Booyakasha
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkelijkwaar echt nooit meegemaakt dat mensen er domme vragen over stellen of er gek over doen.
Ik maak er zelf ook geen happening van ofzo.
1 keer bij een klant waar ik zat te werken een meisje/vrouw die vroeg wat ik aan het drinken was. Toen ik zei dat het een eiwitshake was vroeg ze "is dat voor je spieren ofzo dan?". "Jazeker, kun je het al een beetje zien?" zei ik lachend.
Toen lachte ze verlegen en gingen we knuffelen.
Een beetje zelfspot is de beste manier om er mee om te gaan inderdaad. Paar keer gehad dat ik m'n kwark ging mengen met m'n whey, zegt een collega "maar je kan toch ook gewoon kwark met een smaak nemen, is toch veel makkelijker"![]()

Mijn moeder zei het van de week nog; Word je niet dik van al die shake's? Maar inderdaad is het geen probleem als iemand anders een zak chips ofzo aan het happen is.
Een beetje zelfspot is de beste manier om er mee om te gaan inderdaad.
Je ziet gelijk dat verschil in reactie als je iets doet wat buiten de norm is.
Een beetje zelfspot is de beste manier om er mee om te gaan inderdaad.
Je ziet gelijk dat verschil in reactie als je iets doet wat buiten de norm is.
En dan probeer je ze wat uit te leggen over voedingswaarden maar dat vinden ze dan allemaal onzin en vergezocht. 

Mijn moeder zei het van de week nog; Word je niet dik van al die shake's? Maar inderdaad is het geen probleem als iemand anders een zak chips ofzo aan het happen is.

Vandaag in mijn klas.
Ja met de eiwitte shakjes en creatine hoef je helemaal niet meer te trainen man. Dat gebeurd het van zelf.
Westlanders hahaha

Vandaag in mijn klas.
Ja met de eiwitte shakjes en creatine hoef je helemaal niet meer te trainen man. Dat gebeurd het van zelf.
Westlanders hahaha