MuscleMeat

Geen spierpijn?

Yoshuba

Freaky Bodybuilder
Waardering
234
Ik ben gisteren gaan krachttrainen, borst, rug, armen en buikspieren.
Vorige keer dat ik trainde, was wel fullbody dan had ik enorm veel spierpijn, betekent dit nu dat ik niet goed heb getraind gisteren of juist wel?

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand dit, en was bedoelt voor in het gedeelte herstel.

mmm volgens mij hoef je niet persee spierpijn te hebben als inducatie dat je goed getraind heb.

Zat je na de training goed vol waren je spieren goed gepompt en vermoeit?

dan heb je het oed gedaan.

geen spierpijn = p*ssy weights...

lol en dan nu al klagen over dat je geen spierpijn heb.

Zal je een tip geven lees deze site goed door dan leer je veel.

Dan snap je ook wrrm je geen spierpijn heb.

gr

Ben nu sinds een maand of 3 a 4 weer serieus aan het trainen..
En de eerste 2 weken had ik ook geen spierpijn.. week 3 begon het te komen...
en nu vind ik het heerlijk, het gevoel dat je wat heb gedaan :P

je zou juist zeggen dat je met de eerste paar trainingen spierpijn zou krijgen.

lekker rustig met laag gewicht trainen en als de gewichten zwaarder worden dan word de spierpijn ook beter :D

Geen spierpijn hebben betekent niet per definitie dat je niet goed getraind hebt. Het kan trouwens ook pas na twee/drie dagen komen opzetten.

je hoeft ook niet na iedere training spierpijn te krijgen;) eerste paar trainingen kan je best spierpijn hebben maar na verloop van tijd raakt je lichaam aan de stress en spanning gewend die je erop zet dus dan krijg je ook geen spierpijn meer;)

je hoeft ook niet na iedere training spierpijn te krijgen;) eerste paar trainingen kan je best spierpijn hebben maar na verloop van tijd raakt je lichaam aan de stress en spanning gewend die je erop zet dus dan krijg je ook geen spierpijn meer;)

en zal verandering van trainingsschema niet verkeerd zijn.

Ik heb eigenlijk zelden spierpijn.

Alleen wel een soort gevoel dat je getraind hebt de dag erna, weet niet hoe ik het het best kan omschrijven, maar alsof je een paar klappen hebt gehad.

en zal verandering van trainingsschema niet verkeerd zijn.

Veranderen van programma doe je enkel als je geen vooruitgang meer maakt in het verhogen van de gewichten, spierpijn is geen garantie voor spiergroei - ik heb bijvoorbeeld grote spierpijn in mijn benen als ik een paar uur badminton gedaan heb maar daar groeien mijn benen echt niet van.

Ik heb eigenlijk zelden spierpijn.

Alleen wel een soort gevoel dat je getraind hebt de dag erna, weet niet hoe ik het het best kan omschrijven, maar alsof je een paar klappen hebt gehad.

Ja indd,
Meer een soort stijf gevoel dan echt pijn!
Heb ik ook!

Waarschijnlijk zijn de gewichten die je voor deze training hebt gebruikt niet zwaarder dan je vorige training en hebben je spieren zich al aangepast aan dit gewicht. Waarschijnlijk kun je dus alweer verhogen in gewicht en dan zul je zien dat je wel weer spierpijn krijgt.

Waarschijnlijk zijn de gewichten die je voor deze training hebt gebruikt niet zwaarder dan je vorige training en hebben je spieren zich al aangepast aan dit gewicht. Waarschijnlijk kun je dus alweer verhogen in gewicht en dan zul je zien dat je wel weer spierpijn krijgt.

hoeft niet, spierpijn zegt namelijk geen drol.

Terug
Naar boven