MuscleMeat

Game: Diablo III

pony level is vrij waardeloos, tenzij je je geluk wilt proberen op spectrums farmen, een goeie roll kan voor 60-100m verkopen, maar is de tijd niet waard.

inferno zou geen probleem mogen zijn, zeker niet als barb

Gister voor 2.5 mil geshopt en ben in 2 dagen zo door inferno gerold.
Nu dan maar act 1 op mp1 farmen. Of zijn er betere manieren?

edit: Droppen die key's ook als je niet op monster power speelt?

Edit edit: ja dat kan maar dan is de kans maar 5%

eerst maar eens sparen voor betere gear dus.

Laatst bewerkt:
act 3 is superieur voor farmen, veel meer mobs en elites.
als je keys gaat farmen als barb: HoTa spec, doet 10x meer single target dmg dan whirlwind

Bijna iedereen farmt act 3 public 3de keuze.

Ben bijna paragon level 15 ;)

long way to go to 100

Ik ben lvl 53 en heb Nightmare uitgespeeld, ga nu aan hell beginnen.

grind naar 60 is saai :D

je kan ook gewoon een 60 betalen om je te boosten

1-60 duurt 5-6 uur met een goeie booster

Ik ben net weer begonnen lache man :D lvl 60 barbarian paragon 2 nu.

je moet gewoon zodra het kan alles op monster power 10 doen, dan gaat levelen binnen 2 dagen wel naar 60

Achja het gaat wel, heb al wat gear ingeslagen voor lvl 60. Ik heb nu een Skorn maar heb voor lvl 60 2 one handed weps gehaald, stukke sneller en die skorn is idd erg langzaam.

Ben nu zo ver dat ik gewoon al dagen met een kleine 50 miljoen in de AH aan het kijken ben voor een goede upgrade, en gewoon weinig soeps kan vinden.
Enige wat nog vrij ok te upgraden is zijn mijn bracers en handschoenen, maar dan zak ik in het geval van mijn handschoenen weer te veel MF, en met mijn bracers altijd life.
Heb maar net op de 30K leven (wat ok is gezien ik altijd diamond skin heb) maat wil daar gewoon niet onder komen.
Iemand nog suggesties?

Zou graag als nieuwe ring en schoenen die van de WD scoren, maar voor echt goede heb ik daarvoor samen gewoon 200M nodig... :mad:
Als ik die alle 2 heb scoor ik wel gelijk weer leuke set bonus van 130 int.

Ben nu zo ver dat ik gewoon al dagen met een kleine 50 miljoen in de AH aan het kijken ben voor een goede upgrade, en gewoon weinig soeps kan vinden.
Enige wat nog vrij ok te upgraden is zijn mijn bracers en handschoenen, maar dan zak ik in het geval van mijn handschoenen weer te veel MF, en met mijn bracers altijd life.
Heb maar net op de 30K leven (wat ok is gezien ik altijd diamond skin heb) maat wil daar gewoon niet onder komen.
Iemand nog suggesties?

Zou graag als nieuwe ring en schoenen die van de WD scoren, maar voor echt goede heb ik daarvoor samen gewoon 200M nodig... :mad:

Jij bent wizard toch? Zag laatst een Wizard met 420k dps lol. Deed mp10 solo met ogen dicht. Had ook nog dikke life leech. Gaat alleen maar om items. Zit verder echt geen skill bij in. Gewoon als een zombie eindeloos farmen naar 100 paragon. En hopen voor goede drops. Of gewoon een paar honderd euro voor de items uitrekken. Items bewaren hun waarde wel. Daarna verkopen als je 100 bent. En ook alleen maar act3, de rest is niet effectief. Ben alweer klaar met dit spel. Te simpel voor mij. :rolleyes:

Iemand nog suggesties?

het is van 3uur tot 11uur onderhoud morgen
als je net voor slapen wat bids zet op items die tusse die tijd aflopen kan je ze super cheap krijgen.
als je om 2u45 nog kan bieden kan je items van 200m voor 10-20m te pakken krijgen

Zo lvl 60, aardige equips gescoord. En doodgaan bijna onmogelijk, skorn was sterker dan 2 1handeds maar dit is veel sneller

jah, een 5m skorn doet meer damage dan 100m one handers, maar je fury income is zo laag dat je wrath of the berserker niet kan ophouden, en regelmatig zonder fury komt te zitten =/

is soms wel leuk om met skorn rond te lopen en dan 3m crits eruit lopen pompen

jah, een 5m skorn doet meer damage dan 100m one handers, maar je fury income is zo laag dat je wrath of the berserker niet kan ophouden, en regelmatig zonder fury komt te zitten =/

is soms wel leuk om met skorn rond te lopen en dan 3m crits eruit lopen pompen

Agree en heb behoorlijk wat life on hit, ook met whirlwind dus inprincipe is het bijna onmogelijk om dood te gaan, daarom MP weer op 10 gezet. Zit nu met reguliere hit rond de 120-140k als ik crits maak, en whirlwind rond de 30-40k per hit zonder crit.

jah, dikke crits is met Hammer of the ancients spec.
mp10 is momenteel vrij nutteloos tot aan patch, je hebt wel 250% magic find en exp extra, maar het duurt zeker meer dan 2.5x zo lang om iets te killen.

iemand die trouwens heeft geinvesteerd voor volgende patch ? gems, crafting mats, items ?
ik zoek nog een paar dingen, maar gems en craft mats vertrouw ik niet

heb al stormshields met crit, 300th spears met bijna perfect throw dmg, iemand nog ideeën wat bij andere classes populair gaat worden ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.240
Jaja peeps, ik ga eindelijk beginnen met spelen, ben em nu installen.

Iemand nog tips?

Terug
Naar boven