AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Hm jammer, was diablo 2 dan veel populairder?

Allemaal terug naar diablo 2!

Nou ik heb nog wel heel veel speeluurtjes nodig voor ik dit spel heb uitgespeeld, dus mij boeit het niet, al speel ik de hele tijd alleen :p

Ik speel niet eens meer, zit alleen nog maar op de auction house... Im rich b*ch!!!

Ik ben blij dat ik t niet heb gekocht, wat een faal spel..

Met z'n allen op naar Guild Wars 2 dan maar :)

zo veel goeds om naar uit te kijken:engel:
Guild Wars 2 <-- Nummer 1:thumb:
DoTa 2
Lego Lord of the ring
Darksiders 2
Assassins Creed III
TorchLight 2
Dark Souls
Brave
The Amazing Spiderman
Prototype 2
Bioshock infinite

ben nu maar Alle LEGO games aan het uitspelen ..sadface
lego batman 2 , starwars 3 , pirates of the carribian al gehad.
lego indiana jones 1 & 2, harry potter 1 & 2 , star wars 1 & 2 te gaan.
10 uur gameplay per spelleke. moet iets tot gw2 er is he:)

Kan me niet schelen wat een paar supernerds zeggen over dit spel en dat iedereen dat dan overneemt, vind het gewoon een tof spel.

Kan me niet schelen wat een paar supernerds zeggen over dit spel en dat iedereen dat dan overneemt, vind het gewoon een tof spel.

Idd man, ik speel nu vrij casual met vrienden en heb echt wel fun, net m'n eerste legendary voor 5miljoen verkocht wat voor mij veel is :o en lekker m'n gear geupgrade, missch vanavond eens kijken of ik nu wel act 2 aan kan, vast wel want heb bijna 40% meer dps en ook nog extra HP/ress all .

Dat er van die no lifers zijn die helemaal geobsedeerd met het spel het kapotspelen en keihard auction house exploiteren en er vervolgens na 2 weken niks meer aan vinden.... Tsja. Als ik een nieuwe single player game koop en ik speel die 2 weken 24/7 is de rek er meestal ook ver uit op een uitzondering na.

Idd man, ik speel nu vrij casual met vrienden en heb echt wel fun, net m'n eerste legendary voor 5miljoen verkocht wat voor mij veel is :o en lekker m'n gear geupgrade, missch vanavond eens kijken of ik nu wel act 2 aan kan, vast wel want heb bijna 40% meer dps en ook nog extra HP/ress all .

Dat er van die no lifers zijn die helemaal geobsedeerd met het spel het kapotspelen en keihard auction house exploiteren en er vervolgens na 2 weken niks meer aan vinden.... Tsja. Als ik een nieuwe single player game koop en ik speel die 2 weken 24/7 is de rek er meestal ook ver uit op een uitzondering na.

precies .. en dan vervolgens het spel helemaal kapot bashen omdat ze het zelf niet inzien dat ze hun eigen gameplay aan het kapotmaken zijn:rolleyes:

Ik vind het ook nog steeds een leuk spelleke, maar zit over hat algemeen meer op de AH te speuren, en Act 1 te grinden voor gold en items in plaats van act 2 verder te spelen op Inferno.

tot in act 2 gespeeld en daarna was de fun er van af. desalnietemin zeker geen slechte game.

zo veel goeds om naar uit te kijken:engel:
Guild Wars 2 <-- Nummer 1:thumb:
DoTa 2
Lego Lord of the ring
Darksiders 2
Assassins Creed III
TorchLight 2
Dark Souls
Brave
The Amazing Spiderman
Prototype 2
Bioshock infinite

ben nu maar Alle LEGO games aan het uitspelen ..sadface
lego batman 2 , starwars 3 , pirates of the carribian al gehad.
lego indiana jones 1 & 2, harry potter 1 & 2 , star wars 1 & 2 te gaan.
10 uur gameplay per spelleke. moet iets tot gw2 er is he:)

Darksouls ?....is al een tijd uit hoor. Geweldige game...opvolger van demonsouls.

Terug
Naar boven