AndroidHealthClinic

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

Mijn moeder zei het van de week nog; Word je niet dik van al die shake's? Maar inderdaad is het geen probleem als iemand anders een zak chips ofzo aan het happen is.

Werkelijkwaar echt nooit meegemaakt dat mensen er domme vragen over stellen of er gek over doen.
Ik maak er zelf ook geen happening van ofzo.

1 keer bij een klant waar ik zat te werken een meisje/vrouw die vroeg wat ik aan het drinken was. Toen ik zei dat het een eiwitshake was vroeg ze "is dat voor je spieren ofzo dan?". "Jazeker, kun je het al een beetje zien?" zei ik lachend.

Toen lachte ze verlegen en gingen we knuffelen.

:roflol: Een beetje zelfspot is de beste manier om er mee om te gaan inderdaad.

Paar keer gehad dat ik m'n kwark ging mengen met m'n whey, zegt een collega "maar je kan toch ook gewoon kwark met een smaak nemen, is toch veel makkelijker" :roflol:

:roflol:

Mijn moeder zei het van de week nog; Word je niet dik van al die shake's? Maar inderdaad is het geen probleem als iemand anders een zak chips ofzo aan het happen is.

Je ziet gelijk dat verschil in reactie als je iets doet wat buiten de norm is.

Mijn vriendin doet opleiding diëtiek een leraar van haar vertelde dat er een onderzoek was geweest naar voeding kennis van Nederlanders en dat gemiddeld op een niveau van een 10 jarige ligt zegt genoeg..

Zie het met drank en drugs. Bij drugs denkt 90% van NL dat je met een spuit in je arm ligt dagelijks stelend rond moeten komen voor je shot maar de 14-15-16 jarige kids die zich ieder weekend klem zuipen en met veel geluk of een wijs persoon thuis komen is acceptabel en moet maar kunnen.

Nu ook de zomer er weer aan komt, collega's die dan een creatine kuurtje nemen om nog even wat buikvet kwijt te raken, en dat ze dan ruim een half uur sit ups en push ups aan het doen zijn om in vorm te komen, dat ze dan door gaan tot ze een branderig gevoel krijgen in hun spieren maar ze snappen niet waarom de er geen sprake is van spiergroei :roflol: En dan probeer je ze wat uit te leggen over voedingswaarden maar dat vinden ze dan allemaal onzin en vergezocht. :rolleyes:

Gwn spontaan proteinfart laten, dan snappen ze wel snel genoeg dat je eiwitshakes neemt :D

En idd als het op kennis van die dingen aankomt bij de gewone burger dan zijn we nog steeds in de middeleeuwen. Die oogjes alleen al in de gym wanneer je die shaker bovenhaalt -> 2 weken later zie je nagenoeg al die nieuwkomers zelf shaken al hebben ze geen benul wat ze innemen :D

Laatst bewerkt:
Vandaag in mijn klas.

Ja met de eiwitte shakjes en creatine hoef je helemaal niet meer te trainen man. Dat gebeurd het van zelf.

Westlanders hahaha

hah denk dat dit een beetje afhangt van situatie.
moeder en zus drinken hier beide af en toe een shake hier omdat ze het lekker vinden en juist wat willen vermageren (shake ipv avondmaal ofzo). helpt wel dat ze mij hebben zien vermageren.

moet trouwens nieuwe pot vanille bestellen binnenkort :mad:

Vandaag in mijn klas.

Ja met de eiwitte shakjes en creatine hoef je helemaal niet meer te trainen man. Dat gebeurd het van zelf.

Westlanders hahaha

Dat is ook zo. Denk dat je placebo pillen / poeders hebt gekocht dat het niet werkt. :D

Laatst bewerkt:
Vandaag in mijn klas.

Westlanders hahaha

Ik heb hier ook een Westlandse collega werken. "zit zeker weer aan de shakies he" :roflol:

tegenwoordig neem ik gewoon een volledig maaltijd mee (dus pasta kip groente) naar school die ik om 12 uur naar binnen druk. zelfs dan kijken ze je raar aan. volgens mij alles met BB en fitness is raar voor mensen die daar niet mee bezig zijn. en dat mensen gaan raden waarom je zoveel eet (je bent zeker aan het aankomen ofzo. zeggen ze dan) eerst had ik echt geen idee wat ik er mee moest doen, maar nu boeit dat niet eens meer :P

Terug
Naar boven