MuscleMeat

"Gebruik jij ook eiwit shakes?????"

:D:D

:D LOL Kwam ook een x een opa naar mij toe en zij dat je van shake's kanker krijgt, waanra hij ik hem later zag hem bij de frisdrank automaat staan en een flesje Cola er uit trekken...

haha dit is ook weer mooi, en die jonge die dat tegen me zei was zelf ook eiwit shakes gaan drinken omdat ie mij er goed vond uitzien :s echt als het over trainen/bodybuilden gaat denk ik soms dat iedereen geestelijk gehandicapt is. zo dom kan je niet zijn door onwetendheid, ze verzinnen gewoon bullshit.

Vind proteïne poedertjes gewoon voeding eigenlijk.

Gij bent me er toch ook ene rare he

Both whey and casein are isolated out of fresh pasteurized milk to create byproducts. The casein, or "curd," is coagulated and separated during the milk treatment process. It is often used to make cheese but also can be collected to make protein powder. The remaining uncurdled liquid is whey, which also can collected to make powder. The actual protein content of protein powder can range from 35 percent to 95 percent. The more the protein is processed, the higher protein concentration that it will yield, which also leads to higher costs.

Read more: http://www.livestrong.com/article/229567-how-is-protein-powder-made/#ixzz2GSniJnnX

Game over.

Gewoon de boel vergelijken met een vitamini c tabletje, het zijn beide voedingsupplementen en beide als toevoeging en niet als vervanger. Dan snappen de meeste oellewappers het wel.

Als een of andere omstander, klasgenoot etc. vraagt of ik shakes of andere supps gebruik, zeg ik gewoon simpel nee, dan is erg geen duscussie en geen rare blikken.

That some good whey protein man, give me some more I'll suck your d*ck man.

:D LOL Kwam ook een x een opa naar mij toe en zij dat je van shake's kanker krijgt, waanra hij ik hem later zag hem bij de frisdrank automaat staan en een flesje Cola er uit trekken...

Vandaag kwam er een kerel naar me toe die vroeg: gebruik jij ook die shakes? ja zij ik, zij die dat het puur vergif is???

Vandaag kwam er een kerel naar me toe die vroeg: gebruik jij ook die shakes? ja zij ik, zij die dat het puur vergif is???

ZEI*

Als iemand dat zegt , vraag hem de prikkelende vraag 'leg eens uit waarom het vergif is?' Probeer niet te minachtend te kijken en knik zoals je zou doen als een mentaal gehandicapte persoon je iets probeert uit te leggen dat je weet dat fout is.

iedereen wordt altijd stil als ik mijn shake beker uit tas haal... is shake op, beginnen ze weer met praten... ik zou gewoon pot mee nemen miss dat ze zo stil vallen dat ze nooit meer kunnen prate!

als ik mijn ongemixte shakebeker pak en iemand spreekt me aan doe ik me sleutel in de beker en snuif ik twee dikke punten weg, vervolgens laat ik een scheet en ga ik met volgepoederde neus de sportschool in.

Gewoon stoicijns kijken en verontwaardigd zeggen: maare,.... kanker maakt toch slank?

Pffff waarom, waarom vragen mensen altijd en eeuwig "gebruik je ook eiwit shakes?" .

Ten eerste het woord gebruiken irriteert me al: het is toch geen cocaine dat je snuift?

Op mij komt het altijd een beetje over alsof je door die shakes 'zo' gespierd bent geworden. En dat is ook echt wat mensen denken! Je neemt wat shakes (of slechts 1 shake na de training en de hele dag crap eten) en ze denken dat ze vervolgens gratis spiermassa krijgen.

Daarom zeg ik tegenwoordig gewoon Nee, gebruik ik niet. En verbaasd dat ze dan zijn... alsof eiwitten alleen in shakes zitten.

zucht...

Als je nee zegt gaan ze er vast van uit dat je spuitjes zet!!!

Kan dit topic verplaatst worden naar de anabolen sectie?

ik train graag naturel, en wil ook niet geconfronteerd worden met mensen die dat niet doen.

nee niet om het jullie speciaal te vertellen, dat was reactie op een forum bericht gast. kortom ik ben er tevreden over niet iedereen kan tevreden zijn. dat jullie liever meer betalen prima

Haha bij mij thuis zeggen ze altijd blijf toch eens van die brol af. eet toch eens normaal :p
dan zeg ik altijd: nie wenen! ik eet normaal! Soms pak ik maar een shake na training enzo :p

zijn ook gewoon veel mensen die express van die lompe vragen stellen om je te trollen.
en zowat iedereen hier is meteen op zn pikkie getrapt haha.
lekker boeien als ze denken dat je pot shakes aas is.
word op werk ook raar aangekeken als ik 5 eieren in de kantine op mn bord pleur :P

Werkelijkwaar echt nooit meegemaakt dat mensen er domme vragen over stellen of er gek over doen.
Ik maak er zelf ook geen happening van ofzo.

1 keer bij een klant waar ik zat te werken een meisje/vrouw die vroeg wat ik aan het drinken was. Toen ik zei dat het een eiwitshake was vroeg ze "is dat voor je spieren ofzo dan?". "Jazeker, kun je het al een beetje zien?" zei ik lachend.

Toen lachte ze verlegen en gingen we knuffelen.

Paar keer gehad dat ik m'n kwark ging mengen met m'n whey, zegt een collega "maar je kan toch ook gewoon kwark met een smaak nemen, is toch veel makkelijker" :roflol:

....

Werkelijkwaar echt nooit meegemaakt dat mensen er domme vragen over stellen of er gek over doen.
Ik maak er zelf ook geen happening van ofzo.

1 keer bij een klant waar ik zat te werken een meisje/vrouw die vroeg wat ik aan het drinken was. Toen ik zei dat het een eiwitshake was vroeg ze "is dat voor je spieren ofzo dan?". "Jazeker, kun je het al een beetje zien?" zei ik lachend.

Toen lachte ze verlegen en gingen we knuffelen.

You got some karma.

Terug
Naar boven