Fitness Seller

Game: Diablo III

Netjes man. Ben al wel aardig wat uurtjes bezig en zit in begin act 3. Eigenlijk is deze game te makkelijk lol. Ik ben een monk. Lvl laag in de 20 al. Maar waarom het zo makkelijk is: de auction house. Je kunt gewoon vanaf het begin epic gear kopen. Ik heb nu 2 bijlen met lifesteal, +60dex, 55dps, met een rune erop die nog eens +15dps toevoegen, en ook nog eens +5 ofzo fire damage... sick! En daarbij: allemaal rare + dex gear, varierend van +30 tot +50 dex per dingetje. Totale dex is al 500+ voor lage lvl 20 echt ziek al zeg ik het zelf.

Hit normaal telkens 300's met die grote aoe attack, en met crits of speciale attacks nog veel hoger. Echt een ziek mannetje, ben benieuwd hoe ik in inferno het doe. Maar dat duurt nog wel even, lol.

Peanut ik zal proberen flink te haasten zodat we gelijk lopen, kunnen we misschien samen wat levels clearen ofzo :D

monk is compleet bugged in inferno. Beter dh rerollen voor het moment.

Ik heb er weinig zin in, heb morgen maar mn nieuwe pc en het eerste dat ik ga doen is the witcher 2. Ms dat ik dan af en toe nog eens on kom, kans is klein.

Ok m'n gear is duidelijk niet goed genoeg voor inferno (zelfs act 1), maar dat hele gold farmen is eigenlijk nieuw voor mij.

Wat moet ik doen? Veel plekken waar ik van hoor zijn al gepatched..

vriend van mij heeft zijn gear verkocht op het RMAH en gold een tijdje geleden verkocht op 1 of andere site. Is nu 1800 euro rijker en zijn character is bijna leeg :roflol:

heb zelf al een 300tal euro gemaakt

je kan er gemakkelijk geld mee verdienen, vooral als je een demonhunter bent die act 3 inferno kan farmen (wat gigantisch oneerlijk is, omdat DH de enigsten zijn die dit kan doen tenzij top gear op de andere classes).

en je moet ook snel zijn, want de kopers zullen al snel max gear zijn => op een gegeven moment zal de AH gewoon plat liggen. en dit als iedereen zijn gear heeft.
maar dan komt het feit dat pvp zal uitkomen, wat de AH opnieuw zal doen bloeien :p

Nice man! Heb zelf nog niets gekocht, maar moet zeggen dat er ook wel dikke shit op nightmare al dropt :D Zelfs in de lower maps al dikkere shit gevonden dan de hogere maps op normal!

Ik speel samen met m'n neef die hem eigenlijk gekocht heeft, maar zit altijd daar en hij heeft nu tentamens, vandaar dat ik er zo doorheen jaag :D Wat is je Battletag? Misschien straks wat dungeons clearen :D
Ik heb een demonhunter van 37 geloof ik, m'n neef een wizardphaggot van 26.

Nee vind het vet, hoe meer hoe beter. BT: An4b0lic#2207, heroname: Zyzz

monk is compleet bugged in inferno. Beter dh rerollen voor het moment.

Ik heb er weinig zin in, heb morgen maar mn nieuwe pc en het eerste dat ik ga doen is the witcher 2. Ms dat ik dan af en toe nog eens on kom, kans is klein.

Oei, pak ik weer de class die underpowered is :o Maarja, ik vind deze class zo vet. Heb allemaal plannen om de dodge kans maximaal te maken. Dan die power dat mijn armor heel hoog word door dex. Dan lifesteal. Dan hoge crit chance en crit damage (en die passive die dodge nog extra verhoogt op basis van crit chance). Bedoeling is een soort zieke tank die ook nog eens flinke damage kan uitdelen. Zou echt geen class willen spelen met nog ziekere dps, maar waar je steeds moet wegrennen, en waar je genaaid bent als de monsters jailer of waller zijn.

Witcher 2 heb ik ook net gedl'd toevallig lol, heb er net 10 mins gameplay in, maar de leercurve is hoog, dus ik kom er maar niet in. Ook te weinig tijd voor atm door diablo :p

Maar calyptus, doe gewoon mee, is toch vet samen met een paar dbb'ers?
Add me guys.

Nee vind het vet, hoe meer hoe beter. BT: An4b0lic#2207, heroname: Zyzz

Oei, pak ik weer de class die underpowered is :o Maarja, ik vind deze class zo vet. Heb allemaal plannen om de dodge kans maximaal te maken. Dan die power dat mijn armor heel hoog word door dex. Dan lifesteal. Dan hoge crit chance en crit damage (en die passive die dodge nog extra verhoogt op basis van crit chance). Bedoeling is een soort zieke tank die ook nog eens flinke damage kan uitdelen. Zou echt geen class willen spelen met nog ziekere dps, maar waar je steeds moet wegrennen, en waar je genaaid bent als de monsters jailer of waller zijn.

Witcher 2 heb ik ook net gedl'd toevallig lol, heb er net 10 mins gameplay in, maar de leercurve is hoog, dus ik kom er maar niet in. Ook te weinig tijd voor atm door diablo :p

Maar calyptus, doe gewoon mee, is toch vet samen met een paar dbb'ers?
Add me guys.

begin the witcher 2 op easy. Zelfs easy=very hard vergeleken met de gemiddelde rpg.
Ik heb al genoeg met irl-vrienden gegamed, ik zit al in act 2 inferno en wordt gewoon 1/2-shotted door de gemiddelde elite. Je wordt geforceerd om een gebrekkige melee-kiter te worden.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
diablo infero HC dood @ 10:43 19-06-2012
44k vieuwers.

Is hij dood of is diablo dood

Ugh.. kan nergens een goedkope key vinden. Of ze zijn uitverkocht en je moet 3weken wachten of ze vragen 55-60 euro terwijl je ze gewoon voor 43-45euro kan krijgen.

46,-
2myxlx2.jpg

Thanks daar had ik niet aan gedacht. Heb hem inmiddels binnen, ben een wizard begonnen het is nu nog een beetje abracadabra met wat voor skills ik moet nemen etc, iemand een goeie build?.

Voor de lagere difficulties zou ik vooral veel intelligence kiezen en hoge dps wapens, dan rol je er makkelijker doorheen. Later ook een beetje tanky worden,
Hoe ver ben je al? Ik ben nu act 1 nightmare. Kunnen we keer samenwerken ofzo :D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 21:24 ----------

Btw nightmare is al flink pittiger!
Echt ziek sterk: die arcane enchanted. Spawnt er zon pew pew laser recht onder mijn voet. In 1 sec dood...

Wil niet weten wat hell gaat worden... laat staan inferno :x

Voor de lagere difficulties zou ik vooral veel intelligence kiezen en hoge dps wapens, dan rol je er makkelijker doorheen. Later ook een beetje tanky worden,
Hoe ver ben je al? Ik ben nu act 1 nightmare. Kunnen we keer samenwerken ofzo :D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 21:24 ----------

Btw nightmare is al flink pittiger!
Echt ziek sterk: die arcane enchanted. Spawnt er zon pew pew laser recht onder mijn voet. In 1 sec dood...

Wil niet weten wat hell gaat worden... laat staan inferno :x

Is prima, maar ik ben sws nog maar lvl 9 of 10. Geloof niet dat ik daar al ben. Ik doe gewoon normal, leek me wel verstandig :P.

Je moet ook eerst normal uitspelen voor ie nightmare kan doen etc ;)

Is prima, maar ik ben sws nog maar lvl 9 of 10. Geloof niet dat ik daar al ben. Ik doe gewoon normal, leek me wel verstandig :P.

Zodra je Diamont skin hebt MOET die in je build!
En Hydra (venom) is ook een must (overpowered).
voor de rest werkt die arcane orb met die magic shot die geen mana kost wel goed.

Je krijgt ook nog een skill die armor % geeft ofzo, (ik weet niet meer hoe het heet ik ben alweer en tijdje gestopt met d3)
en je krijgt Magic Weapon die je veel dmg extra geeft. Ook in je build stoppen.

Er zijn ook AoE builds die viable zijn maar die werken beter in teams.
Leer kiten en je komt er wel.

Terug
Naar boven