- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat begin ik nu ook wat meer in te zien.
Was gewoon ontzettend kwaad dat ik zo mijn bed uit gebeld wordt, puur door hoe die bedrijfsleider zich op mij liep af te reageren en wat hij zoal zei.

Wat doen andere mensen daar voor werk of woon je er alleen
Ga verhuizen, je bent 21 oud genoeg om zelf de boel te runnen.
Huur een kamer in een plaats waar je wilt wonen. Leen de 1e maand wat van ouders of vrienden en je hebt zo werk.
Je hebt tijd genoeg zie ik aan je post![]()
Tja, sommige mensen komen reeds in de voormiddag uit hun bed![]()
Een aantal dingen die ik niet snap uit het verhaal:
Je hebt een contract voor 4 uur per week, maar je moet fulltime oproepbaar zijn?
En bij een contract van 4 uur waarbij je soms weken maakt van 23 uur gaan ze lopen zeiken over je uren?
Je bent 21, werkeloos en ik het heb woord IB-groep nog niet horen vallen.
Wat ik wel snap is dat die bedrijfsleider een godvergeten omhooggevallen kloothommel is.
Laat je niet zo onder druk zetten, je wordt wettelijk aardig beschermd tegen de willekeur van een werkgever. Sterker nog, hij moet jou de ruimte bieden voor een dergelijk traject.
Dat is de vraag, wat staat er precies in het contract "minimaal of maximaal 4 uur per week". Indien er minimaal staat, dan moet je beschikbaar zijn voor de overige dagen. Weiger je dan op te komen dagen, dan valt dit onder werkweigering en is een reden voor ontslag vanuit werkgevers kant op staande voet.
Mag ik McDonalds ff de meest idiote werkgever ooit noemen?
En kan je de opleiding vmbo techniek niet alsnog doen dan?
Wat wil je gaan doen als ik vragen mag?

Ik heb een HBO propedeuse in de richting communicatie & multi-media design. Daarvoor de havo gedaan. En ik heb een vmbo techniek nodig.
wat doe je dan in godsnaam bij de mac-donalds? jij zou daar zelf de manager moeten zijn.
je hebt 4 jaar op je eigen gewoont, waar betaalde je dat van? was dat een studenten-huis ofzo?
Natuurlijk mag je dat zo noemen
En voor die opleiding ben ik aardig wat te oud. Is middelbare school. En ik wil gaan lassen, het liefst TIG aluminium. Daarvoor wil ik dus de opleiding tot booglasser gaan volgen.
Natuurlijk mag je dat zo noemen
En voor die opleiding ben ik aardig wat te oud. Is middelbare school. En ik wil gaan lassen, het liefst TIG aluminium. Daarvoor wil ik dus de opleiding tot booglasser gaan volgen.