PrinceVegetta
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, wacht maar tot a3 dan!
Het heeft wel zin om te salvagen, maar eerder om de shizzle te verkopen die daaruit voortkomt. Het is duur om items te maken, laat dat beter aan de rich elites over...
Die maakt het niet uit als ze een paar mil verspillen aan item creation.
thanks!Errm, lvl 63 items zijn lvl 63 items. Of ze nou in act 1 of in act 4 droppen dat maakt geen reet uit.
Een keer lvl 63 1h sword gevonden in act 2, verkocht voor 2mil, zoveel dps had dat ding.
Er zijn genoeg goede items om je character te gearen om naar act 2 en act 3 te gaan. Zonder dat je uren hoeft te grinden voor gold. Wees gewoon verstandig met wat je aanschaft, je hoeft niet 2mil voor een helm uit te geven als je voor 2mil al je gear kan kopen om act 2 en 3 uit te spelen.
Diablo is na enkele weken niet meer leuk. Ben er al sinds 3 weken na de release mee gestopt.

Act3 Inferno met monk. Was super moeilijk, omdat je 1000 life to hit moest hebben en een skill build die alleen maar defensive was. 11k def, 850 all resists. Ging nergens over. En nog ging ik vaak dood in act3. Heb met een demon hunter vriend Azmodan nog kunnen killen. Act4 inferno was niet moeilijker, maar alle speel lust was al weg. Die zelfde Demon Hunter vriend had ook al over de 100mil gefarmed, omdat hij wel viable was act3/act4 inferno. En monk niet. Totaal niet gebalanceerd.
Dit is alweer 4 weken terug. Heb het spel niet 1x meer opgestart. Is echt geen fl**ker aan. Heb Diablo2 8 jaar lang gespeeld, was prachtig spel. Ohja.. wie die legendaries en set items stats heeft ontworpen is een volslagen mong**l geweest. Waardeloze rommel. En auction house verpest eigenlijk alle reden om nog te farmen. Gelukkig heb ik mij wapen kunen verkopen voor 89 euro en andere items zo ongeveer 50 euro. Maar had er dus al een dikke maand ingestoken.5+ uur/dag. Naar mijn mening is D3 helemaal mislukt.
D2 ging jarenlang mee. D3 na paar weken kotsbeu.
Hallucinant hoe men zo een legacy op zo een korte tijd kan verknoeien.
Mijn barb kan Act3 inferno aan. Gisteren na 2 weken nog eens een run gedaan. Vroegtijdig gestopt wegens belachelijke affixes van sommige groepen elites en gewoon omdat het me niets meer zegt.
Broken game.
en dat je jong was, en dat games volledig nieuw waren heeft er zeker vast niets mee te maken ?
D3 is beter dan diablo 2, alleen ervaren mensen het niet meer zo omdat je nooit het eerste contact met games kan nabootsen
maar nu kan ik tenminste wat gear uit act 2 elites halenhehe succes in a3, ik ben er nog geeneens een elite tegengekomen en liep alweer vastbelial inferno down !
straks eens ownen in act 3![]()
spel gaat wel niet vooruit als je slecht bent in geld verdienen xD
92k gold ... fml