MuscleMeat

Geen Energie meer tijdens fitnis....

prodee

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
63kg
Vetpercentage
Ik heb tijdens het fitnissen helemaal geen energie meer . Ik doe om de dag een full body workout . Alleen ik heb niet de energie om die af te ronden..:eek:

Ik denk dat het aan mijn voeding ligt. Ik ben laats naar de dieetiste geweest en ze zij dat ik 8 boterhammen met vlees of kaas moest eten en dan nog avond eten. Ze zij dat die goed was ... Weet iemand hoe ik mee energie kan krijgen ? En of het aan mijn voeding ligt?

belangrijk voor de training de extra koolydraten binnen te krijgen en na de training dextrose + whey shake je lichaam heeft natuurlijk rust nodig..eet je na de training verder helemaal niets meer?

Ik heb tijdens het fitnissen helemaal geen energie meer . Ik doe om de dag een full body workout . Alleen ik heb niet de energie om die af te ronden..:eek:

Ik denk dat het aan mijn voeding ligt. Ik ben laats naar de dieetiste geweest en ze zij dat ik 8 boterhammen met vlees of kaas moest eten en dan nog avond eten. Ze zij dat die goed was ... Weet iemand hoe ik mee energie kan krijgen ? En of het aan mijn voeding ligt?

4x in de week fullbody?

Stats: 1m78 57kg -

Veel en veel meer eten. Is het zo simpel?

Ja.

Vreten tot je niet meer kan

Hoe lang doe je over die fullbodytraining?

Meer eten en als dat niet werkt, naar je rust kijken, als dat niet werkt, minder volume pakken ;)

Heb geleerd dat een goeie basis écht wel in de voeding zit!

Had vroeger hetzelfde probleem tot ik de moeite nam om een deftig voedingsschema op te stellen. Vanaf dan leek ik op een of ander supplement te trainen zo goed voelde ik me.

Kraad je aan hetzelfde te doen en je zult onmiddelijk effect voelen, niet alleen tijdens de training maar ook voor derest van de dag zal je meer energie hebben.

Succes

• Topic Starter Topic Starter
ik doe nu 2 weken een full body workout .maandag trainen, dinsdag rust , woensdag trainen , donderdag rust. Ga zo door. Als ik thuis kom dan ga ik gelijk eten. En waar kan ik die whey shake halen ?

En zelfs dan nog een beetje extra eten!!

Stickies lezen en dan je eigen schema opstellen.. Aan '8 boterhammen' hebben we niks he.

Voor je training een goede maaltijd met koolhydraten, als ik dat niet doe ben ik ook zo slap als maar kan! Na je training eventueel wat dextro en een whey shake (of stuk kipfilet (H))

Whey shake haal je bij de boardsponsors. (moet je maar ff kijken bij supplementen)

als je zoeel dagen traint, waarom dan geen split?

je kunt proberen even wat dextrose midden in je training te nemen

haha neem 3 scheppen no explode en je blijft de hele avond in de sportschool stuiteren, en daarna val je flauw achterover als je in de sauna zit en wordt je de volgende ochtend weer wakker. Vergeet niet je handoek onder je neer te leggen want anders zitten de houtplanken aan je rug vastgebrand.

haha idd of crack werkt ook wel lekker

haha neem 3 scheppen no explode en je blijft de hele avond in de sportschool stuiteren, en daarna val je flauw achterover als je in de sauna zit en wordt je de volgende ochtend weer wakker. Vergeet niet je handoek onder je neer te leggen want anders zitten de houtplanken aan je rug vastgebrand.

:lol:

"fitnissen" :evilred:

Terug
Naar boven