehad ivm die AH probs, zou dus moeten opgelost zijn. Ik heb altijd al mn items met correct stats kunnen aankopen, dus zou perfect moeten lukken!

En anders; ik verkoop diss best veel items, laat eens weten welke stats en welk lvl je nodig hebt. Sayer#2941 dan kijk ik vanavond wel eens voor je (werken tot 22.00 dan rustig thuiskomen)

Ik heb een level 44 barb, level van items zo dicht mogelijk aan mijn char^^ stats van items zo goed mogelijk! Ik zal je wel ff adden:D.

Terug
Naar boven