MuscleMeat

geduld, of wat gaan veranderen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Genieten van het eten maar van de drank afblijven en wat minder frietjes/kroketjes als normaal. Zie het als re-feed dagen :)
 
hallo allemaal,alles weer voorbij( feestdagen), er weer hard tegen aan haha


Ik merk dat ik toch een beetje stilsta qua gewicht verlies..... voel me wel strakker maar is ook niet erg veel veranderd meer....
Is het miss toch beter om even een weekje gewoon te eten en daarna weer te cutten?


sta een beetje stil, en denk niet dat ik nog minder moet eten,denk miss wel dat mijn lichaam eraan gewend is(plateau)....


hebben jullie miss nog tips voor mij
 
Wat eet je nu?
Heb je wel vp gemeten?
Mijn gewicht blijft gelijk maar vp zakt, dus als je je strakker voelt is toch goed?
 
Eet nog steeds hetzelfde(zie begin)....en vp niet gemeten, doen ze niet bij ons in de sportschool...,
Ja met zo'n ding die je vast moet houden...
Ga nog even door zo, en ga over 3 weken met wintersport.
Dan doe ik een week gewoon eten en ga daarna weer verder met cutten.
Wie weet heb ik dat even nodig... Na 2,5 a 3 mnd cutten
 
refeed dag?
 
He boxona,
Ik doe elke zondag een junk maaltijd nuttigen, eten dan meestal patatjes en soms gaan we zaterdags ook nog wokken;-))
Maar is het miss na 3 mnd ook wel even goed om een weekje in te lassen zodat ik niet hoef op te lettten en daarna weer verder te gaan
Gaan namelijk een week wintersporten, das wel sportief maar het eten is ook zo lekker daar
Heb mezelf voorgenomen die week niet zo nauw te kijken en als ik terug ben er weer tegen aan te gaan

Kreeg de laatste tijd ook steeds meer trek, lekkere trek dan
Kan het zo zijn dat ik gewoon even moet stoppen met cutten???

Mijn onderhoud heb ik berekend en die kwam op 2049 uit
Nou doe ik op traindagen rond 1600 /1650 cal eten incl 20 min cardio
En op rustdagen 1500 cal eten, zodat op mijn rustdagen kh lager zijn...
 
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het is gegaan met het cutten?
Heb je het doel dat je graag wou bereiken behaalt?
Ik wil namelijk ook beginnen met cutten.
 
Back
Naar boven