IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren para lvl 54 geworden.
Hoop dat patch snel komt, maakt het intressanter om op hoger MP level te spelen heb ik begrepen.
Geen idee hoe ze dat precies gaan doen.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe recepten voor blacksmithing, de kosten en benodigde mats ervoor.
Nee, 400k maar ofzo. Ga wel echt continu dood nu in inferno, kom ook zwaar health tekort, teveel gefocussed op strength omdat ik vond dat ik te weinig dmg deed, zag net pas dat ik maar 20k health heb.

Ik zag het al wel een beetje toen we pt'en, je ging toen al telkens dood als de mobs wat groter werden.

Heb gisteren ook 10 minuten met Realist geplayed op MP4, hij was meer dood dan levend
Vind het trouwens niet zo relax als mensen zo mijn game binnenpleuren, vraag het eerst even.
Zeker als ik lekker bezig ben en je doet nog heel geen dmg, dan doe ik over dezelfde content 2x zo lang.
Is niet goed voor mijn aantal legendary's per uur![]()
Kunnen wel een keer gewoon door een act3 op MP1 of 2 heenstampen, dan leg je niet steeds het loodje.
Ga je gelijk een paar levels up op low lvl.
Was tijdje geleden met een jongen hier ook van het forum, die ging in heel act 3 wel 3 of 4 levels omhoog... Ik maar 30-40%![]()
wat is jullie motivatie om nog te spelen als je inferno hebt uitgespeeld?
Puur en alleen om zo'n ring te bemachtigen om dan te kunnen zeggen heb een ring met die stats![]()
wat is jullie motivatie om nog te spelen als je inferno hebt uitgespeeld?
Puur en alleen om zo'n ring te bemachtigen om dan te kunnen zeggen heb een ring met die stats![]()
Nee, ik heb nog steeds geen fatsoenlijke Hellfire Ring.
Gaat meer om steeds betere items, meer dmg doen, beter overleven.
Gewoon item geil zijn dus eigenlijk.
Wat ik ook mis is dat je niet je poppetje kan showen in de chat channels zoals in D2.
Hoe stel je die MP's in? Of moet je daarvoor inferno 1x uitgespeeld hebben...

Je kan wel gewoon op iemand in de chat klikken, en hem/haar inspecten.
MP instellen hebben we inmiddels gisteren gedaan![]()

Heb gisteren ook 10 minuten met Realist geplayed op MP4, hij was meer dood dan levend
Vind het trouwens niet zo relax als mensen zo mijn game binnenpleuren, vraag het eerst even.
Zeker als ik lekker bezig ben en je doet nog heel geen dmg, dan doe ik over dezelfde content 2x zo lang.
Is niet goed voor mijn aantal legendary's per uur![]()

Speel jij nog?
Ben nu een stuk sterker btw, gister zonder moeite inferno geklaard, die AH werpt zo zn vruchten af.