MuscleMeat

Game: Diablo III

An4b0lic#2207 addd

Damn peanut jij gaat hard!

Ik ga nu on, add me guise.

:roflol:

Crazy builds bro's.

Even act 2 4x zo snel clearen als dat ik alleen deed op normal :eek:

3de kill met een andere class van diablo hell. Nog twee te gaan.

lol had vandaag een item op de auction house gekocht voor 20,000 gold en weer doorverkocht voor 6,5 mil :D

Kan iemand me morgen even helpen bij act 2. Moet nog wel wat dingen doen etc, maar ben ook nog maar lvl 19.

TheMistery#2596

Iemand die zin heeft om met me door hell difficulty heen te rennen vannacht?

Hehe zou je graag helpen, maar ik ga al kapot in nightmare, uit frustratie maar niet meer gespeeld vanavond :p

Wil je ook best helpen op nightmare met m'n demonen jager :p

Hehe moet het toch echt zelf doen vind ik. Game begint wel te zuigen voor mij overigens, vind de game erg tof, maar mijn pc trekt hem niet meer. Die tutorial en de vroege levels gingen goed, maar door die hoge nummers en vele actie raakt mijn laptop gauw oververhit en krijg ik incredible lag. Dan heb ik even een schok van een seconde en dan ben ik er niet meer... :(

Iemand tips voor fps voor diablo? Heb alles laagst staan. En de eerste 20 levels gingen uitstekend op de hoogste stand :/

Btw, merk idd wel sterk dat de monk pittig is, omdat mobs al vrij hard hitten, ook al is het nog maar nightmare en heb ik best goede gear. Misschien toch maar dh doen zoals calyptus adviseerde (en zoals jullie weten: die man heeft verstand van zaken).

Wat raden jullie aan. Ik heb een paar lagere lvles kleding aan maar die zijn donker oranje en geel, of hogere lvl kleding met slechtere statts maar wel hogere def.

heeft er soms iemand toevallig een guest key voor mij? wil het wel eens proberen :D

Terug
Naar boven