Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het beste is er dan ook wel uitgeperst. Jammer, had gehoopt dat het langer meeging.spel is echt dood tov paar weken geleden.
Friends list 1 persoon online om 8 uur savonds...
Niks verkoopt nog op ah...
wat een faal spel srs Nou ik heb nog wel heel veel speeluurtjes nodig voor ik dit spel heb uitgespeeld, dus mij boeit het niet, al speel ik de hele tijd alleen![]()

Ik ben blij dat ik t niet heb gekocht, wat een faal spel..
. Hopelijk komt het snel uit, iig nog in de vakantie 
Gok eerder in de volgende vakantie.Jup. Hopelijk komt het snel uit, iig nog in de vakantie
![]()

Kan me niet schelen wat een paar supernerds zeggen over dit spel en dat iedereen dat dan overneemt, vind het gewoon een tof spel.
en lekker m'n gear geupgrade, missch vanavond eens kijken of ik nu wel act 2 aan kan, vast wel want heb bijna 40% meer dps en ook nog extra HP/ress all .Idd man, ik speel nu vrij casual met vrienden en heb echt wel fun, net m'n eerste legendary voor 5miljoen verkocht wat voor mij veel isen lekker m'n gear geupgrade, missch vanavond eens kijken of ik nu wel act 2 aan kan, vast wel want heb bijna 40% meer dps en ook nog extra HP/ress all .
Dat er van die no lifers zijn die helemaal geobsedeerd met het spel het kapotspelen en keihard auction house exploiteren en er vervolgens na 2 weken niks meer aan vinden.... Tsja. Als ik een nieuwe single player game koop en ik speel die 2 weken 24/7 is de rek er meestal ook ver uit op een uitzondering na.

zo veel goeds om naar uit te kijken
Guild Wars 2 <-- Nummer 1
DoTa 2
Lego Lord of the ring
Darksiders 2
Assassins Creed III
TorchLight 2
Dark Souls
Brave
The Amazing Spiderman
Prototype 2
Bioshock infinite
ben nu maar Alle LEGO games aan het uitspelen ..sadface
lego batman 2 , starwars 3 , pirates of the carribian al gehad.
lego indiana jones 1 & 2, harry potter 1 & 2 , star wars 1 & 2 te gaan.
10 uur gameplay per spelleke. moet iets tot gw2 er is he![]()