MuscleMeat

Game: Diablo III

geen idee, al is dat effect van firebird set wel heel easy te chargen, ik krijg hem meestal volledig op men target in 1 black hole, dus moet met explosive blasts ook wel lukken

meestal wel eerst blizzard, maar een mooie pack elites gooi ik snel een black hole op en das is het al klaar, heb nu ook wel 80%+ elite dmg op men wiz dus mss dat het niet voor iedereen met enkel black hole lukt.

meestal wel eerst blizzard, maar een mooie pack elites gooi ik snel een black hole op en das is het al klaar, heb nu ook wel 80%+ elite dmg op men wiz dus mss dat het niet voor iedereen met enkel black hole lukt.

wat is je battletag? ben je erg nieuwsgierig naar je build

mercapto#2314, heb wel men wiz retired nog voor de patch, speel voornamelijk barb nu

mercapto#2314, heb wel men wiz retired nog voor de patch, speel voornamelijk barb nu

Lijkt veel op mijn gear.
Alleen wapen is anders.

Vind mijn optie persoonlijk beter. :D

Maar serieus, waarom max 40% fire dmg laten liggen voor alle mobs, voor max 45% (was het geloof ik?) alleen tegen elites.

Op zich dat ge-onehit worden door witte mobs valt met de nieuwe seasonal ring en eventueel gems wel mee.
Nu met icearmor ring kan ik rift guardians praktisch melee tanken, alleen elemental dmg en ranged dmg doet erg veel auw nu naar verhouding.
Zit ook te overwegen om een dmg gem te vervangen voor een protection gem.

Lijkt veel op mijn gear. Alleen wapen is anders. Vind mijn optie persoonlijk beter. :D Maar serieus, waarom max 40% fire dmg laten liggen voor alle mobs, voor max 45% (was het geloof ik?) alleen tegen elites. Op zich dat ge-onehit worden door witte mobs valt met de nieuwe seasonal ring en eventueel gems wel mee. Nu met icearmor ring kan ik rift guardians praktisch melee tanken, alleen elemental dmg en ranged dmg doet erg veel auw nu naar verhouding. Zit ook te overwegen om een dmg gem te vervangen voor een protection gem.

gear is van voor de patch, nu zou ik ook een ancient devastator craften of ik zou een ancient furnace moeten vinden, heb die wiz gewoon niet meer gespeeld sinds patch. tot ze wiz buffen zie ik ook geen reden om hem te spelen, dmg van wizards is zo slecht helaas.

ik heb gister toch nog snel 1 rift gespeeld... gehele rift geen legendary gevonden maar gelukkig bij kadala wel de firebird boots gekregen :) eindelijk set compleet

Damage is alleen nog steeds veel te weinig voor torment6

Damage is alleen nog steeds veel te weinig voor torment6

Je hebt echt heel ongelukkige stats op veel van je items.
Je zou al een hoop kunnen verbeteren door de enchanten. (voornamelijk toughness)
En scoor een firebird offhand, gaat je ook meer opleveren, sowieso aan fire dmg.
Wat je zou kunnen doen voor een snelle simpele boost is nu je (nog) RotRG gebruikt de schouders en bracers van Aughild maken... Goede set van 3 gelijk !

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Net trouwens met seasonal rift 35 gecleared... was nog achievement ook :cool:

Je hebt echt heel ongelukkige stats op veel van je items.
Je zou al een hoop kunnen verbeteren door de enchanten. (voornamelijk toughness)
En scoor een firebird offhand, gaat je ook meer opleveren, sowieso aan fire dmg.
Wat je zou kunnen doen voor een snelle simpele boost is nu je (nog) RotRG gebruikt de schouders en bracers van Aughild maken... Goede set van 3 gelijk !

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Net trouwens met seasonal rift 35 gecleared... was nog achievement ook :cool:

ja je hebt gelijk, mijn firebird set is vrij matig... Aughild set ga ik dan wel eens proberen :) Grift 35 solo gedaan neem ik aan? Netjes!

Mijn rift keystones waren gister op dus moest bounties gaan doen... omdat mijn wizz te weinig dmg doet heb ik dus mijn barb weer gepakt.. dit beviel weer heel goed dus toen maar meteen 4 player grifts gedaan level 30-35. Heb even mijn bane of the trapped naar 26 geleveled en eindelijk pane enhancer gevonden en die toxic legendary gem. Damage is wel flink increased door bane of the trapped :) continu 100mil-150mil critical damage :)

Ja solo inderdaad.
Heb niet zo heel vaak met meerdere players gedaan, maar is volgens mij wel makkelijker.
Heb wel een paar keer met vriendin samen gedaan, en ondanks dat zij solo veel minder hoge rift kon als ik, deden we samen zelfde level als ik alleen.

Ja solo inderdaad.
Heb niet zo heel vaak met meerdere players gedaan, maar is volgens mij wel makkelijker.
Heb wel een paar keer met vriendin samen gedaan, en ondanks dat zij solo veel minder hoge rift kon als ik, deden we samen zelfde level als ik alleen.

haha cool samen met de vriendin :) ik heb nog nooit solo gedaan, dit ook vooral omdat ik een furious charge barb heb die niet goed is tegen bosses door zijn furious charge die minimaal 2 enemys nodig heeft om continu bruikbaar te zijn

Power pylon en de Boss gaat wel strekken toch?

Strekken
Liggen
Dood

Whatever floats your boat.

Persoonlijk doe ik liever solo rifts, natuurlijk een volle party helpt wel. Solo rifts kan de templar mee en 2 unitys dan kan ik op het moment solo sws 37-38.

Para 460 atm ( in season ). Heb nog geen geluk met bepaalde equips vinden sadly enough.

Vandaag beetje pech met rift level bepalen...

Was wave 38, en was weer eens een mob gebugged. (bleef met lege health bar staan)
Kreeg weer riftkey 35, maar wel sneller gecleared als gisteren. (5 minuten over)
Wel jammer, volgens mij heb ik met non seasonal max lvl 37 gecleared, dus ben wel erg close er al bij met seasonal.
Season doen nog iets minder dmg, maar heeft ongeveer dubbele aan toughness :p

Strekken
Liggen
Dood

Whatever floats your boat.

ow zo! ja maar die pylons werken niet in greater rifts als je de aanvaarding met een boss aangaat.

Ik zit er ook aan te denken om op mijn barb raekkor set (Full furious charge) met immortal king set (onbeperkt call of the acients) te combineren. Ik kan voor beide een volle set creeren :) maar dan moet ik wel ook het immortal king weapon gebruiken die veel minder dps geeft. Ik heb dan wel goede solo build aangezien die acients al het werk doen.

Gister met 2 man hendig greater rift 35 gedaan. Twee barbs notabene met allebei furious charge build. Boss duurde wel wat langer maar de mobs waren allemaal 1-hit dood :)

Bij mij werken ze wel hoor? Conduit is nogal bagger vs die boss idd. Maar power <3<3
raekor met IK combineren is leuk, maar zeer zeker niet effectief helaas:(

Terug
Naar boven