MuscleMeat

gebruik aas bij peesontsteking

heeey,

ik heb idd ook wel eens last van klappende pezen op zn tijd net alsof er een 50 kilo gewicht op je teine valt plus dat er nog eens bijkomt dat er een 360 graden treicepbal plus een kilogranderende beicepcurl maar wat je er tegen zou kunnen doen is veel bloemkool met boerennatiemelk worst eten zodat het net zo hard klapt als een katastrofe door je klappende kloteterende klote harses:P

heeey,

ik heb idd ook wel eens last van klappende pezen op zn tijd net alsof er een 50 kilo gewicht op je teine valt plus dat er nog eens bijkomt dat er een 360 graden treicepbal plus een kilogranderende beicepcurl maar wat je er tegen zou kunnen doen is veel bloemkool met boerennatiemelk worst eten zodat het net zo hard klapt als een katastrofe door je klappende kloteterende klote harses:P

Verveel jij je kerel?

heeey,

Ehhhh what!!!

Hoi mensen,

Ik ben Albert, de jongen waar het over gaat. Ik heb me toch maar eventjes aangemeld op dit forum, om alles even te verduidelijken. Ik sport al een hele tijd, heb goede stats opzich, en heb me al ingelezen over anabolen. Eigenlijk wou ik er nog niet mee beginnen omdat er naturel nog genoeg uit te halen is, en omdat er altijd meer te leren is over de spullen die je dan je lijf inspuit. Maar nu zit ik met een peesontsteking, ik kan al tijden niet goed meer trainen, in het begin helemaal niet. En werken kan ik ook haast niet, omdat ik eigen baas ben kost dit me best wat geld [redelijk fysiek werk]. Toch zeker al een deftig maandsalaris of 2 misgelopen. De peesontsteking komt volgens de dokter door een verkalking ergens in mn pols, en zal nog een tijd erg zwak zijn, tot max 9 maanden dat ik weer normaal kan trainen. Dit brengt mij op onnodig veel onkosten, en zie een kuur met deca dan ook meer als een investering. Kuren zal er hoe dan ook een keer van komen, ik ben fanatiek met de sport bezig, mn werk is om mn training en voedsel gepast, en wil ook zeker wedstrijden gaan doen.
Zoals ik zei, wil ik gaan kuren met deca. Maar ik zou er graag ook test bijzetten. Dit zijn mijn voorstellen:

Week 1-10 Test E 500 mg EW
Week 1-10 Deca 400 mg EW

Week 12-15 Nolvadex 40 mg ED

OF

Week 1-10 Test E 250 mg EW
Week 1-10 Deca 200 mg EW

Week 12-15 Nolvadex 40 mg ED

De 500/400 zal ik dan waarschijnlijk in 2 keer spuiten ivm bloedwaardes, weet nog niet zeker. Maar misschien is 250/200 al meer dan zat?

• Topic Starter Topic Starter
dus toch maar gedaan wat ik zei en even een account aan gemaakt dat is wel net zo makkelijk ;tja je weet wat ik je gezegd heb wat ik zou doen dus nu maar even kijken wat er nog meer uitkomt he.......oja en welkom hier

hier staat een heel stuk over deca ; Deca Durabolin

Deca zorgt dacht ik idd voor een verhoging in het immuunsysteem waardoor evt kwalen sneller zullen genezen ,.... ook botbreuken schijnen sneller te hechten / genezen .

zou wel goed zijn mocht dit helpen. ik sukkel ook al een aardige tijd met mijn onderarmen als ik biceps train...
het is alsof het binnenin aan het scheuren is waneer ik de halter of zo neerleg en terwijl ik train heb ik er minder last van alleen bij het loslaten doet het verdomd zeer.
heb al pillen genomen tegen ontsteking, van de dokter voorgeschreven. dan vitamines ook door dokter voorgeschreven en dan nog eens massages en strechen en alles tevergeefs. nu train ik met zeer en bijt ik op m'n tanden maar kan toch niet voluit gaan. laatste optie is opereren... of als het waar is wat hier gezegd word probeer ik ook met deca

Dat heb ik dus ook.
Maar alleen in de onderarmen.
Ik ben al maanden met fysiotherapie bezig.
Ik wil in december sowieso met mijn kuurtje gaan beginnen maar zou ik dan 4 weken voor het begin van mijn kuur 100 tot 200 mg deca in de week zetten voor het herstel van de peesblessure???

zoals ik je al gezegd heb omdat je eigenlijk toch wil gaan kuren zou ik voor optie 1 gaan

hier staat een heel stuk over deca ; Deca Durabolin

Deca zorgt dacht ik idd voor een verhoging in het immuunsysteem waardoor evt kwalen sneller zullen genezen ,.... ook botbreuken schijnen sneller te hechten / genezen .
thanks voor de informatie
zoals ik je al gezegd heb omdat je eigenlijk toch wil gaan kuren zou ik voor optie 1 gaan

ik denk dat ik voor die ga, eventjes kijken welke en hoveel naalden ik nodig zal hebben.

Ik heb onlangs ook zo'n snijdende pijn in mijn schouders gekregen, telkens ik Military Press (behind and before neck) of Dumbbell Presses deed...
Na het lezen van alle goeie reacties hier over Deca om gewrichtspijnen en pijn in de pezen te genezen, ging ik ook mijn dokter zien en overtuigen om mij Deca voor te schrijven. Die deed dat, maar na enkele weken had ik nog geen beetje beterschap !

De dokter denkt dat de pijn niet voortkomt van mijn gewrichten, maar door een pees die eigenlijk te dik is geworden en niet meer past onder een stuk kraakbeen in de schouder...
Daardoor krijg ik bij oefening "boven het hoofd" die pijn, omdat die pees schuurt tegen dat bot !

Iemand ervaring ?

Ik heb onlangs ook zo'n snijdende pijn in mijn schouders gekregen, telkens ik Military Press (behind and before neck) of dumbbell Presses deed...
Na het lezen van alle goeie reacties hier over Deca om gewrichtspijnen en pijn in de pezen te genezen, ging ik ook mijn dokter zien en overtuigen om mij Deca voor te schrijven. Die deed dat, maar na enkele weken had ik nog geen beetje beterschap !

De dokter denkt dat de pijn niet voortkomt van mijn gewrichten, maar door een pees die eigenlijk te dik is geworden en niet meer past onder een stuk kraakbeen in de schouder...
Daardoor krijg ik bij oefening "boven het hoofd" die pijn, omdat die pees schuurt tegen dat bot !

Iemand ervaring ?

Een eigen topic hiervoor aanmaken zou beter zijn, zeker aangezien het niet meer over Deca gaat als oplossing ;)

Heb er zelf ook wel ervaring mee.Mij is deca voorgeschreven door mn vroegere huisarts na een zware autocrash.kreeg ook het advies erbij om heel hoog in de eiwitten te gaan omdat deze dus in je lichaam worden opgespaard door deca,veel water drinken en dan komt het wel goed.

Na het ongeluk kreeg ik eens een nare blessure,voorste schouderkop bleef gewoon bagger en kon na een tijdje niet eens meer trainen.Heb me toen deca gekocht,hoog de eiwitten ingegaan en veel water gedronken.Met zware krachttraining ben ik toen zga. gestopt,enige wat ik toen nog (UB) deed waren butterflyes met hooguit een kilo of 15,en bleef minuten lang herhalingen maken.Na een periode van 2mnd was het helemaal over en heb er werkelijk NOOIT meer last van gehad.(Liep er overigens wel al een half jaar mee rond)

1e 4wkn:100mg per week

2e 4wkn:200mg per week (di:100mg/vr:100mg)

Als ik nu weer een nare langdurige blessure zou krijgen is voor mij deca de oplossing.;)

Interessant Own Sculpturer. Mijn keuze staat nu al helemaal als een huis, nu nog mijn keuze tussen 400/500 en 200/250... :D

Zet voor een aantal weken alleen deca imo.Zorg dat je hersteld van je blessure.Wanneer je helemaal hersteld bent en je bloedwaardes zijn daarnaast ook hersteld kan je altijd nog een massakuur pakken en alleen voor de massa gaan en niet hoeven te trainen met beperkingen.Je wilt 2 vliegen in 1 klap vangen en imo is dat niet de beste keus.Succes!

zit ook wel wat in ...maar zit je dan niet te lang aan een stuk aan de deca??

Gooi er wat proviron bij..

Zet voor een aantal weken alleen deca imo.Zorg dat je hersteld van je blessure.Wanneer je helemaal hersteld bent en je bloedwaardes zijn daarnaast ook hersteld kan je altijd nog een massakuur pakken en alleen voor de massa gaan en niet hoeven te trainen met beperkingen.Je wilt 2 vliegen in 1 klap vangen en imo is dat niet de beste keus.Succes!
Zit wat in. Ik heb vandaag al wel weer wat beter kunnen trainen, rustig gewicht opgebouwt en nog easy 12x70 bp kunnen doen [stuk zwaarder dan het voorheen voor me was] Dus ik ben al aan de beterende hand, en denk binnen no time met deca weer voluit te kunnen. Dus zou het dan nog steeds goed zijn alleen met deca te kuren alleen voor herstel? Terwijl ik binnen no time toch kan knallen, en met test erbij dus aantrekkelijker zou zijn?

onderbouwing?

Ik heb onlangs ook zo'n snijdende pijn in mijn schouders gekregen, telkens ik Military Press (behind and before neck) of dumbbell Presses deed...

Iemand ervaring ?

Al aan specifieke oefeningen voor de rotator cuff gedacht ?

Als je veel boven het hoofd duwt of veel bench press doet is het nuttig die te versterken.
Deadlifts zijn goed en oefeningen die zorgen voor exorotatie van het schoudergewricht...

Is mogelijk dat deca helpt,maar op de lange termijn zit je wellicht met een anatomisch onevenwicht dat je op functionele manier moet verhelpen.

Elke oefening die je uitvoert moet in principe zijn tegenhanger vinden in je training.

Voorbeeld :

Bench press en rowing,of deadlift.Als je je rug niet voldoende traint haal je nooit het maximale uit je bench press.

Dumbbell press of military press (boven je hoofd) versus dips , chin ups versus deadlifts ; deze luisteren alle nauw tesamen en vullen elkaar sowieso alle aan voor een goed functionerend schoudergewricht.

Terug
Naar boven