Fitness Seller

Game: Diablo III

Wat raden jullie aan. Ik heb een paar lagere lvles kleding aan maar die zijn donker oranje en geel, of hogere lvl kleding met slechtere statts maar wel hogere def.

je moet kijken naar je dps , als je dps stukken better is met oranje , oranje blijven dragen

Heb even wat raad nodig van jullie!
Ben gisteren begonnen met diablo als barbarian en het is de eerste keer dat ik een van de spellen speel dus ik ben nogal een noob.
Alles ging gisteren goed maar nu ik verder speel ga ik veel dood enz en er moet toch een veel betere manier zijn om te spelen.

Nu zoek ik wat raad voor een paar builds, en op welke stats ik vooral moet letten. Nu neem ik vooral die crit damage, strength enz.
En ik ben dual wield, zo houden of een schild ect ect?

ps: karma

Op lagere levels kun je voor veel str crit enzo gaan maar vanaf hellish zou ik toch maar defensive spelen met 1h en shield en meer vitality stacken, skills die ik zelf gebruik zijn war stomp revenge war cry wotb frenzy en charge

****ing hell elite mobs.. Schoppen m'n aars keer op keer, als iemand zich geroepen voelt om samen even door act 2 en 3 heen te bashen, be my guest.

Inmiddels aangekomen bij Diablo op normal maar nog niet gehaald. Hij is echt epic sterk

HAHA heel de game is op normal en nightmare super easy.

Kom nou jongens, als je na 1.0.3 inferno nog steeds niet op farm hebt is het misschien verstandig een ander spel te gaan spelen ;)

spel is echt dood tov paar weken geleden.

Friends list 1 persoon online om 8 uur savonds...

Niks verkoopt nog op ah...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven