MuscleMeat

Game: Diablo III

Hey jongens. Bevalt diablo3 een beetje?
Ik heb diablo2 gespeeld en twijfel echt of ik d3 zal kopen.
Zit er in d3 bv nog de enigma armour en grief zwaard?
Bestaat de hammer en smiter paladin nog:(?

als je dat allemaal wilt hebben, speel je toch gewoon d2?

Hmm ja ik wist niet of die items/skills erin voor kwamen, daarom vroeg ik het:p
Maar bedankt

is het niet meer waardn om te halen , echt een k*t game , eerlijk.

Heeft iemand die gestopt is nog gold voor me? :o

Prima game, nee wellicht niet zo goed als D2, nog niet.
Het nieuwe team luistert uiteindelijk wel naar spelers. Kost wat tijd.

Al dat gehuil over het nieuwe team, o.a ook op bnet.

Speel de game of verlaat de game, zo simpel.

Stop the crying already.

game is gewoon top, alleen is er amper end-game, deels omdat er geen pvp is, deels omdat er geen monthly fee is.

En daardoor gaat het spel waarschijnlijk nog meer achteruit.:)

voor jou ms. Voor een ander verbetert het. Groot deel van mass after-sales marketing is proberen het beste te doen voor de meerderheid, want er gaan er altijd zijn die nog verontwaardigder zijn als je iets verandert.

Prima game, nee wellicht niet zo goed als D2, nog niet.
Het nieuwe team luistert uiteindelijk wel naar spelers. Kost wat tijd.

Al dat gehuil over het nieuwe team, o.a ook op bnet.

Speel de game of verlaat de game, zo simpel.

Stop the crying already.
niks stop crying.. Heb het spel 60uur ofzo gespeeld en nu is er gewoon geen fl**ker meer aan... En dat was het na veel korter al niet eigenlijk. Begin is lache, word je snel beter enzo. Vanaf inferno act1 facking saai.. 100x het zelfde doen voor een iets beter zwaardje die je toch nooit vindt, dus 100.000x het zelfde doen voor genoeg gold om iets op de AH te kopen..
Was wel leuk, maar voor het geld zou ik het zeker niet meer kopen..

niks stop crying.. Heb het spel 60uur ofzo gespeeld en nu is er gewoon geen fl**ker meer aan... En dat was het na veel korter al niet eigenlijk. Begin is lache, word je snel beter enzo. Vanaf inferno act1 facking saai.. 100x het zelfde doen voor een iets beter zwaardje die je toch nooit vindt, dus 100.000x het zelfde doen voor genoeg gold om iets op de AH te kopen..
Was wel leuk, maar voor het geld zou ik het zeker niet meer kopen..

Je hebt 60 uur fun aan een game gehad.

hoeveel games doen dat?

Max pain heeft 12 uur en je hebt het gespeeld.

yeah 2 post met zielig begging, please **** off.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aoe 2 had gelukkig geen random multiplayer. tcp/ip instellen nog. Maar die talk-spam kan ik me nog perfect herrineren.

In Ultima Online: Zuluhotel had je een hoop brazilianen die echt slecht waren, maar iedereen spamden voor "many an itens!!!!!!!!!" aan de bank.

me battletag is BattleTag#2188

voeg me toe als je gold hebt om te geven :heart :heart:

voor jou ms. Voor een ander verbetert het. Groot deel van mass after-sales marketing is proberen het beste te doen voor de meerderheid, want er gaan er altijd zijn die nog verontwaardigder zijn als je iets verandert.
Nee voor mij maakt het weinig uit, ik vind de goede en leuke weg wel of ik ga weer wat anders doen.

Mijn punt is: Het beste voor de meerderheid bereik je niet door te luisteren naar de meerderheid.

Bijvoorbeeld: Als ze inflatie verergeren door speeluren en dus de top1%/bots/farmers nog meer te belonen voor hun bovengemiddelde tijdsinvestering dan kan dat het moeilijker maken voor de meerderheid van de spelers ook al vroegen die om zo'n feature. Dat is wel weer goed voor Blizzard's inkomsten uit de RMAH.

Laatst bewerkt:
En daardoor gaat het spel waarschijnlijk nog meer achteruit.:)

Het is geen Blizzard North.

De paragonlevels, vind ik al een goede zet.
Beter als eeuwig opzoek naar mf gear met goede stats.
Niet iedereen heeft zin/tijd in al die runs.
Nu krijg je zowel +3 mf & gf find, gewoon spelen voor xp wanneer het jouw uitkomt.

Drops zijn niet echt gewelding tbh, maar ook dat komt echt wel goed, nog heel wat patches te gaan.

Gewoon jammer dat ze het niet meteen niet "goed" gedaan hebben.

Terug
Naar boven