XXL Nutrition

Game: Diablo III

ik heb het nog niet aangedurfd om greater rifts te gaan doen. dus heb nog geen ervaring met de nieuwe gems. Heb wel mijn barb van echt 0 gear geupgrade naar full Raekkor set en Immortal king set :)
Furious charge build met elke hit tussen 50mil-100mil critical damage :) begonnen op het alleen meelopen in torment 6 rifts naar gewoon alles killen zonder dat de 3 teammaten iets doen. Wacht even op de vile ward shoulders pads en dan naar greater rifts :)

Voor de geïnteresseerde : http://eu.battle.net/d3/en/profile/JurgenB-2785/hero/14889339

Voeg me gerust toe!

Helaas zie ik dat je een non seasonal char hebt dat de nieuwe gems pas na season 2 beschikbaar zullen zijn in normal mode

Zojuist firebird setje compleet makkelijk torment 6

btw.... je krijgt wel die speciale gems in non seasonal greater rifts. Gister 1 gevonden (bane of the trapped) en meteen geupgrade :)

btw.... je krijgt wel die speciale gems in non seasonal greater rifts. Gister 1 gevonden (bane of the trapped) en meteen geupgrade :)

Bane of the trapped is al langer beschikbaar en nog vele meer. De nieuwe season gems zijn deze

New Seasonal Legendary Items
Note: Seasonal items will be available exclusively to Seasonal characters until the conclusion of Season 2
New Legendary Gems have been added
Esoteric Alteration
Gain 10% non-Physical damage reduction
Upgrade rank grants: +0.5% non-Physical damage reduction
Rank 25 unlocks: While below half Life, your resistances to Cold, Fire, Lightning, Poison, and Arcane are increased by 75%
Gem of Ease
Monster kills grant +500 +1,000 experience
This is multiplied by the difficulty multiplier
This is intended to be an exorbitant amount of experience for a low level character
For example:
A level 1 monster grants 40 experience
A level 55 monster grants 8,700 experience
A level 60 monster grants 18,700 experience
Upgrade rank grants: +50 +1 experience per kill
Rank 25 unlocks: Level requirement reduced to 1
Molten Wildebeest's Gizzard
Regenerates 10,000 Life per Second
Upgrade rank grants: +1000 Life per Second
Rank 25 unlocks: After not taking damage for 4 seconds, gain an absorb shield for 200% of your total Life per Second

Nieuwe gems zijn vrij sterke defence gems.
Met uitzondering van de gem of ease dan natuurlijk.
Dit hebben ze gedaan omdat de oude defence gems amper gebruikt werden. Was wel benieuwd of iemand er al mee geëxperimenteerd had. Zie in de top seasonal rifts voornamelijk weer de oude dmg gems terug komen.

Nieuwe gems zijn vrij sterke defence gems.
Met uitzondering van de gem of ease dan natuurlijk.
Dit hebben ze gedaan omdat de oude defence gems amper gebruikt werden. Was wel benieuwd of iemand er al mee geëxperimenteerd had. Zie in de top seasonal rifts voornamelijk weer de oude dmg gems terug komen.

Die Molten gem word gebruikt voor de Furnace built voor de monk, ik kan me best indenken dat het voor monks/wizards/DH best zinvol is om wat extra HP regen te hebben omdat ze minder durable zijn.

De gem of ease is handig voor het paragon lvlen maar de rank 25 bonus is vrij zinloos, maar het kan handig zijn als je bijv switched tussen characters met hetzelfde soort equips.

Toch vind ik de gems maar matig, 2.2.0 worden er meer aanpassingen verwacht en meer gems en goblin packs.

Had gisteren een dream rift, met 10+ goblin pack in een open veld. Moest 2x naar kadala toe omdat ik teveel bloodshards had.

Die Molten gem word gebruikt voor de Furnace built voor de monk, ik kan me best indenken dat het voor monks/wizards/DH best zinvol is om wat extra HP regen te hebben omdat ze minder durable zijn.

De gem of ease is handig voor het paragon lvlen maar de rank 25 bonus is vrij zinloos, maar het kan handig zijn als je bijv switched tussen characters met hetzelfde soort equips.

Toch vind ik de gems maar matig, 2.2.0 worden er meer aanpassingen verwacht en meer gems en goblin packs.

Had gisteren een dream rift, met 10+ goblin pack in een open veld. Moest 2x naar kadala toe omdat ik teveel bloodshards had.

Is een dream rift iets speciaals? Ik ben namelijk wel al 3 keer in een rift geweest waar zich wel 10+ goblins samen bevonden

Is een dream rift iets speciaals? Ik ben namelijk wel al 3 keer in een rift geweest waar zich wel 10+ goblins samen bevonden

Dream rift is met regenboog kleuren en pony's en teddyberen.
Meestal in de pinata's wel legends te scoren.

Maar de rifts die heel soms achter gelaten worden door treasure pigmy's zijn meer de moeite.
Echt bergen gold en gems rapen en gegarandeerd bij de boss enkele legends.
Daar is ook de 14e gem te halen.

Met mijn non seasonal gebruik ik nu nog :
Bane of the powerful
Gem of Toxin
Stone of Vengeance

Maar met seasonal (door de nieuwe ring) is Bane of the trapped interessanter voor mijn WIzard dan die Stone of Vengeance.
Ben die nu ook aan het upgraden, zit alleen nog te denken om die nieuwe life per sec gem te nemen als 3e in plaats van een dmg gem...
Zou nu dus ten koste gaan van de gem of Toxin.

Weet niet wat andere wizards hier doen?

Dream rift is met regenboog kleuren en pony's en teddyberen.
Meestal in de pinata's wel legends te scoren.

Maar de rifts die heel soms achter gelaten worden door treasure pigmy's zijn meer de moeite.
Echt bergen gold en gems rapen en gegarandeerd bij de boss enkele legends.
Daar is ook de 14e gem te halen.

Met mijn non seasonal gebruik ik nu nog :
Bane of the powerful
Gem of Toxin
Stone of Vengeance

Maar met seasonal (door de nieuwe ring) is Bane of the trapped interessanter voor mijn WIzard dan die Stone of Vengeance.
Ben die nu ook aan het upgraden, zit alleen nog te denken om die nieuwe life per sec gem te nemen als 3e in plaats van een dmg gem...
Zou nu dus ten koste gaan van de gem of Toxin.

Weet niet wat andere wizards hier doen?

als zon legendary gem in je ring zit, kan je hem dan wel nog upgraden? Of moet je die er dan uithalen?

Enige wanneer je hem niet kan upgraden is als hij in een item zit van een andere char van je.
Dan krijg je hem wel weer nieuw als je weer een greater rift doet.

gister meerdere malen in greater rifts gekicked omdat ik een te laag paragon level was (207) ondanks dat ik toch meer dan genoeg damage doe :(

gister meerdere malen in greater rifts gekicked omdat ik een te laag paragon level was (207) ondanks dat ik toch meer dan genoeg damage doe :(

Voor bijna elke built heb je twee unity rings nodig eentje op jezelf en eentje op je templar, tevens heb je een templar cannot die relic nodig om te kunnen surviven in greater rifts.

Zorg ook dat je genoeg life regen hebt dus life per second op je gear, sws op je top en bottom.

Als je dit eenmaal hebt ben je bijna onsterfelijk.

Meestal inspecten ze je, en als je niet aan het standaard DPS gear voldoe word je gekicked :)

Wat ben je voor class?
Post anders je battletag even, kijken waar het aan kan liggen.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Heb je al gevonden, gaat om je barb zeker?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Al gezien... Als het je barb betreft :

- Geen legendary gems in ringen en neck.
- Je komt 1 Reokor item te kort, zelfs met je rotrg.
- Bracers zijn kut, geen elemental dmg er op.
- Riem is niet geweldig.
- Broek met weapon throw ?? ---> veranderen
- Gloves moet nog crit dmg op ---> veranderen

Meestal inspecten ze je, en als je niet aan het standaard DPS gear voldoe word je gekicked :)

Wat ben je voor class?
Post anders je battletag even, kijken waar het aan kan liggen.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Heb je al gevonden, gaat om je barb zeker?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Al gezien... Als het je barb betreft :

- Geen legendary gems in ringen en neck.
- Je komt 1 Reokor item te kort, zelfs met je rotrg.
- Bracers zijn kut, geen elemental dmg er op.
- Riem is niet geweldig.
- Broek met weapon throw ?? ---> veranderen
- Gloves moet nog crit dmg op ---> veranderen

ja, ik weet wel waar het aan ligt :P ik moet inderdaad nog veel aanpassen, ik ben nog op zoek naar reakkor gloves en vile ward shoulders, goede ring of the royal grandeur. Maar doe gewoon 100mil critical damage en gister greater rift 35 kon ik gewoon goed mee. 40+ grifts zal nog wel te hoog gegrepen zijn.

Wat betreft legendary gems, ik moet grifts doen om die te vinden :P en wil er 1 vast levelen en wachten tot ik een goede ring vind om hem erin te stoppen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven