AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Zodra je Diamont skin hebt MOET die in je build!
En Hydra (venom) is ook een must (overpowered).
voor de rest werkt die arcane orb met die magic shot die geen mana kost wel goed.

Je krijgt ook nog een skill die armor % geeft ofzo, (ik weet niet meer hoe het heet ik ben alweer en tijdje gestopt met d3)
en je krijgt Magic Weapon die je veel dmg extra geeft. Ook in je build stoppen.

Er zijn ook AoE builds die viable zijn maar die werken beter in teams.
Leer kiten en je komt er wel.

thanks, en de rest kom ik vanzelf wel achter.

www.pathofexile.com Zijn er nog meer die met diablo3 gestopt zijn en de overstap naar dit veel betere spel hebben gemaakt?

2lbm9ht.png

4sefqw.png

Ik ben gestopt met spelen en ga ook geen andere games meer spelen. Ben er aardig klaar mee.

Voor de lagere difficulties zou ik vooral veel intelligence kiezen en hoge dps wapens, dan rol je er makkelijker doorheen. Later ook een beetje tanky worden,
Hoe ver ben je al? Ik ben nu act 1 nightmare. Kunnen we keer samenwerken ofzo :D

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 21:24 ----------

Btw nightmare is al flink pittiger!
Echt ziek sterk: die arcane enchanted. Spawnt er zon pew pew laser recht onder mijn voet. In 1 sec dood...

Wil niet weten wat hell gaat worden... laat staan inferno :x

Heb net act 1 gehad op normal. Damm maar nu ik bij act 2 ben dat andere stadje, zijn ze allemaal een stuk lastiger zeg o_O, ik ben met 3 of 4 hits dood...

Ik speel momenteel het nieuwe spelletje '' Krater '' dat ook erg veel weg heeft van D3.
Daarnaast speel ik de nieuwe Lego Batman 2 dat echt heel goed is! een 8,5 score bij IGN.
hier m,n verlanglijstje:P
1)Guild Wars 2
2)DoTa 2
3)Lego Batman 2
4)Darksiders 2
5)Assassins Creed III
6)TorchLight 2 <-- veel mensen stoppen d3 voor deze game.
7)Dark Souls
8)Brave

Ik speel momenteel het nieuwe spelletje '' Krater '' dat ook erg veel weg heeft van D3.
Daarnaast speel ik de nieuwe Lego Batman 2 dat echt heel goed is! een 8,5 score bij IGN.
hier m,n verlanglijstje:P
1)Guild Wars 2
2)DoTa 2
3)Lego Batman 2
4)Darksiders 2
5)Assassins Creed III
6)TorchLight 2 <-- veel mensen stoppen d3 voor deze game.
7)Dark Souls
8)Brave

Krater trailer heeft veel weg van Borderlines. Waarom speel je geen Path of Exile?

Krater trailer heeft veel weg van Borderlines. Waarom speel je geen Path of Exile?

Ik had er een slechte indruk van na 10sec een filmpje ervan te hebben gezien.
maar je hebt me overgehaald het nog een kans te geven, ik ga me er in verdiepen en proberen in die beta ofzo te komen:P.. de graphic style spreekt me niet aan dat is het enigste.
ps; als iemand het geweldige lego batman 2 spel ook gratis wilt binne halen, google dan dit: lego batman 2 dc super heroes + crack [PublicHD]. Het is misschien kinderachtig omdat het met lego is maar het is het beste spel dat ik dit jaar gespeeld heb en is zeer compleet met open wereld, over 25 speelbare characters , velen uren speelplezier en je kan van alles collecten en voertuigen krijgen.
ook zijn er stemmen toegevoegd en veel humor ( 8,5 bij IGN ) http://www.youtube.com/watch?v=3FIY9d2Klco
alvast sorry voor het off-topic gaan ;).

Laatst bewerkt:
Iemand die even goesting heeft om mij te helpen Belail te verslaan op nightmare? :)

Ik kan vanavond wel helpen. Post straks me id wel.

Ik heb iemand nodig die met mij inferno act 2 cleared :( act 1 farm ik zonder dood te gaan oid, 2 word ik geraped door bijna alle elites

Denk het wel, m'n survivabilty is goed heb 38k hp 13k dps 7.2k armor 600+ ress all, maar denk met een goede dps erbij dat rares een stuk beter te handelen vallen.

Zwakste van het team bepaald de moeilijkheidsgraad, als je alleen al dood gaat dan ben je er met 2 spelers helemaal geweest.

Terug
Naar boven