AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

getting back into it, paar van jullie toegevoegd, voor na de patch wat runs te doen voor de nieuwe account bound items ;D

PrinceVegeta#2870

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Ben momenteel bezig met een Hardcore Barb, lvl 40 nu... hoop dat ie het langer volhoud als mijn hardcore monk. (lvl 54, RIP :treuren:)

• #1.285
Ja, normal en nightmare loop je echt zo doorheen.
Vanaf hell kunnen elite packs lastiger worden, vanaf daar moet je ook eigenlijk gaan zorgen voor betere gear.
Op hell is mijn hardcore monk ook al 2x gestorven.
Wel klote, want dood = dood, en dan denk je echt van ****, had ik maar iets rustiger gadaan, of toch wat betere items gekocht op de AH.
Zal deze keer wel items upgraden zodra ik naar hell ga, maar is ook zo zonde want is natuurlijk leuker om je gold te bewaren voor lvl 60 items.

Maar speel nu gewoon voorzichtig op MP1, maar nightmare stelt ook op MP1 niets voor nog eigenlijk.

• #1.287
Ja, normal en nightmare loop je echt zo doorheen.
Vanaf hell kunnen elite packs lastiger worden, vanaf daar moet je ook eigenlijk gaan zorgen voor betere gear.
Op hell is mijn hardcore monk ook al 2x gestorven.
Wel klote, want dood = dood, en dan denk je echt van ****, had ik maar iets rustiger gadaan, of toch wat betere items gekocht op de AH.
Zal deze keer wel items upgraden zodra ik naar hell ga, maar is ook zo zonde want is natuurlijk leuker om je gold te bewaren voor lvl 60 items.

Maar speel nu gewoon voorzichtig op MP1, maar nightmare stelt ook op MP1 niets voor nog eigenlijk.

Vond Hardcore bij D2 wel cool, omdat je kon patsen in de channels, zie nu het nut er niet echt van in eerlijk gezegd.

Die elite packs zijn wel achterlijk sterk soms, normale enemies daar hak ik echt als boter doorheen, maar een elite pack kan het me alsnog knap lastig maken, vooral die roze lasers die ze op de grond neerzetten zijn echt killing :D

• #1.288
nieuwe patch is er boyz

Demonic essence dropt in overvloed... nu de recepten nog.

• #1.290
Iemand enig idee hoelang dat onderhoud gaat duren?

Kun je nu eigelijk al PvP'en?

cliffs van nieuwe crafting?

Valt me wel tegen dat de recepten niet legendary items zijn.
En dat alleen de main stat vast staat.
Heb al diverse necks gemaakt en allemaal zijn ze k*t.

Heb overigens voor degene die mij het Int neck recept gaf hier (Saphirrot ofzo) het recept van de Dex neck.

Ga weer gewoon sparen voor een dikke neck van de AH, dat gaat sneller denk ik.

• #1.295
Valt me wel tegen dat de recepten niet legendary items zijn.
En dat alleen de main stat vast staat.
Heb al diverse necks gemaakt en allemaal zijn ze k*t.

Heb overigens voor degene die mij het Int neck recept gaf hier (Saphirrot ofzo) het recept van de Dex neck.

Ga weer gewoon sparen voor een dikke neck van de AH, dat gaat sneller denk ik.

Sephiroth, ken je villains :p

• #1.296
Ligt WEER die AH eruit, word je daar gek van.

Ligt er wel eens vaker uit, meestal na patch inderdaad.

Terug
Naar boven