Fitness Seller

Game: Diablo III

Wat doe je aan greater rift solo?
Dan ga je echt 35 niet redden.

En die legendary gems zijn gewoon erg belangrijk.
Natuurlijk zie je de effecten ervan niet terug in je dmg / toughness / healing stats, maar daar moet je sowieso niet te veel naar kijken.
Je gaat er gewoon een bak mee vooruit.

Verder weet ik van barb niet het hele fijne, heb er zelf wel een maar die heeft nog maar erg weinig aandacht gehad :)
Dit was beetje gene wat ik ervan wist, hoop dat je er iets aan hebt :)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Ik doe greater rifts 90% van de tijd solo, alle gems heb ik alweer ook voor mijn seasonal.

Hoogste wat ik met non seasonal gehaald heb solo is 37.
Nu met seasonal hoogste is 22 of 23 geloof ik. (allemaal solo met Wizard)

Wat doe je aan greater rift solo?
Dan ga je echt 35 niet redden.

En die legendary gems zijn gewoon erg belangrijk.
Natuurlijk zie je de effecten ervan niet terug in je dmg / toughness / healing stats, maar daar moet je sowieso niet te veel naar kijken.
Je gaat er gewoon een bak mee vooruit.

Verder weet ik van barb niet het hele fijne, heb er zelf wel een maar die heeft nog maar erg weinig aandacht gehad :)
Dit was beetje gene wat ik ervan wist, hoop dat je er iets aan hebt :)

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Ik doe greater rifts 90% van de tijd solo, alle gems heb ik alweer ook voor mijn seasonal.

Hoogste wat ik met non seasonal gehaald heb solo is 37.
Nu met seasonal hoogste is 22 of 23 geloof ik. (allemaal solo met Wizard)

solo grifts heb ik nog niet geprobeerd. Dacht ik pak eerst wat gezamelijke grifts mee. Moet sowieso nog redelijk wat verbeteringen in mijn gear toevoegen

solo grifts heb ik nog niet geprobeerd. Dacht ik pak eerst wat gezamelijke grifts mee. Moet sowieso nog redelijk wat verbeteringen in mijn gear toevoegen

Waarom dan niet gewoon relax solo doen?

Gisteren overigens hele avond weer rifts en greater rifts gedaan met seasonal wizard, weer geen enkele ruk gedropt of kunnen scoren met de bloodshards.
Word er een beetje moe van, heb echt het idee dat het non seasonal veel sneller ging.

Waarom dan niet gewoon relax solo doen?

Gisteren overigens hele avond weer rifts en greater rifts gedaan met seasonal wizard, weer geen enkele ruk gedropt of kunnen scoren met de bloodshards.
Word er een beetje moe van, heb echt het idee dat het non seasonal veel sneller ging.

nou ik speel nonseasonal en gister toch nog enige verbetering gevonden :) eindelijk mijn raekkor gloves, nu alleen vile ward nog

Nog even crit dmg op zetten ;)

Eindelijk goede progressie gemaakt met seasonal :)
Qua gear doet ie niet veel meer onder voor normal wizard.
Vandaag vrij easy greater rift 34 gecleared solo :flexbiceps:

Eindelijk goede progressie gemaakt met seasonal :)
Qua gear doet ie niet veel meer onder voor normal wizard.
Vandaag vrij easy greater rift 34 gecleared solo :flexbiceps:

met een firebird setje neem ik aan? Wat voor weapon gebruik je? Ik ben momenteel ook mijn wizard even aan het upgraden, maar gaat nog niet echt vlot :mad: moet nog 2 firebird items

Ja heb nu eindelijk 5 items met een ring of the royal grandeur.
Wil nog graag kop als 6e item om die kut ring weer uit te kunnen doen, maar heb daar nog nix voor.

Als wapen altijd een devastator, is ook eigenlijk beste keuze voor fire wizard.
Heeft ook als grote voordeel dat je hem zelf kan maken, dus net zo lang maken tot je een dikke ancient hebt.

Ja heb nu eindelijk 5 items met een ring of the royal grandeur.
Wil nog graag kop als 6e item om die kut ring weer uit te kunnen doen, maar heb daar nog nix voor.

Als wapen altijd een devastator, is ook eigenlijk beste keuze voor fire wizard.
Heeft ook als grote voordeel dat je hem zelf kan maken, dus net zo lang maken tot je een dikke ancient hebt.

ja idd, ik heb de head firebird wel en ook een acient devastator :) maar ik moet nog schoulders, boots of off-hand van firebird... Nog even door riften dus :) doe op dit moment echt veeeeel te weinig damage...

Ik ben op dit moment bezig met een aantal specifieke gear, heb inmiddels ancient gando gears en dat gaat me sws helpen de grifts makkelijker te clearen.

Bijna para level 400 in season.

gister een acient Wand of Woh gevonden voor mijn Wizard :) 1 gehele rift geen legendary gevonden en ineens vind je wand of woh :)

http://us.battle.net/d3/en/item/wand-of-woh

Mijne heeft hele goed stats, standaard dps van 2400 en socketed gooi ik er zelf nog op met radamalins gift. Ik heb ook een hexing pants of mr. yang (24% extra damage als je loopt) maar ik denk dat een complete firebird set beter is. Wat denk jij IMBAatwork?

Ik heb nog nooit een wand of woh gevonden :(
Weet niet of ik het relaxer zou vinden spelen als de standaard blizzard/hydra/black hole skill, maar zou het graag willen proberen.

Heb zelf wel een paar keer zo'n broek gevonden, maar nooit iets mee gedaan.
Zie ook maar weinig mensen in de top die broek gebruiken.

Voor de firebird moet je naar mijn idee of 6 stuks hebben, en als chest een cindercoat... Of 5 stuks met rotrg, cindercoat en magefist.

Maar als ik volgende patch zo eens aan kijk gaat er voor de wizard een hoop veranderen, zodat er een hoop nieuwe speelstijlen bijkomen.
Op zich niet verkeerd denk ik.

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Ik ben op dit moment bezig met een aantal specifieke gear, heb inmiddels ancient gando gears en dat gaat me sws helpen de grifts makkelijker te clearen. Bijna para level 400 in season.

400 ? :eek:

Nice, zit nu pas bijna op 200 met seasonal :p

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Barb gaat trouwens ook flink op de schop.
Wirlwind gaat weer ownen, misschien dat ik mijn barb ook weer wat meer ga playen dan.
Vond die furious charge build niet echt relax, maar kan ook komen omdat ik nog niet de volle gear er voor had. (season 2 kwam te vroeg :p)

Ik heb nog nooit een wand of woh gevonden :(
Weet niet of ik het relaxer zou vinden spelen als de standaard blizzard/hydra/black hole skill, maar zou het graag willen proberen.

Heb zelf wel een paar keer zo'n broek gevonden, maar nooit iets mee gedaan.
Zie ook maar weinig mensen in de top die broek gebruiken.

Voor de firebird moet je naar mijn idee of 6 stuks hebben, en als chest een cindercoat... Of 5 stuks met rotrg, cindercoat en magefist.

Maar als ik volgende patch zo eens aan kijk gaat er voor de wizard een hoop veranderen, zodat er een hoop nieuwe speelstijlen bijkomen.
Op zich niet verkeerd denk ik.

Ja ik zit inderdaad te denken aan een 5 firebirds set met RotRG, cindercoat en dan wand of woh, die legs (hexing pants) halen ook mijn kale dps flink omlaag en die burn damage van de complete firebird set is toch wel erg lekker

Ik ga mijn WoH pimpen met +10% damage zodat de dps wat hoger is en een emerald erin

Die burn dmg van de firebird maakt ingame echt een berg van verschil, als je die eenmaal gewend bent wil je niet meer zonder.

Mijn nick is trouwens : IMBAatwork#2160

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ja ik zit inderdaad te denken aan een 5 firebirds set met RotRG, cindercoat en dan wand of woh

Welk item laat je nog meer weg dan?
Het is een set van 7, met RotRG kan je er 2 weglaten... Chest dus en ...?
RotRG is op zich qua stats een klote ring, kan nooit crit, crit dmg en socket combo op krijgen.

Stone of Jordan kan dat ook niet, maar die doet dikke dmg tegen elites en heeft elemental dmg er op, dus die komt er mee weg :)

okee voeg je toe, JurgenB#2785

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

je moet voor firebird 6 items hebben om hem compleet te hebben, met RotRG is dat dus 5 items.

In mijn geval, boots, legs, off-hand, gloves, shoulders... als het lukt hou ik dus chest armor en helm vrij voor cindercoat en eventueel een leorics crown ivm de cooldown reduction

Ah ok op die manier.
Aparte keuze maar kan ook inderdaad.

ik denk eerlijk gezegd wel dat een WoH-firebird build niet zo sterk is als een firebird-hydra-blizzard build... Ik moet nu veel intelligence points missen omdat ik meer life en toughness nodig heb. Dus ik twijfel nog of ik er iets mee ga doen :P sowieso eerst even firebird set compleet maken

WoH is helaas idd niet meer zo goed als vroeger, leuk voor t6 maar totaal niet viable voor hoge grifts, met lage toughness van wiz oneshot elke white mob je gewoon in meleerange.

ancient WoH is wel een zotte vondst, een van de zeldzaamste weapons in game, zelf nog nooit een gevonden

WoH is helaas idd niet meer zo goed als vroeger, leuk voor t6 maar totaal niet viable voor hoge grifts, met lage toughness van wiz oneshot elke white mob je gewoon in meleerange.

ancient WoH is wel een zotte vondst, een van de zeldzaamste weapons in game, zelf nog nooit een gevonden

ik las ook dat de 2 extra explosive blasts door de wand of woh niet gelden voor de 6000% damage van het burn effect van firebird set. Dus je maakt er dan niet optimaal gebruik van

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

btw kom er ook net achter dat meerdere malen achter elkaar blizzard casten op dezelfde plek niet werkt :O ik dacht dan krijgen die enemys meer damage maar het vervangt dus als het ware de huidige blizzard actief

Terug
Naar boven