Fitness Seller

Game: Diablo III

Nog mensen die spelen???

If so: PrinceVegeta#2870

Laatst bewerkt:
Yep op dit moment net inferno bereikt met mijn monk. Gaat heel lekker, dacht echt dat het moeilijker zou zijn, nog 0x gestorven en ik steamrol de moeilijkere elite combintaties (wel a1 nog). 15kdps 55k hp en 500+ resist (maak ik 1000+ van met nieuwe gear binnenkort) drops zijn tot nu toe wel sucky, hoop dat ik snel a3 bereik. Moet wel zeggen dat ik heel af en aan speel, maar als ik weer on ben voeg ik je toe.

Yep speel hier ook nog, maar ga wel morgen op vakantie.
Heb je toegevoegd, Woepsie#2506

Probeer nu act 4 uit te spelen op inferno als barb zijnde, heb ook een 60 barb op hardcore.

16k dps, 28k hp, 1000+ resists buffed en 20% dmg reduction, 600 life on hit en 10k armor.

Moet wel zeggen, act 1, 2 en 3 zijn niets vergeleken met de dmg die elite pakcs doen in act 4...

Ik zit al een tijdje op Hell. Maar eerlijk gezegd speel ik het ook voor geen meter meer. Boooooriiiinnngggg!

Speel al een tijd niet meer echt een saai spel. Zijn de AHs al een beetje gestabiliseerd en is de gear er al wat beter? Of word de inflatie alleen maar erger?

Je kan gewoon act 1 grinden voor lvl 63 gear als je die valor stacks hebt, dus de inflatie is niet erger geworden nee

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:12 ----------

En ik snap dat sommigen het een saai grindfest spel vinden, maar dat is echt persoonsafhankelijk. Als ik act 4 inferno heb uitgespeeld, zie ik wel of ik er mee door ga.

Je kan gewoon act 1 grinden voor lvl 63 gear als je die valor stacks hebt, dus de inflatie is niet erger geworden nee
Er droppen echt heel slechte lvl 63 items in act 1. Ik kan een week elke avond act 1 grinden en nog geen goede drop krijgen die een upgrade voor mezelf is of geld op de AH oplevert en zal dan bij lange na niet genoeg gold verdiend hebben om ook maar een enkele upgrade te kopen.

De inflatie komt meer van gold en het aantal uren dat mensen/bots spelen. Hoe meer men speelt tegenover lage kosten hoe meer zelfs average items miljoenen kosten op de AH. Omdat gold gewoon niks meer waard is.

Mijn vraag gaat vooral om of er al zoveel goede items op de AH zijn dat hun waarde genoeg daalt om de inflatie van gold te compenseren en dus betaalbaarder te worden.

Er droppen echt heel slechte lvl 63 items in act 1.

De inflatie komt meer van gold en het aantal uren dat mensen/bots spelen. Hoe meer men speelt tegenover lage kosten hoe meer zelfs average items miljoenen kosten op de AH. Omdat gold gewoon niks meer waard is.

Mijn vraag gaat vooral om of er al zoveel goede items op de AH zijn dat hun waarde genoeg daalt om de inflatie van gold te compenseren en dus betaalbaarder te worden.

Errm, lvl 63 items zijn lvl 63 items. Of ze nou in act 1 of in act 4 droppen dat maakt geen reet uit.

Een keer lvl 63 1h sword gevonden in act 2, verkocht voor 2mil, zoveel dps had dat ding.

Er zijn genoeg goede items om je character te gearen om naar act 2 en act 3 te gaan. Zonder dat je uren hoeft te grinden voor gold. Wees gewoon verstandig met wat je aanschaft, je hoeft niet 2mil voor een helm uit te geven als je voor 2mil al je gear kan kopen om act 2 en 3 uit te spelen.

Als je goed zoekt kun je hele lekkere gear voor een goed prijsje krijgen.
De perfecte combo's, bijv. mainstat+vit+as+crits+res met mooie rolls blijven natuurlijk prijzig, dus je moet ergens concessies doen.

Als je goed zoekt kun je hele lekkere gear voor een goed prijsje krijgen.
De perfecte combo's, bijv. mainstat+vit+as+crits+res met mooie rolls blijven natuurlijk prijzig, dus je moet ergens concessies doen.

as?

Zelf ben ik nu wizard 60 op inferno act 1 voor de butcher. Maar ben nu meer pony level van hell aan het farmen/doen gewoon voor de fun.

Errm, lvl 63 items zijn lvl 63 items. Of ze nou in act 1 of in act 4 droppen dat maakt geen reet uit.

Een keer lvl 63 1h sword gevonden in act 2, verkocht voor 2mil, zoveel dps had dat ding.

Er zijn genoeg goede items om je character te gearen om naar act 2 en act 3 te gaan. Zonder dat je uren hoeft te grinden voor gold. Wees gewoon verstandig met wat je aanschaft, je hoeft niet 2mil voor een helm uit te geven als je voor 2mil al je gear kan kopen om act 2 en 3 uit te spelen.
M'n lvl 63 drops zijn gewoon echt bagger en verkopen nog niet eens voor 10k. Alles is vendor trash. Zelfs legendaries. Ik heb in het hele spel maar 1 of 2 keer een drop gehad die ik zelf wou gebruiken en nog nooit iets voor een interessante hoeveelheid kunnen verkopen op de AH.

Ik heb voor 200-400k per item gear gekocht waarmee ik act 1 steamroll maar in act 2 geen enkele elite kan verslaan. Voor sommige items kon ik op de AH pas vanaf 10m upgrades vinden, een week later was dat gestegen naar 30m. Elke goedkopere optie was een downgrade.

Ik ga slim om met gear, ik wil niet eens 1m besteden (zoveel heb ik niet eens) en kijk niet naar de cookiecutter onzin.

Oh nog 1 vraag:

Is het de moeite waard de smid te upgraden en waardeloze items om te smelten voor een potentieel goede item?

Ik heb ook al plans gevonden, dus die kan ik ook evt. maken (al weet ik niet of dit wat waard is).

Heb tot nu toe alles verkocht om wat extra te kunnen cashen, heb vaak niet zoveel geluk met random dingen :( Mijn beste drop verkocht voor 10k lol, zelfs nadat ik er een gem in heb gezet,

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 13:30 ----------

M'n lvl 63 drops zijn gewoon echt bagger en verkopen nog niet eens voor 10k. Alles is vendor trash. Zelfs legendaries. Ik heb in het hele spel maar 1 of 2 keer een drop gehad die ik zelf wou gebruiken en nog nooit iets voor een interessante hoeveelheid kunnen verkopen op de AH.

Ik heb voor 200-400k per item gear gekocht waarmee ik act 1 steamroll maar in act 2 geen enkele elite kan verslaan. Voor sommige items kon ik op de AH pas vanaf 10m upgrades vinden, een week later was dat gestegen naar 30m. Elke goedkopere optie was een downgrade.

Ik ga slim om met gear, ik wil niet eens 1m besteden (zoveel heb ik niet eens) en kijk niet naar de cookiecutter onzin.

Oei, dus elites in a2 worden veel moeilijker? Steamroll a1 ook nu, wist niet dat het verschil zo groot was.

Oh nog 1 vraag:

Is het de moeite waard de smid te upgraden en waardeloze items om te smelten voor een potentieel goede item?

Ik heb ook al plans gevonden, dus die kan ik ook evt. maken (al weet ik niet of dit wat waard is).

Heb tot nu toe alles verkocht om wat extra te kunnen cashen, heb vaak niet zoveel geluk met random dingen :( Mijn beste drop verkocht voor 10k lol, zelfs nadat ik er een gem in heb gezet,

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 13:30 ----------

Oei, dus elites in a2 worden veel moeilijker? Steamroll a1 ook nu, wist niet dat het verschil zo groot was.

Haha, wacht maar tot a3 dan!

Het heeft wel zin om te salvagen, maar eerder om de shizzle te verkopen die daaruit voortkomt. Het is duur om items te maken, laat dat beter aan de rich elites over...

Die maakt het niet uit als ze een paar mil verspillen aan item creation.

Ik blijf diablo 2 leuker vinden eigenlijk...

Pff net normal uitgespeeld en nu dus weer alles opnieuw? Ben nu al verveeld met dit spel...

Pff net normal uitgespeeld en nu dus weer alles opnieuw? Ben nu al verveeld met dit spel...

Hahaha ja dat dacht ik toen ook, maar de steeds moeilijkere elites en hun steeds moeilijkere/meer abilities maken het nog wel een beetje uitdagend en leuk.

Kun je ook snel weer zat zijn though..

Terug
Naar boven