AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

22096111.jpg

allen gespeeld, didnt have a bad time in d3. nog steeds niet overigens:D

yep, diablo 3 is een waardige opvolger !

het enige argument ertegen kan zijn dat je jong was, en games voor de eerste keer ervaren, waardoor je experience vroeger leuker was.
en nu als oudere zelf, wetend hoe alles in mekaar zit en met gevolg minder plezier hebben :(

Never, d3 tipt op dit moment no way aan d2. Vooral de d2 voor de runewords! Wat heb ik daar mooie herinneringen aan

yep, diablo 3 is een waardige opvolger !

het enige argument ertegen kan zijn dat je jong was, en games voor de eerste keer ervaren, waardoor je experience vroeger leuker was.
en nu als oudere zelf, wetend hoe alles in mekaar zit en met gevolg minder plezier hebben :(

Diablo 3 is tot nu toe gewoon een k*t spel, met patch 1.03 word het iets beter maar dan nog blijft alles om de ah/rmah draaien.

Diablo 3 is tot nu toe gewoon een k*t spel, met patch 1.03 word het iets beter maar dan nog blijft alles om de ah/rmah draaien.

ik vindt t gewoon een cool spel waar ik net zoveel fun uit haal als d1 en d2 in hun tijd. dat hele ah/rmah zal me verder mn kont jeuken.

Diablo 1-2 was niet veel verschillend met de eindeloze boss farm runs, met enig verschil nu dat je alles kan verkopen .. wat het beter maakt, daarbij raken casual gamers amper de AH aan, en doen er weken over om de normale gameplay uit te spelen. spel door rushen in 3dagen, en dan zagen dat er niet genoeg gameplay is, is nogal dom niet ? gameplay en storyline is nog altijd tip top in orde in de reeks, inclusief diablo 3.

als je dit niet denkt dan ben je gewoon de algemene gameplay van dit soort hack and slash games beu ;) het is altijd makkelijker om de games vroeger te verhemelen puur om het feit dat ze nieuw en "refreshing" waren.

Diablo 3 is een k*t spel.. wat een schande als opvolger van zoon grote titel..

Diablo 1-2 was niet veel verschillend met de eindeloze boss farm runs, met enig verschil nu dat je alles kan verkopen .. wat het beter maakt, daarbij raken casual gamers amper de AH aan, en doen er weken over om de normale gameplay uit te spelen. spel door rushen in 3dagen, en dan zagen dat er niet genoeg gameplay is, is nogal dom niet ? gameplay en storyline is nog altijd tip top in orde in de reeks, inclusief diablo 3.

als je dit niet denkt dan ben je gewoon de algemene gameplay van dit soort hack and slash games beu ;) het is altijd makkelijker om de games vroeger te verhemelen puur om het feit dat ze nieuw en "refreshing" waren.

Dit.
Het is gewoon dezelfde game als vroeger, in een nieuw jasje.
Tuurlijk was het vroeger geweldig, je was minder gewend.
Start D1 of D2 maar weer eens op, wedden dat die tegenvalt na D3 gespeelt te hebben?

Diablo 3 is een k*t spel.. wat een schande als opvolger van zoon grote titel..

Jij bent k*t als je met zulke domme praat komt.

Hey ik moet zeggen dat ik D3 ook wel flink vind tegenvallen hoor.. heb er spijt van wat een gerushde geld binnehaler bah..

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 07:51 ----------

Dit.
Het is gewoon dezelfde game als vroeger, in een nieuw jasje.
Tuurlijk was het vroeger geweldig, je was minder gewend.
Start D1 of D2 maar weer eens op, wedden dat die tegenvalt na D3 gespeelt te hebben?

Jij bent k*t als je met zulke domme praat komt.
Dat is zijn mening en ik ben er het eigenlijk ook wel mee eens.

Hey ik moet zeggen dat ik D3 ook wel flink vind tegenvallen hoor.. heb er spijt van wat een gerushde geld binnehaler bah.

Naja gerushed is het in ieder geval niet, ze hebben 10 jaar er over gedaan om hem te maken ;)

Maar ik vind het ook lang niet de game die ik verwacht had.
Maar dit komt omdat de hype die in de 10 jaar om deze game zo groot geworden was, de game alleen maar tegen kon vallen.

Maar denk eens serieus terug aan de oude diablo's, er is eigenlijk weinig veranderd.
De game is nog steeds hetzelfde, alleen aangepast aan de huidige tijd.
Enige wat ik geen goede toevoeging vind is de RMAH.
De betere wapens zijn gewoon meestal daar te vinden, en ik ga geen 100,- euro uitgeven aan een ingame wapen, dat vertik ik.

someetimes when I'm alone and cant sleep at night, i get naked, rub vaseline all over my body and pretend im a slug and slowly slither around in the kitchen

well sometimes i dig a hole in my backyard and sit in it pretending im an carrot

Sinds de gold function op RMAH het nog niet doer misschien hier proberen, iemand geïnteresseerd in mils?
1 Mil = 5 euro

Genoeg in voorraad :)

Diablu duud in 13 uur, nu op nightmare begonnen :)

Diablu duud in 13 uur, nu op nightmare begonnen :)

Netjes man. Ben al wel aardig wat uurtjes bezig en zit in begin act 3. Eigenlijk is deze game te makkelijk lol. Ik ben een monk. Lvl laag in de 20 al. Maar waarom het zo makkelijk is: de auction house. Je kunt gewoon vanaf het begin epic gear kopen. Ik heb nu 2 bijlen met lifesteal, +60dex, 55dps, met een rune erop die nog eens +15dps toevoegen, en ook nog eens +5 ofzo fire damage... sick! En daarbij: allemaal rare + dex gear, varierend van +30 tot +50 dex per dingetje. Totale dex is al 500+ voor lage lvl 20 echt ziek al zeg ik het zelf.

Hit normaal telkens 300's met die grote aoe attack, en met crits of speciale attacks nog veel hoger. Echt een ziek mannetje, ben benieuwd hoe ik in inferno het doe. Maar dat duurt nog wel even, lol.

Peanut ik zal proberen flink te haasten zodat we gelijk lopen, kunnen we misschien samen wat levels clearen ofzo :D

Netjes man. Ben al wel aardig wat uurtjes bezig en zit in begin act 3. Eigenlijk is deze game te makkelijk lol. Ik ben een monk. Lvl laag in de 20 al. Maar waarom het zo makkelijk is: de auction house. Je kunt gewoon vanaf het begin epic gear kopen. Ik heb nu 2 bijlen met lifesteal, +60dex, 55dps, met een rune erop die nog eens +15dps toevoegen, en ook nog eens +5 ofzo fire damage... sick! En daarbij: allemaal rare + dex gear, varierend van +30 tot +50 dex per dingetje. Totale dex is al 500+ voor lage lvl 20 echt ziek al zeg ik het zelf.

Hit normaal telkens 300's met die grote aoe attack, en met crits of speciale attacks nog veel hoger. Echt een ziek mannetje, ben benieuwd hoe ik in inferno het doe. Maar dat duurt nog wel even, lol.

Peanut ik zal proberen flink te haasten zodat we gelijk lopen, kunnen we misschien samen wat levels clearen ofzo :D
Nice man! Heb zelf nog niets gekocht, maar moet zeggen dat er ook wel dikke shit op nightmare al dropt :D Zelfs in de lower maps al dikkere shit gevonden dan de hogere maps op normal!

Ik speel samen met m'n neef die hem eigenlijk gekocht heeft, maar zit altijd daar en hij heeft nu tentamens, vandaar dat ik er zo doorheen jaag :D Wat is je Battletag? Misschien straks wat dungeons clearen :D
Ik heb een demonhunter van 37 geloof ik, m'n neef een wizardphaggot van 26.

Nice man! Heb zelf nog niets gekocht, maar moet zeggen dat er ook wel dikke shit op nightmare al dropt :D Zelfs in de lower maps al dikkere shit gevonden dan de hogere maps op normal!

Ik speel samen met m'n neef die hem eigenlijk gekocht heeft, maar zit altijd daar en hij heeft nu tentamens, vandaar dat ik er zo doorheen jaag :D Wat is je Battletag? Misschien straks wat dungeons clearen :D
Ik heb een demonhunter van 37 geloof ik, m'n neef een wizardphaggot van 26.

Ik zit nu in Hell ACT II , ik speel af en toe , ben nog maar level 57

Sephiroth ben ik

Terug
Naar boven