XXL Nutrition

Geen spierpijn?

lol Ik heb na iedere trainings sessie spierpijn:P.

je hoeft ook niet na iedere training spierpijn te krijgen;) eerste paar trainingen kan je best spierpijn hebben maar na verloop van tijd raakt je lichaam aan de stress en spanning gewend die je erop zet dus dan krijg je ook geen spierpijn meer;)

Ik heb elke dag spierpijn , al 8 maanden lang .

BrO de eerste keer dat je traint krijg je altijd zware spierpijn omdat je spieren niet gewend zijn aan die gewichten.

Ik heb zelden dikke spierpijn enkel als ik weer eens een nieuwe oefening doe dan heb ik de eerste 2 weken wel spierpijn ervan maar daarna zakt dat wel weer weg. Maar groeien doe ik nog wel.

heb ik ook wellis last van maar spierpijn zeg niks :)

Ik baal er altijd van als ik geen spierpijn heb de dagen na mijn training. Ik wil graag pijn voelen als teken dat ik het goed heb gedaan.

Gelukkig zegt het blijkbaar weinig :D

Spierpijn is een reactie van je spieren die zich herstellen en gaan groeien omdat ze geirriteerd zijn van de oefeningen. Ik train nu zo'n 10 jaar en heb de laatste 6 jaar nagenoeg nooit geen spierpijn meer. Wel wat lichte irritatie maar pijn nee. Toen ik begon met trainen kon ik soms mijn armen niet eems meer omhoog hoeden van de pijn. Dus pijn van de spieren zegt op zich wel wat van het nivo waarop je traint!

Zoekfunktie nog niet gevonden ofzo??

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
@ iedereen die hier sinds kort gepost heeft, dit is al een oud topic hoor :p Ondertussen weet ik wel alles over spierpijn :)

Heb eigenlijk ook nooit spierpijn, idd wat Geddie zegt.. meer een vermoeit gevoel ofzo....

Maar goed ben dan ook nog maar net begonnen !!

Terug
Naar boven