AndroidHealthClinic

gebruik aas bij peesontsteking

Voor die keuze ben ik benieuwd naar je stats en jaren trainingservaring.

PS: In je nakuur kan je volstaan met 20mg nolvadex ipv 40mg.

Mijn stats nu zijn gewoon wat minder dan ze normaal zijn, vanwege het gebrek aan trainen, maar ik zal binnen een maand op de 78kg+ zitten bij 1.71 en 12-13%, 2,5 jaar training. Mijn plan is om mid December te beginnen, omdat ik tegen die tijd als het goed is weer iets hersteld ben vast en een betere start heb. Hoe het er nu uitziet ga ik zaterdag en woensdag zetten, 250 mg test en 200 mg deca per keer.

Om even te melden, ik ga in januari-februari waarschijnlijk een anavar kuurtje doen om van een rotte chronische enkelblessure af te raken, waarbij zelfs een operatie niks uithaalde. Volgens mij toch de beste optie.

Deca kan me niet overtuigen voor collageenherstel, zou ms hetzelfde kunnen doen als winstrol. Pijnstiller wel, maar ik zoek permanent herstel.

Ik heb begrepen dat je bij dat BW al genoeg hebt aan een 200/250 mg...

(en jah, ik loop ook al lange tijd rond met het idee om een kuur te gaan nemen ... )

Na wat overleg ben ik tot het volgende gekomen, een 10 weken kuur met 200 mg deca only. Eerst herstellen, en later pas knallen met test. Misschien meteen erna, of een korte periode ertussen. Even kijken hoe het hiermee zal gaan.
Deze keus heb ik genomen omdat ik toch eerst wat moet herstellen, en ik toch weinig massa ga winnen in die periode. Als ik alles wat ik kwijt ben voor het begin al heb teruggewonnen ga ik alsnog voor test/deca, op 250/200.

Is het mogelijk om als ik bv in de 4e week van deca only zit en het gaat super en kan weer knallen gewoon de test toe te voegen en door te trekken naar totaal 10 weken test? [hier heb ik nog zo goed als niks over kunnen vinden]

hoi weet er iemand een dokter zijn die dat heeft voor iemand met een tenniselleboog
"het is niet voor mij het is voor iemand van 40jaar. lieft een dokter uit belgie .
Greet:D

• Topic Starter Topic Starter
dus het is voor je pa?? hahaha maar ik weet niemand....en Albertje wat doe je nu??

nee niet voor mijn pa, grapjas tocht bedankt voor te reageren:D

• Topic Starter Topic Starter
hahaha tja kon het even niet laten he;maar volgens mij doen niet alle dokters dat zelfs niet hier in Belgie

ja tis moeilijk een goede dokterte vinden. mijn nonkel ken de ene maar dien zit
al achter tralies :)

ik heb weer eens een vraagje een maatje van me :D heeft een peesontsteking en verkalking bij het bot en ik zei tegen hem dat er regelmatig deca voor gebruikt word om het herstel te bevorderen ;nu meen ik me te herinneren dat er hier al topics over geweest zijn (yzord dacht ik onder andere) en nu heb ik dus wel gezocht en een topic gevonden uit 2003 http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/aas-tegen-blessures-cq-ontstekingsremmer-10514/ maar ik ben benieuwd eigenlijk naar nieuwe bevindingen dus als iemand mij kan helpen zou ik dat zeer waarderen .........met karma tuurlijk

Ik ben begonnen met een kuur 500 test e ew en 200 deca ew op het moment dat ik herstellende was van een peesplaatontsteking. (Die zit dus onder je voet.) Ik was onder behandeling van een fysiotherapeut en het herstel verliep goed.
Ongeveer in de derde week van mijn kuur kwam ik er plots achter dat de pijn volledig weg was. Mijn voet was zelfs niet gevoelig meer. Ik heb zelf niet eerder de link gelegd, maar nu jij hierover begint zie ik het verband wel heel duidelijk.
Ik was natuurlijk al herstellende, maar de genezing is duidelijk bespoedigd door de Deca.

Conclusie: Bij mij heeft Deca geholpen bij een peesontsteking.

Ik werd vorige week geoppereerd aan mijn schouder. Gescheurde gewrichtsband en volle diktescheur in m'n pees... niet om te lachen dus. Zat ook te denken iets te nemen om het herstel te bevorderen en kan makkelijk deca/sust krijgen bij een arts. Wel kan ik momenteel dus helemaal niet trainen, zelfs geen cardio! (kan me niet verplaatsen) Zou het verstandig zijn deca te nemen 100mg/week? Gezien ik niet kan trainen wil ik enkel herstel bevorderen... En best deca only of een sust. erbij? Thanx!

voor collageen (peeswefsel) herstel zou ik zeker geen testosteron nemen..anavar, GH heeft bij mij indertijd (3 jaar terug) erg goed geholpen..ik had de patella pezen van beide knieen volledig afgescheurd en heb me indertijd erg goed verdiept in deze materie..IGF zou ook een oplossing zijn nu..

Terug
Naar boven