MuscleMeat

Game: Diablo III

Ik ga wederom voor wizard, als die weer naar wens is word 2e seasonal denk ik deze keer barb.

Wizard omdat ik altijd al wizard gespeeld heb, en er nu zo veel veranderd dat ik eigenlijk nu al heel veel zin heb om weer fris van start te gaan.
Zeker de nieuwe set die gebruik maakt van slow time spreekt me erg aan, meer nog als de nieuwe Tal Rasha set. (lijkt me relaxer spelen, maar we gaan het gewoon alle 2 proberen :))

Hoewel ik nu eindelijk mijn WD nu ook wel waardeer met fetish army build.
Kan makkelijk T6 aan nu, en heb nog niet eens heel geweldige gear.

gisteren nog eens gespeeld, droppen direct ancient thasker en theo's met cdr en crit chance voor men barb, zie ik net dat ze de immortal kings set op de PTR weer aangepast hebben dat die pet build niet meer bestaat :(

volgend season ook maar terug eens wiz spelen, men meest gespeelde char, en changes voor wiz zien er veel belovend uit. dit weekend maar al eens tal'rasha gaan farmen voor men non seasonal

gisteren nog eens gespeeld, droppen direct ancient thasker en theo's met cdr en crit chance voor men barb, zie ik net dat ze de immortal kings set op de PTR weer aangepast hebben dat die pet build niet meer bestaat :(

volgend season ook maar terug eens wiz spelen, men meest gespeelde char, en changes voor wiz zien er veel belovend uit. dit weekend maar al eens tal'rasha gaan farmen voor men non seasonal

Oude tal rasha's veranderen toch niet in de nieuwe? :eek:
Of wel? (dacht dat ze dan Legacy werden?)
Heb ze net allemaal gedeconstruct omdat ik dat dacht tenminste :p

Maar boeit niet, non seasonal char hou ik met firebird, en met nieuwe season zullen we wel zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Vind het ook wel fijn om een char te hebben die lekker snel door de mappen heen raced en dat kan een barb wel goed geloof ik.

Oude tal rasha's veranderen toch niet in de nieuwe? :eek: Of wel? (dacht dat ze dan Legacy werden?) Heb ze net allemaal gedeconstruct omdat ik dat dacht tenminste :p Maar boeit niet, non seasonal char hou ik met firebird, en met nieuwe season zullen we wel zien.

oow zou goed kunnen, heb er nog niet genoeg in gekeken. weet dat ze op de PTR de sets die al in je inventory zaten gewoon veranderd zijn, dus ging er van uit dat het op live servers ook zo ging zijn

Oude tal rasha's veranderen toch niet in de nieuwe? :eek:
Of wel? (dacht dat ze dan Legacy werden?)
Heb ze net allemaal gedeconstruct omdat ik dat dacht tenminste :p

Maar boeit niet, non seasonal char hou ik met firebird, en met nieuwe season zullen we wel zien.

De set bonusses worden gewoon van toepassing op de oude set. Mocht er een bepaalde passive van een set worden aangepast dan alleen heb je de nieuwe items nodig.

De skull grasp zul je bijvoorbeeld opnieuw moeten vinden daar word de passive aangepast.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Ken beide classes niet echt, maar als iemand het verschil ff kan neerzetten, graag :p

Had ff op internet gekeken en had gelezen dat een barb wat mobieler is, snel voortbewegen etc. dat vind ik wel relaxed.

De whirlwind set word beduidend sterker en die zal in season 3 waarschijnlijk het meest gebruikt worden en dat is toch wel de meest mobiele set van alle classes.

Crusader word waarschijnlijk met shield bash, opzichzelf ook een best mobiele built ligt er ook weer aan welke rune je gebruikt.

• #1.747
De set bonusses worden gewoon van toepassing op de oude set. Mocht er een bepaalde passive van een set worden aangepast dan alleen heb je de nieuwe items nodig.

De skull grasp zul je bijvoorbeeld opnieuw moeten vinden daar word de passive aangepast.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

De whirlwind set word beduidend sterker en die zal in season 3 waarschijnlijk het meest gebruikt worden en dat is toch wel de meest mobiele set van alle classes.

Crusader word waarschijnlijk met shield bash, opzichzelf ook een best mobiele built ligt er ook weer aan welke rune je gebruikt.

Barb heeft ook een skill waarmee je in zn algemeen veel sneller loopt toch? Ik meen me te herinneren dat ik razendsnel door die levels heen ging namelijk.

Als je nu met 4 man in een game zit en voornamelijk met een barb o.i.d. dan killen zij elke keer de grote mobs en ik krijg de restjes, ik vind dat behoorlijk irritant.

eigenlijk moet wizard gewoon weer teleport hebben zonder cooldown maar met manacosts net als in diablo 2 LOD :) dan kan je wat sneller riften... en dan ook weer een enigma waarmee iedereen een teleport skill kan krijgen!

D2 was inderdaad een miljoen keer beter dan d3 helaas..:(

200% fcr lightning sorc met infinity merc <3

• #1.753
D2 was inderdaad een miljoen keer beter dan d3 helaas..:(

Nu is D3 wel goed, 2 jaar geleden was het nog minder. Ik vond wel dat je met D2 meer met elkaar verbonden was, je had je eigen chatruimte waar iedereen daadwerkelijk met zijn char te zien was en er werd lekker slap geouwehoerd, hier is dat veel minder, ook kon je met D2 met 8 man max in een game ipv 4 meen ik me te herinneren.

Uiteindelijk was D2 ook gewoon compleet uitgemolken natuurlijk, de bedoeling was dat je gewoon de storyline volgde, maar iedereen werd zo snel mogelijk naar hell geboost om alleen maar Baal en Mephisto runs te doen, later kwamen de cow levels hierbij.

Een WW barb was toch altijd mn favoriet, samen met de Amazon.

En als je teleport infinite maakt dan moet iedereen indd zo'n skill krijgen, anders is het voor sommige personen alleen maar achter iemands reet aan lopen :)

Nu is D3 wel goed, 2 jaar geleden was het nog minder. Ik vond wel dat je met D2 meer met elkaar verbonden was, je had je eigen chatruimte waar iedereen daadwerkelijk met zijn char te zien was en er werd lekker slap geouwehoerd, hier is dat veel minder, ook kon je met D2 met 8 man max in een game ipv 4 meen ik me te herinneren.

Uiteindelijk was D2 ook gewoon compleet uitgemolken natuurlijk, de bedoeling was dat je gewoon de storyline volgde, maar iedereen werd zo snel mogelijk naar hell geboost om alleen maar Baal en Mephisto runs te doen, later kwamen de cow levels hierbij.

Een WW barb was toch altijd mn favoriet, samen met de Amazon.

En als je teleport infinite maakt dan moet iedereen indd zo'n skill krijgen, anders is het voor sommige personen alleen maar achter iemands reet aan lopen :)

ik deed met mijn hammerdin mensen naar hell boosten, altijd lekkere runes krijgen als hun dan de hellforge quest deden :)

• #1.755
ik deed met mijn hammerdin mensen naar hell boosten, altijd lekkere runes krijgen als hun dan de hellforge quest deden :)

Hammerdin heb ik ook gehad. Heb elke char. van D2 op elke manier wel gespeeld. Zelfs een necro was nog even heel erg sterk, terwijl ik eigenlijk geen favoriet ben van minion-afhankelijke characters. Maar een necro had die corpse explosie shit wat onwijs veel damage deed.

eigenlijk moet wizard gewoon weer teleport hebben zonder cooldown maar met manacosts net als in diablo 2 LOD :) dan kan je wat sneller riften... en dan ook weer een enigma waarmee iedereen een teleport skill kan krijgen!

Er is een item waarmee dat kan.
Volgens mij een wand, maar mij boeit het niet zo.
Als je dan nog perse vaker wilt teleporten pak je de illusionist passive, maar vind ik persoonlijk overbodig.

• #1.757
Wie wilt straks paar van die hellfire bosses met me doen? Wil zo'n kut amu :D

• #1.759
Ik heb een bijna perfecte eye of etlich, met 3 stacks ice armor zit ik op 36 miljoen toughness... wie wilt mij wat doen? :cool:

Nah ik train vanavond gewoon dus niet bar veel tijd om te playen.
En de tijd die ik nog heb voor nieuwe seizoen heb ik nodig om mijn WD te maxen, moet die kut kop hebben en dan nog andere offhand.

En dan zal seizoen 3 wel voor de deur staan :rocker:

Heb wat filmpjes gekeken van de wizard magnum opus set (of zo iets) en kreeg er toch wel een harde plasser van :p

Terug
Naar boven