- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Netjes man. Ben al wel aardig wat uurtjes bezig en zit in begin act 3. Eigenlijk is deze game te makkelijk lol. Ik ben een monk. Lvl laag in de 20 al. Maar waarom het zo makkelijk is: de auction house. Je kunt gewoon vanaf het begin epic gear kopen. Ik heb nu 2 bijlen met lifesteal, +60dex, 55dps, met een rune erop die nog eens +15dps toevoegen, en ook nog eens +5 ofzo fire damage... sick! En daarbij: allemaal rare + dex gear, varierend van +30 tot +50 dex per dingetje. Totale dex is al 500+ voor lage lvl 20 echt ziek al zeg ik het zelf.
Hit normaal telkens 300's met die grote aoe attack, en met crits of speciale attacks nog veel hoger. Echt een ziek mannetje, ben benieuwd hoe ik in inferno het doe. Maar dat duurt nog wel even, lol.
Peanut ik zal proberen flink te haasten zodat we gelijk lopen, kunnen we misschien samen wat levels clearen ofzo![]()
monk is compleet bugged in inferno. Beter dh rerollen voor het moment.
Ik heb er weinig zin in, heb morgen maar mn nieuwe pc en het eerste dat ik ga doen is the witcher 2. Ms dat ik dan af en toe nog eens on kom, kans is klein.

Maarja, ik vind deze class zo vet. Heb allemaal plannen om de dodge kans maximaal te maken. Dan die power dat mijn armor heel hoog word door dex. Dan lifesteal. Dan hoge crit chance en crit damage (en die passive die dodge nog extra verhoogt op basis van crit chance). Bedoeling is een soort zieke tank die ook nog eens flinke damage kan uitdelen. Zou echt geen class willen spelen met nog ziekere dps, maar waar je steeds moet wegrennen, en waar je genaaid bent als de monsters jailer of waller zijn.

.