AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Jop, paragon lvl 49 critical mass wizard.
Spel word eigenlijk steeds leuker.

Beetje keys farmen en machines maken voor die schijt ring.
Heb al veel ringen gemaakt, allemaal ruk.
Maat van me had met zijn 2e build al gelijk een dikke ring te pakken :mad:

Jop, paragon lvl 49 critical mass wizard.
Spel word eigenlijk steeds leuker.

Beetje keys farmen en machines maken voor die schijt ring.
Heb al veel ringen gemaakt, allemaal ruk.
Maat van me had met zijn 2e build al gelijk een dikke ring te pakken :mad:

Wat is dat paragon?, moet zeggen dat ik mijn eerste char nooit verder heb gebracht dan lvl 41. Ben nu lvl 32 normal net gehaald, en gelijk doorgegaan met nightmare.

Als je lvl 60 bent ga je verder levellen in paragon levels.
Hiermee kan je max lvl 100 worden. (dus lvl 60, para lvl 100)
Voor elk para level krijg je 3% magic en gold find, en de gewoonlijke stat upgrade.
(voor mij als wiz 3 int, 2 vit, 1 str, 1 dex)

Als je dus uiteindelijk para level 100 bent heb je de max van 300 gold en magic find, waardoor het op je follower en je eigen gear nutteloos word.
Hierdoor kan je in plaats van die stats weer betere dmg of survical stats kopen.

Het legendarys rapen gaat nu ook een stuk vlotter, waardoor het ook leuker is geworden vind ik.
Het draait uiteindelijk om de loot.
Dan nog maar hopen dat je een beetje redelijke roll krijgt, maar heb inmiddels veel leuke items gevonden.
(maar nog meer gesalvaged tot brimstones :p)

Ah ok, ik begrijp het. Ik moet nog eerst maar is lvl 60 worden haha. Moet zeggen dat mijn barb wel stukke sterker is dan mijn mage met vergelijkbare items.

En je hebt ook nog monster power.
Dat kan je gelijk aanzetten, ook als je pas 32 bent.

Zet je monster power aan (MP vanaf nu), dan is elke act dezelfde moeilijkheid.
Elk level MP geeft 25% extra gold en magic find, en 10% extra experience.
Dus levellen gaat sneller, en de game is op de lage levels tenminste iets moeilijker. (vond tot en met hell echt een eitje eerst)

Staat dat ergens bij instellingen ofzo?. Zal als ik thuis kom wel even kijken. Nog meer tips waar ik op moet letten haha?

Ik heb een demon hunter level 60 , paragon level 7

Speel nu ook redelijk vaak , ben nu keys aan het farmen

Lol, spel is nogal veranderd zo te horen? Heb begin Augustus 2012 al mijn sjit verkocht(120 euro). Was nogal teleurgesteld. Heb lv60 monk. Maar dus bijna geen gear en gold meer. Zou ik weer willen beginnen. Iemand die wat gold of gear wil doneren. Was in inferno act4. Maar kon alleen act2 solo farmen. Ook tips graag, wat er allemaal is veranderd in die tijd. Wil wel party spelen vanavond met een dbber. Pm me je naam ff.

Laatst bewerkt:
Ik ben

Sephiroth

2287

Voor de mensen die mij nog niet toegevoegd hebben .

gear van augustus is niks meer waard tov huidige gear.

Ik speel het al lang niet meer, heb het beetje gehad met hack&slash. Ms binnen paar weken.

gear van augustus is niks meer waard tov huidige gear.

Ik speel het al lang niet meer, heb het beetje gehad met hack&slash. Ms binnen paar weken.

Dat heb ik dus ook allemaal al verkocht. Toen de real money auction house net uit was. Heb alleen nog wat rommel in mijn inventory, blue gear en 200k gold ofzo. Kan hell act1 net aan lol.

Ze hebben met die monster power de boel aardig opgeschoont.

Zonder MP aan is het een tikje makkelijker geworden.

MP 1 is ongeveer als het oude inferno.
Bij elke MP gaan de adds iets meer dmg doen, en vooral een shitload health meer krijgen.

Als je MP aanzet op inferno is act 1 net zo zwaar als 4, maar in ruil daarvoor kan wel in act 1 tot 4 set items droppen. (dit was normaal alleen act 3 en 4)

Speel nu zelf meestal op mijn gemak MP4... gaat me makkelijk af.

Loop dan wanneer ik 5 stacks NV heb met een kleine 475% magic find rond, dan raap je best leuk legendarys.

Keys ga ik meestal farmen op MP 6-7, anders is de dropkans gewoon te laag. (deze is 10% per MP level, ongeacht je magic find)

Dan de ubers killen (2 bazen tegelijk) doe ik met vaste groep meestal MP6, dan droppen de benodigde items redelijk.
Kan soms ook zonder machines mee met random groepen, omdat ze graag een CM wizard hebben die de bossen lekker op de plek vastvriezen continu... Altijd leuk :D.

Wat doen die keys dan? Nog nooit van gehoord. En hoe zit het met craften? Dat ging echt negens over! Allemaal waardeloos. Sets en legendarys waren ook crap voor 90%. Rares waren het beste. Maar ze hebben die legendarys gebuffed las ik. Waar kan je het beste farmen als lv60 met slechte gear voor items/gold. Kan inferno niet meer aan.

ik heb ms nog wat backup monk gear in mn cache.

een dagger, amulet en bracers die wel degelijk zijn.

zit online op Calyptus#2720

Laatst bewerkt:
ben enkele weken geleden terug begonnen met de pvp blog in vooruitzicht.
bleek dan weer een dikke flop te zijn: enkel duels
fml

barb paragon 18
wiz paragon 13

Add to friend list: #Krijs2676

Zoek monk gear. Of even iemand die me weer op weg helpt met farmen ofzo. Gewoon even party play. Ben nu online. Karma! :p

Dat heb ik dus ook allemaal al verkocht. Toen de real money auction house net uit was. Heb alleen nog wat rommel in mijn inventory, blue gear en 200k gold ofzo. Kan hell act1 net aan lol.

Ze hebben met die monster power de boel aardig opgeschoont.

Zonder MP aan is het een tikje makkelijker geworden.

MP 1 is ongeveer als het oude inferno.
Bij elke MP gaan de adds iets meer dmg doen, en vooral een shitload health meer krijgen.

Als je MP aanzet op inferno is act 1 net zo zwaar als 4, maar in ruil daarvoor kan wel in act 1 tot 4 set items droppen. (dit was normaal alleen act 3 en 4)

Speel nu zelf meestal op mijn gemak MP4... gaat me makkelijk af.

Loop dan wanneer ik 5 stacks NV heb met een kleine 475% magic find rond, dan raap je best leuk legendarys.

Keys ga ik meestal farmen op MP 6-7, anders is de dropkans gewoon te laag. (deze is 10% per MP level, ongeacht je magic find)

Dan de ubers killen (2 bazen tegelijk) doe ik met vaste groep meestal MP6, dan droppen de benodigde items redelijk.
Kan soms ook zonder machines mee met random groepen, omdat ze graag een CM wizard hebben die de bossen lekker op de plek vastvriezen continu... Altijd leuk :D.

ben enkele weken geleden terug begonnen met de pvp blog in vooruitzicht.
bleek dan weer een dikke flop te zijn: enkel duels
fml

barb paragon 18
wiz paragon 13

ik heb ms nog wat backup monk gear in mn cache.

een dagger, amulet en bracers die wel degelijk zijn.

zit online op Calyptus#2720

Welke naam hebben jullie allemaal , calyptus heb ik al staan

Wat doen die keys dan? Nog nooit van gehoord. En hoe zit het met craften? Dat ging echt negens over! Allemaal waardeloos. Sets en legendarys waren ook crap voor 90%. Rares waren het beste. Maar ze hebben die legendarys gebuffed las ik. Waar kan je het beste farmen als lv60 met slechte gear voor items/gold. Kan inferno niet meer aan.

Uitleg keys (voor legendary ring) :
Elke act heeft een keywarden lopen.
Je moet op inferno spelen, en 5 stacks NV hebben.
Dan moet je hem zoeken + verslaan.
Act 1 tot 3 keywarden dropt key, act 4 dropt recept. (recept heb je maar 1x nodig) Dropkans 10% per MP level.
Heb je alle 3 de keys kan je machine maken. (als je recept hebt)
Heb je machine, kan je portal openen in Tristam in act 1. (er zijn 3 verschillende portals)
Weer 5 stacks NV sparen, Uber bossen verslaan.
Dan KAN de boss een item droppen. (weer 10% kans per MP level)
Heb je alle 3 de items (van elke portal 1) kan je ring maken, keuze uit int, dex, str of vit.

Beste kan je dus met minstens 3 man gaan.
Dan heb je per man maar 1 machine nodig.
Dan kan je alle 3 de portals openen, en een run doen.

Snap niet dat je inferno niet kan playen, is zeker zonder MP aan super simpel nu.
Gewoon op MP1 zetten en beetje farmen, kans op set items is dan aanwezig.
Met beetje geluk raap je een goede roll en kan je leuk shoppen op de AH.
Ik ben nu zo ver dat ik onder de 50M niets fatsoenlijks meer kan kopen, maar raus ook in 2 uur door heel act 3 MP3 of 4 heen, en raap dan altijd wel tussen de 4 en de 8 legendary's.

Edit :
Ben trouwens : IMBAatwork#2160

Uitleg keys (voor legendary ring) :
Elke act heeft een keywarden lopen.
Je moet op inferno spelen, en 5 stacks NV hebben.
Dan moet je hem zoeken + verslaan.
Act 1 tot 3 keywarden dropt key, act 4 dropt recept. (recept heb je maar 1x nodig) Dropkans 10% per MP level.
Heb je alle 3 de keys kan je machine maken. (als je recept hebt)
Heb je machine, kan je portal openen in Tristam in act 1. (er zijn 3 verschillende portals)
Weer 5 stacks NV sparen, Uber bossen verslaan.
Dan KAN de boss een item droppen. (weer 10% kans per MP level)
Heb je alle 3 de items (van elke portal 1) kan je ring maken, keuze uit int, dex, str of vit.

Beste kan je dus met minstens 3 man gaan.
Dan heb je per man maar 1 machine nodig.
Dan kan je alle 3 de portals openen, en een run doen.

Snap niet dat je inferno niet kan playen, is zeker zonder MP aan super simpel nu.
Gewoon op MP1 zetten en beetje farmen, kans op set items is dan aanwezig.
Met beetje geluk raap je een goede roll en kan je leuk shoppen op de AH.
Ik ben nu zo ver dat ik onder de 50M niets fatsoenlijks meer kan kopen, maar raus ook in 2 uur door heel act 3 MP3 of 4 heen, en raap dan altijd wel tussen de 4 en de 8 legendary's.

Edit :
Ben trouwens : IMBAatwork#2160

Kunnen er ook keys droppen als je keywarden molled als je op Mp 3 met 5 valor en een follower bij je hebt ?

Terug
Naar boven