IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tjah het is maar waar je van houdt. Inprincipe maakt het tegenwoordig niet gigantisch veel meer uit naar mijn mening. Check een paar filmpjes van classes op youtube, en kies de leukste.

Heb nog niet echt de magie als die je bij d2 had te pakken, het is voornamelijk klikklik en ik slacht ze wel, je kan je attributen ook niet zelf updaten, en het valt me amper op als iemand wat typt, aangezien het samen gaat met de tekst die je linksonder van NPC's ook ziet (is dit te veranderen?)
Skills klik ik maar wat aan, en het wordt automatisch toegepast, heb niet echt het idee dat je taktiek moet gebruiken bij dit spel, kan zijn dat ik te vroeg oordeel, ben pas level 11.
In het begin heb je niet echt een tactiek nodig, maar als je geen decent gear hebt vanaf lvl 40 dan word het wat lastig om bepaalde acts te voltooien. En skills er zijn wel bepaalde builds, zelf heb ik de Wind build genomen zijn wel filmpjes over.
Ik zal je wel een keer komen helpen als het nodig is.

Als je een onehanded weapon met een lvl 60 skorn vergelijkt is het verschil wel behoorlijk maar daarvoor niet echt.