RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Denk dat je goed moet zoeken om op de Olympische Spelen een atleet te vinden die naturel is.
Wat een onzin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je goed moet zoeken om op de Olympische Spelen een atleet te vinden die naturel is.
Is even lastig als uitleggen waarom een wielrenner zonder fiets niet vooruit gaat![]()
.
ik denk dat equipment (een bepaald niveau, niet unlimited) nog niet eens het probleem is. OLers hebben soms ook een riem en kniebandjes om. Maar zodra je niet meer kan lopen, of als een zombie wandelt, dan vinden mensen het raar en kunnen ze moeilijker associeeren. Juist de ogenschijnlijke ontspannenheid waarmee OLers enorme gewichten benaderen en tillen is (voor mij) fascinerend.
Is even lastig als uitleggen waarom een wielrenner zonder fiets niet vooruit gaat![]()

zonder pak tilt een lifter nog altijd gewicht, zonder fiets lijkt het me idd moelijker vooruit te komen..........misschien is de vergelijking met een stations fiets beter op zijn plaats!
![]()

ALLE olympische atleten komen door een doping controle (en zo niet dan liggen ze uit de spelen)... denk je dat dat ook lukt met elite level powerlifters ?
.Jij gelooft wel in God, van jou neem ik niets aan klusmier!![]()
![]()

begrijp je de logica niet of ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
![]()

Om toch weer terug te komen op gear.. Waarom is het verschil zo belachelijk groot tussen raw en geared? Het zou je moeten "ondersteunen". Met een pak aan gaat het om hoeveel druk je lichaam aankan en hoeveel jij zelf aan kan buiten 't moeilijke gedeelte van de lift want daarbij helpt je pak je tientallen kgs, if not honderd(en) kgs, extra te liften. Niet dat ik minder respect heb voor mensen die geared liften trouwens, integendeel. Ik vind het indrukwekkend als je ziet dat het menselijk lichaam zulke belachelijke gewichten aankan.het is wel een para-olympische sport he. En over de suits zal er altijd discussie zijn maar in andere sporten worden er ook speciale suits (zwemmen, lopen enz enz) gebruikt hoor.

Stel dat je 10% beter kan performen als je verboden middelen neemt, en er zouden maar enkelen gebruiken, dan zouden zij met gemak winnen.
Limieten voor verboden producten staan hoog hoor.. Was de testosteron waarde voor wielrenners niet tot 4x hoger toegelaten dan bij normale mensen? En die van Landis was 7x die limiet?
Komt er imo gewoon op neer om onder de detectielimiet te blijven.
Niet dat ik inside info heb, maar je kan als naturel toch niet competiteren met gebruikers, en er is aardig wat competitie tussen de atleten onderling.
Nou goed dat is mijn mening, de waarheid zullen we wel nooit te weten komen.
EDIT: Als zelfs darters en biljarters al aan de Beta-blokkers zitten, kan je der toch vanuit gaan dat het in de populaire sporten veel erger is.