SlettieBettie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 219
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 80kg
Mijn moeder had een andere aanpak met alcohol. Er werd thuis zowiezo erg weinig gedronken, alleen met bepaalde feestdagen.
Van mijn moeder mocht ik meedrinken vanaf mijn twaalfde, wat ik wou en hoeveel ik wou. Goed, je neemt een wijntje, een biertje, je proeft eens aan een sterk drankje. ze zou zelfs bier of wijn voor me in huis halen. Er was maar 1 restrictie: er moest een volwassen persoon bij zijn (ouders / grootouders).
Spannend of leuk is het niet, want het mocht. Resultaat: ik heb geen behoefte aan alcohol, nu nog steeds niet.
Van mijn moeder mocht ik meedrinken vanaf mijn twaalfde, wat ik wou en hoeveel ik wou. Goed, je neemt een wijntje, een biertje, je proeft eens aan een sterk drankje. ze zou zelfs bier of wijn voor me in huis halen. Er was maar 1 restrictie: er moest een volwassen persoon bij zijn (ouders / grootouders).
Spannend of leuk is het niet, want het mocht. Resultaat: ik heb geen behoefte aan alcohol, nu nog steeds niet.

Aangezien drank in een kroeg überhaupt niet meer te betalen is, zullen er met deze plannen erbij, er straks nog maar weinig horeca-gelegenheden hun hoofd boven water kunnen houden.

- en dan drank gaat verbieden. wat een flauwekul, de hele regelgeving gaat scheef lopen, mag hopen dat ze dat zelf ook in zullen zien