- Waardering
- 591
Ik ben act 2 nightmare, kan ik aanhaken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peanut ik zit in begin act 2. Wat dacht je van namiddag/vanavond? Vind je het dan erg om act 2 een 2de keer te doorlopen?
Heb hem al verslagen, zit nu in act 1 van hell
Vind het prima Mark, waar ben je nu? Mijn neef is nu in begin act 3 van nightmare, dus met hem kan je evt ook wel doorlopen.Vanacht van 12 tot 8 gespeeldAn4b0lic#2207 addd
Damn peanut jij gaat hard!
Ik ga nu on, add me guise.
Vanaf begin act 2 nightmare naar act 1 hell. Zal even kijken of ik of m'n neef kan komen nu!
Crazy builds bro's.
Even act 2 4x zo snel clearen als dat ik alleen deed op normal![]()
Ja jullie waren flink opgeschoten zag ik, straks met mij en m'n demon hunter spelen?
Nu speelde je met m'n neef en zn tovernaar.Ja jullie waren flink opgeschoten zag ik, straks met mij en m'n demon hunter spelen?
Nu speelde je met m'n neef en zn tovernaar.
jammer, dacht eindelijk met jou te spelen joe (no-homo)
Crazy builds bro's.
Even act 2 4x zo snel clearen als dat ik alleen deed op normal![]()
Ik haal deze nacht weer door, pak je kansoh was je neefjammer, dacht eindelijk met jou te spelen joe (no-homo)

Laatste nacht
Heb het wel verdiend om even te genieten na een heel jaartje school.Wil je ook best helpen op nightmare met m'n demonen jagerHehe zou je graag helpen, maar ik ga al kapot in nightmare, uit frustratie maar niet meer gespeeld vanavond![]()

Wil je ook best helpen op nightmare met m'n demonen jager![]()