XXL Nutrition

Game: Diablo III

Het is geen Blizzard North.

De paragonlevels, vind ik al een goede zet.
Beter als eeuwig opzoek naar mf gear met goede stats.
Niet iedereen heeft zin/tijd in al die runs.
Nu krijg je zowel +3 mf & gf find, gewoon spelen voor xp wanneer het jouw uitkomt.
Ik ben benieuwd of het goed uitpakt met die paragon levels. Het kan ook zijn dat dit de inflatie en het verschil tussen gewone spelers en farmers nog veel erger maakt.

Leuk dat je straks in no-time een paar miljoen gold hebt, maar wat kun je daar dan nog van kopen als iedereen zoveel heeft en het dus niks meer waard is?

Ze moeten juist iets introduceren wat gold weer meer waarde geeft, zoals repair costs een beetje doen, omdat dingen vervallen/verbruikt worden.

Die repair costs verhogen was een goede verandering die echt nodig was (zelfs nog te weinig effect heeft) maar iedereen bitcht erover.

Dus ik zeg: wat de community wil is niet wat de community nodig heeft en daarnaar luisteren is niet perse goed.

Laatst bewerkt:
niks stop crying.. Heb het spel 60uur ofzo gespeeld en nu is er gewoon geen fl**ker meer aan... En dat was het na veel korter al niet eigenlijk. Begin is lache, word je snel beter enzo. Vanaf inferno act1 facking saai.. 100x het zelfde doen voor een iets beter zwaardje die je toch nooit vindt, dus 100.000x het zelfde doen voor genoeg gold om iets op de AH te kopen..
Was wel leuk, maar voor het geld zou ik het zeker niet meer kopen..

Snap je wel, je baalt van je 45/50 euro.
Ik niet....nog steeds veel plezier van.

En ja Inferno is saai als je gaat grinden en gaat wachten op die drop die je evt "verder" helpt. Wellicht meer skill tonen ipv alleen af te gaan op items.

Maar goed, gewoon lekker een andere game gaan spelen.
Zal vast nog wel eens vaker gebeuren in je leven dat je iets aanschaft dat niet bij je gamestyle/leven past.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 22:50 ----------

Dus ik zeg: wat de community wil is niet wat de community nodig heeft en daarnaar luisteren is niet perse goed.

Is ook zo, maar wat repair cost betreft heb ik bijna alles IDL op me barb iig,...waar ik het meeste mee speel.
Althans zoveel mogelijk, en zulke godly items vind je daar niet mee. (heb ik ook niet) Echt doorsnee.
Toch kom ik goed vooruit. Vind ik zelf dan...

Laatst bewerkt:
Gewoon 200 euro investeren in items en act4 inferno clearen. Dan ben je klaar. Dan kun je diezelfde items weer verkopen voor 200 of meer. Of je kan 200+ uur farmen, en ben je bent slechter af. Als je gaat vergelijken kwa tijd verspilling is het gewoon een joke. Speel voor de fun. Maar als je 100x dood gaat, omdat je niet de juiste items hebt is ook niks aan. Zit ook geen player skill in.

Laatst bewerkt:
damn act 3 is ineens moeilijker dan act 2, kan geen reet doen met men k*tgear :(

Ja mooi! Ik zit ook vast nu...grrr

iemand gold over? :)

Diablo 3 is dood. Was goed op weg begin act 4 op inferno, maar gewoon van het ene moment op het andere gestopt.

Diablo 3 heeft het niet gered bij mij. Zonde geweest van mijn tijd en geld.

2 lvl 60 barbarians, een op softcore, een op hardcore.

May they rest in peace...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.170
Diablo III is niet zo'n succes heb ik begrepen? How come?

Replay value is niet groot genoeg.

Jo boys, ik speel op de telefoon nu eternity warriors 2 en heb begrepen dat het een soort van namaak diablo is. Nu vind ik zulke games eigenlijk wel vet, maar vraag me af of er ook zulke games op ps3 zijn of alleen op pc?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.174
mm jammer idd heb diablo en diablo 2 lang gespeeld en het verveelde eigenlijk nooit. Maar hoor toch veel slechte reacties over deel 3 twijfel nog of ik hem zou aanschaffen en teleurgesteld worden of het bij diablo 2 laten wat gewoon master was.

mm jammer idd heb diablo en diablo 2 lang gespeeld en het verveelde eigenlijk nooit. Maar hoor toch veel slechte reacties over deel 3 twijfel nog of ik hem zou aanschaffen en teleurgesteld worden of het bij diablo 2 laten wat gewoon master was.

Zou het bij 2 laten

Nog mensen die spelen? Hoogste dbb paragon lvl?

Nog mensen die spelen? Hoogste dbb paragon lvl?
ik speel toch nog af en toe een uurtje, paragon level 5 ofzo lol en items op de AH worden alweer langzaam maar zeker minder waard dus het wordt steeds makkelijker en met 1.05 wordt het nog erger dus zal binnenkort wel A4 halen

Speel nog steeds wel geregeld.
Ben para lvl 16 met mijn wizard.
Act 2 en 3 zijn goed te farmen, act 4 sterf ik naar mijn zin te veel op de elites om lekker te farmen.

Mijn hardcore monk is weer gestorven, dus nu maar een hardcore barb begonnen.

Iemand die nog speelt? Ben net weer een weekje bezig, ben maar is begonnen aan een barb.

Terug
Naar boven