MuscleMeat

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

Of je je protiene nou in 1 keer drinkt of 2 keer maakt ook niet uit.
En fernandes/wit brood/muisjes zijn gewoon carbs.
Zie het probleem niet zo :p
Tuurlijk kan het allemaal beter, maar op die manier kan je ook gewoon groot en lean worden als je wil.
Ik wel met mn k*t genen in ieder geval.
Laten we de invloed van oa insuline maar gewoon vergeten, dat zijn onzinnige details.

Ik zeg gewoon altijd ik ben zo geboren :cool:

Ik geloof best een beetje in IIFYM, maar denk niet dat je moet overdrijven..als ik elke dag dat soort troep eet wordt ik moddervet..met mijn k*tgenen

OT: Erg vermakelijk:popcorn: en herkenbaar..

Ja bedoel het meer als der bij.
Je zou het elke dag bij je dieet kunnen doen als je even de macro's telt en zorgt dat je je micro's binnen krijgt.

Zoals ik het bekijk kan je je macro's bepalen door je micro's.
Micro's wil je goed hebben, en als je dat behaalt met complex eten, dan kan alles wat je nog over hebt vullen met simpele shit zolang het maar de macro's heeft die je nodig hebt.

Moet zeggen dat ik al 4 maanden op een gigantisch laag budget leef en prima nette gains maak op elke dag brood met chocopasta en pasta met kaas. :D

OT: ja als mensen zo beginnen, zeg ik gewoon: eiwit zit in bijna alles wat je eet, dit is alleen geconcentreerder zodat ik ik niet iedere keer dezelfde dingen hoef te eten als ik wat eiwitten nodig heb.
En soms vraag ik of ze dan wel alcoholische drankjes gebruiken :trollface:

---------- Post added 5 January 2013 at 09:28 ----------

Laten we de invloed van oa insuline maar gewoon vergeten, dat zijn onzinnige details.

Als je in de bulk zit is het inderdaad een onzinnig detail.
In de cut let ik er wel op.

creatine op een lepeltje leggen, aansteker er onder, in de spuit en daarna rechtstreeks in je bloedbaan. Gaan!

Bij mij vragen ze altijd of ik anabolen gebruik... :cool:

Voor dw grap een keer een elastiek, naald, aansteker en lepel meenemen, en dan je arm afbinden in kleedkamer, whey lepelen, naald naast je neerleggen, en aansteker onder die lepel whey houden.
Kijken of ze dan de volgende keer dat je gewoon een shaky maakt nog raar kijken.

creatine op een lepeltje leggen, aansteker er onder, in de spuit en daarna rechtstreeks in je bloedbaan. Gaan!

2 zielen een gedachte

TFOUUUU Wat lach je om mijn grap en geef je me geen karma?

EDIT: GEKREGEN
:D

Laatst bewerkt:
als sukkeltjes/hipsters/studentjes zoiets vragen op feestjes antwoord ik met een doodserieus gezicht en me 1000 yard stare dat ik Apen-hormonen injecteer.
Met lui die duidelijk ook trainen lul ik gewoon eerlijk over AAS.

Heel herkenbaar! Zeg dan altijd: nee joh, die rotzooi moet je niet hebben, anaboluh ! vroeger al met de paplepel naar binnen.

Vorig jaar had ik een gozer bij me opleiding die zei: Ja ik drink shakies, effe breder worden en wat afvallen. Dus ik zeg oke chill, hoe vaak sport je in de week eigenlijk? Zegt ie, ja moet nog beginnen met trainen.

Vorig jaar had ik een gozer bij me opleiding die zei: Ja ik drink shakies, effe breder worden en wat afvallen. Dus ik zeg oke chill, hoe vaak sport je in de week eigenlijk? Zegt ie, ja moet nog beginnen met trainen.

Deze is al eens (of meerdere malen) gepost geweest. Fake dus.

Heel af en toe drink ik er zelfs 2 per dag,maar ik wil er niet mee overdrijven want anders word ik te breed.

:D:D
hahaha dit is het ergste wat ik ooit gehoord heb. tegen mij werd een keer gezegd: van eiwitshakes word je dom. ik vraag: van eiwitten word je dom? antwoord: nee alleen van shakes. ikzeg: shakes zijn eiwitten. antwoord: er zitten rare stoffen in die je dom maken, een bodybuilder op mijn werk zei dat en hij is gespierder dan jou dus hij heeft gelijk. en ik dacht echt wat the fack is er mis met jou?

:D LOL Kwam ook een x een opa naar mij toe en zij dat je van shake's kanker krijgt, waanra hij ik hem later zag hem bij de frisdrank automaat staan en een flesje Cola er uit trekken...

Terug
Naar boven