MuscleMeat

Gear bij de politie terecht gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze gaan dus stealth packaging doen dit keer. Laat ze het adres 10000x controleren ook :P

Toch tof dat ze je tegemoet komen, zegt wel wat vind ik :) Aangezien het technisch gezien niet hun schuld was had een gratis vial al een tegemoetkoming geweest, maar 50% korting op dezelfde order vind ik zeker netjes :)

• Topic Starter Topic Starter
Klopt Bio! Normaal gesproken is dat voor NL niet nodig maar in deze situatie is het even beter.

Stuur het adres idd nog mee voor de zekerheid.

Netjes van hun!
Net even hun site bekeken :D

Haha ik kijk nu ook op de site maar zou het echt veel beter zijn dan GS bijvoorbeeld?
Ja. Het is gewoon correct gedoseerd etc en dat GS is gewoon niet. Maargoed, dit mogen we hier niet bespreken en het was ook niet TS z'n intentie om het merk zelf te bespreken, maar alleen het feit dat zijn pakketje onderschept is.

Beste is dus in zulke situaties; 1) ontkennen omdat invoer verboden is 2) contact opnemen met leverancier voor tegemoetkoming. Als 2 niet lukt ben je gewoon genaait. Feit is wel dat deze kans erg klein is.. Maar ik stond ook even voor het blok toen ik toch een wout aan de lijn kreeg :P

Laatst bewerkt:
Zou het er lekker verder bij laten. Schiet je verder toch niets mee op.

dubbel

Maat van mij is een paar weken geleden bij een algehele controle staande gehouden met 12 potjes in z'n auto. Hij zei dat het voor eigen gebruik was maar moest het wel inleveren. Als hij het wilde houden zou hij een process verbaal krijgen namelijk... Nu vraag ik me nog steeds af of het wel klopt wat daar is gebeurt. Want bezit en gebruik voor je eigen is toch niet strafbaar..?

Maat van mij is een paar weken geleden bij een algehele controle staande gehouden met 12 potjes in z'n auto. Hij zei dat het voor eigen gebruik was maar moest het wel inleveren. Als hij het wilde houden zou hij een process verbaal krijgen namelijk... Nu vraag ik me nog steeds af of het wel klopt wat daar is gebeurt. Want bezit en gebruik voor je eigen is toch niet strafbaar..?
Bezit en gebruik is niet strafbaar, verkopen is strafbaar en ook voor eigen gebruik mogen ze het afpakken. Gewoon erg krom, zelfde als met drugs. Je mag x aantal pillen of gram hebben voor eigen gebruik, maar als ze het vinden pakken ze het wel af. Slaat imo nergens op, als het duidelijk voor eigen gebruik is hoort het gewoon niet afgepakt te worden.

Pillen en andere partydrugs mag je niet eens bezitten. Gebruiken, dat mag dan weer wel

Bezit en gebruik is niet strafbaar, verkopen is strafbaar en ook voor eigen gebruik mogen ze het afpakken. Gewoon erg krom, zelfde als met drugs. Je mag x aantal pillen of gram hebben voor eigen gebruik, maar als ze het vinden pakken ze het wel af. Slaat imo nergens op, als het duidelijk voor eigen gebruik is hoort het gewoon niet afgepakt te worden.

Dat het gedoogd wordt is iets anders dan dat het niet strafbaar is.

Verder heeft de politie beoordelingsruimte bij het vaststellen welke hoeveelheid onder eigen gebruik valt en welke voor verkoop.

Dat het gedoogd wordt is iets anders dan dat het niet strafbaar is.

Verder heeft de politie beoordelingsruimte bij het vaststellen welke hoeveelheid onder eigen gebruik valt en welke voor verkoop.
Al heb je maar 1 pilletje, als ze het zien pakken ze het hoe dan ook af.

http://112vandaag.nl/2016/01/dronke...cht-met-170kmu-voor-de-politie-in-oosterhout/

laatste alinea: 'Bij controle van zijn auto werden inbrekersgereedschappen en een potje anabole steroïden pillen aangetroffen. Ook hiervoor is proces-verbaal opgemaakt.'

Het lijkt me niet dat je voor (inbreker)gereedschap in je auto een PV krijgt, dus was waarschijnlijk idd voor de AAS. Kan wel kloppen @GewoonDenny

Het ligt er maar net aan hoeveel gear je bij je hebt om de afweging te maken tussen een PV en AAS houden of juist afstaan zonder PV :roflol:

Ik heb weleens een soortgelijk iets gehad met 10 kitjes hgh vanuit China.
Kreeg toen een brief van justitie-douane met een blaadje waar ik een verklaring op kon schrijven.
Ik heb toen opgeschreven dat ik van niks wist en er afstand van deed. Niks meer van gehoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven