- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen idee, al is dat effect van firebird set wel heel easy te chargen, ik krijg hem meestal volledig op men target in 1 black hole, dus moet met explosive blasts ook wel lukken
meestal wel eerst blizzard, maar een mooie pack elites gooi ik snel een black hole op en das is het al klaar, heb nu ook wel 80%+ elite dmg op men wiz dus mss dat het niet voor iedereen met enkel black hole lukt.
mercapto#2314, heb wel men wiz retired nog voor de patch, speel voornamelijk barb nu
mercapto#2314, heb wel men wiz retired nog voor de patch, speel voornamelijk barb nu

Lijkt veel op mijn gear. Alleen wapen is anders. Vind mijn optie persoonlijk beter.Maar serieus, waarom max 40% fire dmg laten liggen voor alle mobs, voor max 45% (was het geloof ik?) alleen tegen elites. Op zich dat ge-onehit worden door witte mobs valt met de nieuwe seasonal ring en eventueel gems wel mee. Nu met icearmor ring kan ik rift guardians praktisch melee tanken, alleen elemental dmg en ranged dmg doet erg veel auw nu naar verhouding. Zit ook te overwegen om een dmg gem te vervangen voor een protection gem.
Damage is alleen nog steeds veel te weinig voor torment6

Je hebt echt heel ongelukkige stats op veel van je items.
Je zou al een hoop kunnen verbeteren door de enchanten. (voornamelijk toughness)
En scoor een firebird offhand, gaat je ook meer opleveren, sowieso aan fire dmg.
Wat je zou kunnen doen voor een snelle simpele boost is nu je (nog) RotRG gebruikt de schouders en bracers van Aughild maken... Goede set van 3 gelijk !
---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------
Net trouwens met seasonal rift 35 gecleared... was nog achievement ook![]()
Grift 35 solo gedaan neem ik aan? Netjes!
continu 100mil-150mil critical damage 
Ja solo inderdaad.
Heb niet zo heel vaak met meerdere players gedaan, maar is volgens mij wel makkelijker.
Heb wel een paar keer met vriendin samen gedaan, en ondanks dat zij solo veel minder hoge rift kon als ik, deden we samen zelfde level als ik alleen.
ik heb nog nooit solo gedaan, dit ook vooral omdat ik een furious charge barb heb die niet goed is tegen bosses door zijn furious charge die minimaal 2 enemys nodig heeft om continu bruikbaar te zijn
maar dan moet ik wel ook het immortal king weapon gebruiken die veel minder dps geeft. Ik heb dan wel goede solo build aangezien die acients al het werk doen.