MuscleMeat

Game: Diablo III

Monster Power, kan je aanzetten.
Elk lvl monster power word het moeilijker, maar krijg je 10% meer exp (vanaf patch 25%-30% meer) en 25% extra gold en item find.

Ben IMBAatwork#2160

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Haha cool, wat voor soort wielding is trouwens aan te raden voor een ww barb? Heb nu dual wield, focus voornamelijk op crits dmg en fury

Gisteren para lvl 54 geworden.
Hoop dat patch snel komt, maakt het intressanter om op hoger MP level te spelen heb ik begrepen.
Geen idee hoe ze dat precies gaan doen.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe recepten voor blacksmithing, de kosten en benodigde mats ervoor.

Zie diablofans.com

Heb je een beetje veel cash?

• #1.265
Nee, 400k maar ofzo. Ga wel echt continu dood nu in inferno, kom ook zwaar health tekort, teveel gefocussed op strength omdat ik vond dat ik te weinig dmg deed, zag net pas dat ik maar 20k health heb.

Ik zag het al wel een beetje toen we pt'en, je ging toen al telkens dood als de mobs wat groter werden.

Heb gisteren ook 10 minuten met Realist geplayed op MP4, hij was meer dood dan levend :p

Vind het trouwens niet zo relax als mensen zo mijn game binnenpleuren, vraag het eerst even.
Zeker als ik lekker bezig ben en je doet nog heel geen dmg, dan doe ik over dezelfde content 2x zo lang.
Is niet goed voor mijn aantal legendary's per uur :cool:

• #1.268
Ik zag het al wel een beetje toen we pt'en, je ging toen al telkens dood als de mobs wat groter werden.

Ben gister een beetje aangekleed door NickDE, dus nu gaat het wel :p
Ach mn eerste character he, wat wil je :p

Heb gisteren ook 10 minuten met Realist geplayed op MP4, hij was meer dood dan levend :p

Vind het trouwens niet zo relax als mensen zo mijn game binnenpleuren, vraag het eerst even.
Zeker als ik lekker bezig ben en je doet nog heel geen dmg, dan doe ik over dezelfde content 2x zo lang.

Prima.

Kunnen wel een keer gewoon door een act3 op MP1 of 2 heenstampen, dan leg je niet steeds het loodje.
Ga je gelijk een paar levels up op low lvl.
Was tijdje geleden met een jongen hier ook van het forum, die ging in heel act 3 wel 3 of 4 levels omhoog... Ik maar 30-40% :mad:

wat is jullie motivatie om nog te spelen als je inferno hebt uitgespeeld?
Puur en alleen om zo'n ring te bemachtigen om dan te kunnen zeggen heb een ring met die stats ???

• #1.271
Kunnen wel een keer gewoon door een act3 op MP1 of 2 heenstampen, dan leg je niet steeds het loodje.
Ga je gelijk een paar levels up op low lvl.
Was tijdje geleden met een jongen hier ook van het forum, die ging in heel act 3 wel 3 of 4 levels omhoog... Ik maar 30-40% :mad:

Haha is goed.

Puur en alleen om zo'n ring te bemachtigen om dan te kunnen zeggen heb een ring met die stats ???

Daar zat ik ook over na te denken ja, met diablo 2 bleef je steeds nieuwe characters maken omdat je altijd wel een skill verkeerd had gespendeerd of statpunten ergens verkeerd in het ingepompt, daarnaast werden steeds weer nieuwe skills als 'sterker' beschouwd dus eigenlijk bleef je bezig. Met diablo 3 maakt dat allemaal niet uit want je hebt geen skillpunten, 1 char kan je altijd om laten zetten naar jouw wensen, misschien niet echt slim van Blizzard dus, hoewel het qua gemak wel goed is voor het publiek, mensen raken zo gauw uitgekeken als ze niet telkens opnieuw kunnen experimenteren.

Nee, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke Hellfire Ring.
Gaat meer om steeds betere items, meer dmg doen, beter overleven.
Gewoon item geil zijn dus eigenlijk.

• #1.273
Nee, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke Hellfire Ring.
Gaat meer om steeds betere items, meer dmg doen, beter overleven.
Gewoon item geil zijn dus eigenlijk.

Wat ik ook mis is dat je niet je poppetje kan showen in de chat channels zoals in D2.
Hoe stel je die MP's in? Of moet je daarvoor inferno 1x uitgespeeld hebben...

Wat ik ook mis is dat je niet je poppetje kan showen in de chat channels zoals in D2.
Hoe stel je die MP's in? Of moet je daarvoor inferno 1x uitgespeeld hebben...

Je kan wel gewoon op iemand in de chat klikken, en hem/haar inspecten.

MP instellen hebben we inmiddels gisteren gedaan :)

• #1.276
Het is dus zo dat item drops van bijv. elites niet zichtbaar zijn voor andere spelers? Dus het is niet zo dat items voor je neus weggekaapt kunnen worden?

Ik vond het al vreemd dat niemand ooit wat pakte, maar als ik een identified item op de grond gooide dat iedereen er als een stel aasgieren op af ging.

zet dan je free to join niet open :rolleyes:

• #1.279
Terug
Naar boven