XXL Nutrition

Geen fysieke vooruitgang

Bezoekers in dit topic

FColumbu85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 dec 2011
Berichten
114
Waardering
15
Lengte
1m65
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
Goedemorgen mede bbers,

Ik doe nu al ruim 4 jaar aan bodybuilden maar de laatste paar jaar zie ik geen enkele fysieke vooruitgang meer ondanks dat ik met kracht wel vooruit ga.
Het is natuurlijk wel leuk om met kracht vooruit te gaan maar die vooruitgang is niet te zien aan mijn lichaam.
Ik begin mijn motivatie hierdoor een beetje te verliezen.
Toen ik begon met trainen woog ik 58kg en momenteel zit ik op 73,4 kg (hoogste wat ik ooit gewogen heb was 75kg) Voordat ik begon met trainen had ik kindermaatje 176 (geen grap) en nu heb ik maat M.
Mijn doel is om 80 kg te gaan wegen gezien mijn lengte (1.65) meer dan genoeg lijkt me.
Mijn lichaam heeft een ectomorfe bouw en ik kom heel moeilijk aan, ik let wel goed op mijn voeding en bereken de eiwitten, koolhydraten en vetten met een appje op de telefoon :).
De enige vooruitgang die ik echt heel goed zie is een enorme rijstbuik na veel eten..


Hebben jullie wat motiverende tips of adviezen?
 
Foto's maken zodat je zelf je herstel kan zien. Want zo te lezen gaat alleen je zelfbeeld niet vooruit
 
Goedemorgen mede bbers,

Ik doe nu al ruim 4 jaar aan bodybuilden maar de laatste paar jaar zie ik geen enkele fysieke vooruitgang meer ondanks dat ik met kracht wel vooruit ga.
Het is natuurlijk wel leuk om met kracht vooruit te gaan maar die vooruitgang is niet te zien aan mijn lichaam.
Ik begin mijn motivatie hierdoor een beetje te verliezen.
Toen ik begon met trainen woog ik 58kg en momenteel zit ik op 73,4 kg (hoogste wat ik ooit gewogen heb was 75kg) Voordat ik begon met trainen had ik kindermaatje 176 (geen grap) en nu heb ik maat M.
Mijn doel is om 80 kg te gaan wegen gezien mijn lengte (1.65) meer dan genoeg lijkt me.