AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
Ik heb een bijna perfecte eye of etlich, met 3 stacks ice armor zit ik op 36 miljoen toughness... wie wilt mij wat doen? :cool:

Nah ik train vanavond gewoon dus niet bar veel tijd om te playen.
En de tijd die ik nog heb voor nieuwe seizoen heb ik nodig om mijn WD te maxen, moet die kut kop hebben en dan nog andere offhand.

En dan zal seizoen 3 wel voor de deur staan :rocker:

Heb wat filmpjes gekeken van de wizard magnum opus set (of zo iets) en kreeg er toch wel een harde plasser van :p

Hahah nice.

Ja ik wil een amu met chd chc dex fire damage en een socket :(

ivm aankomende nieuwe season, wat is eigenlijk een beetje de efficientste manier om te levelen aan het begin van de season?

cursed chests farmen ofzo?

4 player bounty runs, steeds difficulty verhogen. Daarna met je keys riften.
Denk ik dan.

• #1.764
Of je volgt gewoon de storyline, weer eens wat anders.

Yep, dat ga ik ook doen denk ik. Maar efficiënt is t niet echt..

Ik doe ook altijd gewoon de story.

Als ik eenmaal 70 proberen een grift stone te scoren.
Gelijk grift doen, maar in de trial nix killen.

De grift dan rustig aan clearen, maar zorgen dat je niet te veel tijd over houd.
Elke run krijg je een legendary gem, als de gedropte gem kut is ---> gewoon grift stone verhogen.
Hoef je geen extra steentje te farmen in gewone rift. (gezien zo lang je nog geen T6 speelt de dropkans daarvoor geen 100% is)
Net zo lang tot je het of niet meer kan, of dat je eindelijk een gem naar keus vind.

Het is voor mij nog niet duidelijk wat ik next season ga spelen, er zijn nog te weinig feiten over de class veranderingen in seizoen 3.

Het is voor mij nog niet duidelijk wat ik next season ga spelen, er zijn nog te weinig feiten over de class veranderingen in seizoen 3.

Zijn genoeg filmpjes van de PTR te vinden.
Ik heb me als trouwe wizard natuurlijk vooral verdiept in daarin, maar heb ook al filmpjes gezien van de nieuwe DH mogelijkheden... Ziet er ook fucking sterk uit.

Voor de WD veranderd er niet zo heel bar veel zo ver ik heb kunnen bekijken.

Crusader, Monk en Barb heb ik nog niet echt bekeken.

Zijn genoeg filmpjes van de PTR te vinden.
Ik heb me als trouwe wizard natuurlijk vooral verdiept in daarin, maar heb ook al filmpjes gezien van de nieuwe DH mogelijkheden... Ziet er ook fucking sterk uit.

Voor de WD veranderd er niet zo heel bar veel zo ver ik heb kunnen bekijken.

Crusader, Monk en Barb heb ik nog niet echt bekeken.

nieuwe magnum opum set voor wizard wordt wel echt cool, krijg je tenminste wat verschillende builds en niet iedereen hetzelfde aangezien zowel, arcane orb, energy twister, magic missile en shock pulse t*ring veel damage krijgen

nieuwe magnum opum set voor wizard wordt wel echt cool, krijg je tenminste wat verschillende builds en niet iedereen hetzelfde aangezien zowel, arcane orb, energy twister, magic missile en shock pulse t*ring veel damage krijgen

Ik dacht inderdaad hetzelfde.

Daarbij blijft de Firebird set ook erg sterk, dus er zullen wellicht mensen zich daaraan vast houden.

De Tal Rasha word zo te zien ook beresterk, maar lijkt mij een minder leuke manier van playen.

Ik ga sowieso beginnen met 5x Magnum Opus set + RotRG + die nieuwe kop dat slow time alle runes krijgt.
Dan kijken of ik die nieuwe bracers kan scoren dat enery twister de mobs pullt in 30 yards, dan daarmee experimenteren.
Maar heb al gezien dat mensen met alleen de magic missile al een eind komen, maar dan is een goede mirrorball wel een vereiste.

De legendary gem simplicity's strenght (die eerst zo waardeloos leek voor wizard) gaat nu echt wel dik gebruikt worden.
Ook weer de bane of the trapped.
3e gem ben ik nog niet helemaal uit, maar ik denk Zei's stone of vengeance.

Dmg type word denk ik fire of arcane voor mij.
In begin fire, kan je makkelijk wapen maken. (Devastator)
Op den duur hopen op die arcane dmg wand (gesture of nog wat), of die nieuwe wand die al je cooldowns met x seconde verkort.

Dat was hem geloof ik wel :p

Ik dacht inderdaad hetzelfde.

Daarbij blijft de Firebird set ook erg sterk, dus er zullen wellicht mensen zich daaraan vast houden.

De Tal Rasha word zo te zien ook beresterk, maar lijkt mij een minder leuke manier van playen.

Ik ga sowieso beginnen met 5x Magnum Opus set + RotRG + die nieuwe kop dat slow time alle runes krijgt.
Dan kijken of ik die nieuwe bracers kan scoren dat enery twister de mobs pullt in 30 yards, dan daarmee experimenteren.
Maar heb al gezien dat mensen met alleen de magic missile al een eind komen, maar dan is een goede mirrorball wel een vereiste.

De legendary gem simplicity's strenght (die eerst zo waardeloos leek voor wizard) gaat nu echt wel dik gebruikt worden.
Ook weer de bane of the trapped.
3e gem ben ik nog niet helemaal uit, maar ik denk Zei's stone of vengeance.

Dmg type word denk ik fire of arcane voor mij.
In begin fire, kan je makkelijk wapen maken. (Devastator)
Op den duur hopen op die arcane dmg wand (gesture of nog wat), of die nieuwe wand die al je cooldowns met x seconde verkort.

Dat was hem geloof ik wel :p

ik krijg ook wel weer zin om wizard te spelen, zag net een tal rasha build met wand of woh! Waarbij je toughness echt heul hoog is en je dus rustig kan tanken en explosive blast kost amper mana aangezien je die 9x doet per attack

Ik kan op moment ook al aardig tanken dankzij die season ring Halo of Arlyse + eye of etlich.
Dit in combinatie met 3 stacks van ice armor buff loop ik vaak rond met 36+ Miljoen toughness.

• #1.774
Damn, mis die dubbele xp wel hoor, levelen gaat ineens heel traag :D

al mijn whirlwind gear bijeen, buiten de skull grasp :) kan niet wachten om massaal te beginnen ownen

• #1.776
Ik ben nu een beetje heroes of the storm aan het spelen, ga begin s3 weer lekker d3 spelen

Denk deze keer wizard, witch doctor vind ik qua gameplay een beetje meh

• #1.779
Net ff een PTR ww barb filmpje zitten kijken, zag er dope uit. Gast clearde easy grift lvl 40 in zn eentje binnen een paar minuten, en hij had niet eens de beste gear aan. Kan niet wachten :D

Ik ga waarschijnlijk DH spelen in season 3, afgelopen dagen weinig tijd gehad.

Terug
Naar boven