XXL Nutrition

Game: Diablo III

Ik ben nu een beetje heroes of the storm aan het spelen, ga begin s3 weer lekker d3 spelen Denk deze keer wizard, witch doctor vind ik qua gameplay een beetje meh

Had je even bekeken, maar je hebt nog helemaal geen gear bij elkaar om een build een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Dat is wel beetje nadeel van WD, voor bijna elke build heb je wel een bepaald item, of soms meerdere items nodig om de build überhaupt te laten werken.

Heb toevallig eergisteren met Lucky (Realist) een Wormwood staff gevonden, waardoor de Jade Harvester set ineens weer veel makkelijker en leuker speelbaar word.
Heb nu ineens 2 complete gears voor de eerst nogal 'waardeloze' WD :)
(Hoewel hij het nog lange na niet haalt bij mijn Wizard)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Zou anders ook wel erg OP zijn :)

• #1.785
Vergeet niet dat de barbs wat zijn generfed hij had hier nog een 500% buff nu is het maar 100%.

Ja las zoiets, met wat was dat ook alweer?

---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

Vergeet niet dat de barbs wat zijn generfed hij had hier nog een 500% buff nu is het maar 100%.

Is een PTR filmpje toch? Dus dit moet dan al die 100% zijn toch?

Ja las zoiets, met wat was dat ook alweer?

---------- Post added at 10:48 ---------- Previous post was at 10:47 ----------

Is een PTR filmpje toch? Dus dit moet dan al die 100% zijn toch?

Nee ze patchen de PTR ook, in maart is dit pas toegepast. Deze set is nu niet meer zo OP

Kwestie van balanceren voor de makers.
Mag natuurlijk niet 1 class enorm boven de andere classes uitsteken.

• #1.788
Oke, wat dan wel? Die Raekor shizzle toch?

Dat deed barb dus wel indd. Hoewel ik mezelf qua dmg zeker niet vind onderdoen, maarja grift 38+ 1 klap en ik ben dood :)

Nee de reakor en de whirwind set, welke het beste gaat worden is even de vraag maar whirlwind word sws sterk.

Oke, wat dan wel? Die Raekor shizzle toch? Dat deed barb dus wel indd. Hoewel ik mezelf qua dmg zeker niet vind onderdoen, maarja grift 38+ 1 klap en ik ben dood :)

Barb was niet echt overpowered hoor.
Als je de grifts kijk van season 2 doen ze net zo veel als de DH, monk en de wizard. (allemaal grift 53 gehaald)
Crusaders hebben 51 gehaald, en de WD slechts 49.

Barb was niet echt overpowered hoor.
Als je de grifts kijk van season 2 doen ze net zo veel als de DH, monk en de wizard. (allemaal grift 53 gehaald)
Crusaders hebben 51 gehaald, en de WD slechts 49.

niet, demonhunter kwam maar tot 54 en barb kwam tot 54, wizard tot 51 volgens mij

Laatst bewerkt:
Ik heb het over season 2 he?
Alltime is wel de barb de enige die 55 gehaald heeft volgens mij.

Had je even bekeken, maar je hebt nog helemaal geen gear bij elkaar om een build een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.
Dat is wel beetje nadeel van WD, voor bijna elke build heb je wel een bepaald item, of soms meerdere items nodig om de build überhaupt te laten werken.

Heb toevallig eergisteren met Lucky (Realist) een Wormwood staff gevonden, waardoor de Jade Harvester set ineens weer veel makkelijker en leuker speelbaar word.
Heb nu ineens 2 complete gears voor de eerst nogal 'waardeloze' WD :)
(Hoewel hij het nog lange na niet haalt bij mijn Wizard)

Had eigenlijk bijna alles voor carnevil build behalve de carnevil zelf en die kreeg ik maar niet en ook net niet genoeg jade harvester pieces om die build te spelen haha

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Keek ook best uit naar die carnevil maar was het even beu om die maar steeds te proberen te krijgen :p

Had eigenlijk bijna alles voor carnevil build behalve de carnevil zelf en die kreeg ik maar niet en ook net niet genoeg jade harvester pieces om die build te spelen haha ---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ---------- Keek ook best uit naar die carnevil maar was het even beu om die maar steeds te proberen te krijgen :p

Ik heb er nog wel 1 in mijn stash, en ik wil hem niet :)

Gr46 @ de barbaar. Wel een klote guardian.. 47-48 zit er wel in met Stonesinger denk ik..

Ecto#2163

Dh zonder vault ga ik achterlijk vaak dood denk ik ?:/

Terug
Naar boven