Fitness Seller

Game: Diablo III

Snel naar 60 gaan ;)

Tjah het is maar waar je van houdt. Inprincipe maakt het tegenwoordig niet gigantisch veel meer uit naar mijn mening. Check een paar filmpjes van classes op youtube, en kies de leukste.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Tjah het is maar waar je van houdt. Inprincipe maakt het tegenwoordig niet gigantisch veel meer uit naar mijn mening. Check een paar filmpjes van classes op youtube, en kies de leukste.

Class heb ik al gekozen, is een Barb geworden, gewoon het makkelijkst om mee in het spel te komen. Maar met diablo 2 waren bepaalde skills uiteindelijk het sterkst dus spaarde je je skills om ze uiteindelijk allemaal in die bepaalde skills te pompen, maar ik heb het idee dat het met d3 niet hoeft?

Accountname is LuckySE dus als iemand nog wil spelen, hoorde dat d3 wel een stuk minder is... Ben nu een barb level 6 ofzo, ga zo weer beginnen als starwars klaar is met installen :D

:mad: launcher wil niet updaten

• #1.246
Heb nog niet echt de magie als die je bij d2 had te pakken, het is voornamelijk klikklik en ik slacht ze wel, je kan je attributen ook niet zelf updaten, en het valt me amper op als iemand wat typt, aangezien het samen gaat met de tekst die je linksonder van NPC's ook ziet (is dit te veranderen?)

Skills klik ik maar wat aan, en het wordt automatisch toegepast, heb niet echt het idee dat je taktiek moet gebruiken bij dit spel, kan zijn dat ik te vroeg oordeel, ben pas level 11.

Heb nog niet echt de magie als die je bij d2 had te pakken, het is voornamelijk klikklik en ik slacht ze wel, je kan je attributen ook niet zelf updaten, en het valt me amper op als iemand wat typt, aangezien het samen gaat met de tekst die je linksonder van NPC's ook ziet (is dit te veranderen?)

Skills klik ik maar wat aan, en het wordt automatisch toegepast, heb niet echt het idee dat je taktiek moet gebruiken bij dit spel, kan zijn dat ik te vroeg oordeel, ben pas level 11.

In het begin heb je niet echt een tactiek nodig, maar als je geen decent gear hebt vanaf lvl 40 dan word het wat lastig om bepaalde acts te voltooien. En skills er zijn wel bepaalde builds, zelf heb ik de Wind build genomen zijn wel filmpjes over.

Ik zal je wel een keer komen helpen als het nodig is.

• #1.248
In het begin heb je niet echt een tactiek nodig, maar als je geen decent gear hebt vanaf lvl 40 dan word het wat lastig om bepaalde acts te voltooien. En skills er zijn wel bepaalde builds, zelf heb ik de Wind build genomen zijn wel filmpjes over.

Ik zal je wel een keer komen helpen als het nodig is.

Ja loop nu mn skills maar in dingen te steken, maar toen ik zag dat ik meerdere opties had ben ik ze op gaan sparen.

Wat is de wind skill? Klinkt als whirwind, de meest gebruikte skill voor een barb @ d2 ;)

---------- Post added 26 January 2013 at 11:06 ----------

Heb je trouwens iets zoals een respec? Dat je je skills kan resetten wanneer je maar wilt?

• #1.249
Edit, zie dat je gewoon skills verdient naarmate je levelt.

Merk wel dat 2 handed weapons weinig nut hebben, het dmg verschil met een 1 handed weapon is echt heel weinig.

Als je een onehanded weapon met een lvl 60 skorn vergelijkt is het verschil wel behoorlijk maar daarvoor niet echt.

• #1.251
  • #1.252
Lucky#2628 add me

Vanaf volgende patch (aanstaande week waarschijnlijk) kan je 4 nieuwe recepten scoren bij bazen voor blacksmithing.
Nieuwe legendary items, in de trend van de hellfire ring.
Ben benieuwd.

• #1.255
Je bent wel snel door act 1 tm 4 heen moet ik zeggen.

Wat is het maximum level wat je kan behalen trouwens?

Laatst bewerkt:
  • #1.256
Peeps, wat gebeurt er na level 60?

Dan kan je paragon levels halen 1-100

• #1.258
Ja zag het, iemand zin om vanaaff ff te spelen? Ben nu level 56 ofzo

Gisteren para lvl 54 geworden.
Hoop dat patch snel komt, maakt het intressanter om op hoger MP level te spelen heb ik begrepen.
Geen idee hoe ze dat precies gaan doen.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe recepten voor blacksmithing, de kosten en benodigde mats ervoor.

• #1.260
Waar staat mp nou voor? Gister iig lvl 60 bereikt, wat is je nick ibm? Dan add ik je ff

Terug
Naar boven