XXL Nutrition

Geen temptation island...

Waarom doet ieder hier met een sub-optimale opleiding overkomen alsof dat gemis een pre in de arbeidsmarkt is en dat ze daaroor wel even snel rijk zullen worden?
Uitzonderingen daargelaten Juriaan (leuk zo'n suiker oompje, nog een AMGje over?) , maar in de regel is er echt wel een sterk verband tussen opleidingsniveau en je uiteindelijke salaris. Dat je, naast een uitdagende baan, ook een levenspartner zoekt van gelijkwaardig niveau, lijkt me niet meer dan logisch.
Natuurlijk, een paar avonden dom lullen is best vermakelijk, maar je wilt het toch niet je hele leven lang over koetjes en kalfjes als het weer, big brother en ander prietpraat hebben?

Zal je een geheimpje verklappen: ook hoogopgeleide praatten daar over;)

Kon ook niet anders he, je eerst voordoen als iemand die hier is omdat je 'vriend' roids wilde gebruiken en ineens zijn vriendin zijn. Dat pijpie gewoon een 2e account/kennis/vriendin whatever nodig heeft om hem bij te staan :D. Het moet hier toch niet gekker worden, gaat pijp als ie straks aan het werk is en een discussie met een collega heeft er ook een ander bijhalen om aan zijn zijde te strijden :roflol:

Haha geloof me, hij heeft mij echt niet nodig om hem bij te staan hoor, hij kan het zelf allemaal wel af... Alleen op het moment dat iemand mijn vriend in de zeik gaat nemen... En ja, ik ben hier terecht gekomen omdat ik AS in mn vriend zn lijf zette, dus? Das pas echte liefde!

Waarom doet ieder hier met een sub-optimale opleiding overkomen alsof dat gemis een pre in de arbeidsmarkt is en dat ze daaroor wel even snel rijk zullen worden?
Uitzonderingen daargelaten Juriaan (leuk zo'n suiker oompje, nog een AMGje over?) , maar in de regel is er echt wel een sterk verband tussen opleidingsniveau en je uiteindelijke salaris. Dat je, naast een uitdagende baan, ook een levenspartner zoekt van gelijkwaardig niveau, lijkt me niet meer dan logisch.
Natuurlijk, een paar avonden dom lullen is best vermakelijk, maar je wilt het toch niet je hele leven lang over koetjes en kalfjes als het weer, big brother en ander prietpraat hebben?

Edit post verkeerd gelezen. (helaas geen AMG'tje voor je ;).
Klein commentaar, even snel rijk? In loondienst is de kans minimaal dat je ooit rijk wordt, daarentegen als je gezond bent, een dak boven je hoofd hebt, vrienden, familie en eten ben je al rijker dan veel mensen ooit zullen worden

Laatst bewerkt:
Hij weet al genoeg joh, hij doet immers u-n-i-v-e-r-s-i-t-e-i-t! (goed gespeld Drs. Grijpwijk?)

Haha geloof me, hij heeft mij echt niet nodig om hem bij te staan hoor, hij kan het zelf allemaal wel af... Alleen op het moment dat iemand mijn vriend in de zeik gaat nemen... En ja, ik ben hier terecht gekomen omdat ik AS in mn vriend zn lijf zette, dus? Das pas echte liefde!

:rolleyes: stoer

Enne; ''Das pas''? laat pijpie het maar niet lezen dan zet ie op zeker een punt achter jullie relatie, pijp hoorde namelijk gister op tv (knap dat je kan horen op een tv, zal wel een yoga oefening zijn) dat de Nederlandse bevolking voor 10% uit laag-geletterden bestaat. Dus let wel even op je schrijven tijger :D

:rolleyes: stoer

Enne; ''Das pas''? laat pijpie het maar niet lezen dan zet ie op zeker een punt achter jullie relatie, pijp hoorde namelijk gister op tv (knap dat je kan horen op een tv, zal wel een yoga oefening zijn) dat de Nederlandse bevolking voor 10% uit laag-geletterden bestaat. Dus let wel even op je schrijven tijger :D

Hoe neem jij dingen die op tv vertelt worden in je op dan? Door te kijken? Een dove kan ook geen gesproken taal waarnemen door te kijken (tenzij iemand kan liplezen).
En ach ja, foutje moet kunnen hoor... Je zal mij ook niet horen zeggen dat ik perfect ben!

Waar heb jij zien staan dat hij aan de universiteit studeert?

Nou, gezien zijn wel heuuuuuuuuleeeeeee denegrerende toon tegen mbo mensen (kappers bijvoorbeeld) dacht ik wel dat er een heuuuuuuuuleeeeeee diepe kloof zat tussen het opleidingsniveau, maar eigelijk valt het dus mee?

Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat professor Grijpwijk natuurlijk doet in het dagelijks leven. :D

Laatst bewerkt:
Klein commentaar, even snel rijk? In loondienst is de kans minimaal dat je ooit rijk wordt, daarentegen als je gezond bent, een dak boven je hoofd hebt, vrienden, familie en eten ben je al rijker dan veel mensen ooit zullen worden

Nou ja, ik bedoel meer dat jullie het hier doen lijken dat het hebben van een hoge opleiding een last is die je later zal beperken.
Maar weer terug naar de oorspronkelijk discussie, waarom is het zo fout om als hoogopgeleide een levenspartner te willen van gelijk niveau. Het betekent niet gelijk dat je afgeeft op mensen met een lagere opleiding, het is gewoon een voorkeur. Net zoals iemand een voorkeur heeft voor brunette's, of iemand met mooie blauwe ogen.

heyeeeuh mensen

Ik praat ook gewoon over stront en bier hoor. En als ik Red devil tegenkom blaten we er ook maar wat op los, bijvoorbeeld het feit dat als zijn vriendin bevalt hij aan mij denkt.

heyeeeuh mensen

Ik praat ook gewoon over stront en bier hoor. En als ik Red devil tegenkom blaten we er ook maar wat op los, bijvoorbeeld het feit dat als zijn vriendin bevalt hij aan mij denkt.

:o
Dacht dat we een gentleman's agreement hadden D.!

Nou, gezien zijn wel heuuuuuuuuleeeeeee denigrerende toon tegen mbo mensen (kappers bijvoorbeeld) dacht ik wel dat er een heuuuuuuuuleeeeeee diepe kloof zat tussen het opleidingsniveau, maar eigelijk valt het dus mee?

Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat professor Grijpwijk natuurlijk doet in het dagelijks leven. :D

Sinds wanneer slaat hij een denegrerende toon aan tegen zulk soort mensen? Misschien moet je al zijn posts even doorlezen en dan pas reageren! Wat er is gezegd, is dat hij nooit een relatie aan zou gaan met een kapster (dit was trouwens een voorbeeld van Juriaan) omdat zulk soort mensen nu eenmaal op een ander niveau zitten en over het algemeen vrij inhoudsloos zijn. Er is niks mis met het MBO hoor, maar uit ervaring weet ik (en hij) dat die mensen nu eenmaal met andere dingen bezig zijn en op een ander niveau communiceren. Het is niet voor niks dat er verschillende opleidingen bestaan, van verschillend niveau, als iedereen even slim zou zijn was dat niet nodig geweest.

Laatst bewerkt:
Er is niks mis met het MBO hoor, maar uit ervaring weet ik (en hij) dat die mensen nu eenmaal met andere dingen bezig zijn en op een ander niveau communiceren. Het is niet voor niks dat er verschillende opleidingen bestaan, van verschillende niveau, als iedereen even slim zou zijn was dat niet nodig geweest.

ik heb mijn MBO tenauwernood afgerond, en ik heb ook nog eens 5 jaar over de mavo gedaan. Jullie willen dus niet met mij praten? Alleen maar omdat ik niet zo heel intelligent ben. Ik voel mij ernstig in mijn kruis getast. :(

Weet je wat je kan doen om een laag IQ te verbloemen? Je reply eerst in MsWord typen met de spellingcontrole aan, en dan copy & paste in het tekstvak van het forum. Dat doe ik ook altijd. (niet verder vertellen! ;) ).

ik heb mijn MBO tenauwernood afgerond, en ik heb ook nog eens 5 jaar over de mavo gedaan. Jullie willen dus niet met mij praten? Alleen maar omdat ik niet zo heel intelligent ben. Ik voel mij ernstig in mijn kruis getast. :(

Weet je wat je kan doen om een laag IQ te verbloemen? Je reply eerst in MsWord typen met de spellingcontrole aan, en dan copy & paste in het tekstvak van het forum. Dat doe ik ook altijd. (niet verder vertellen! ;) ).

Ik wil best met je praten hoor, alleen een relatie zou er niet inzitten :P Het is belangrijk om met je partner op hetzelfde niveau te zitten, anders wordt je gek van elkaar!

Sinds wanneer slaat hij een denegrerende toon aan tegen zulk soort mensen? Misschien moet je al zijn posts even doorlezen en dan pas reageren! Wat er is gezegd, is dat hij nooit een relatie aan zou gaan met een kapster (dit was trouwens een voorbeeld van Juriaan) omdat zulk soort mensen nu eenmaal op een ander niveau zitten en over het algemeen vrij inhoudsloos zijn. Er is niks mis met het MBO hoor, maar uit ervaring weet ik (en hij) dat die mensen nu eenmaal met andere dingen bezig zijn en op een ander niveau communiceren. Het is niet voor niks dat er verschillende opleidingen bestaan, van verschillend niveau, als iedereen even slim zou zijn was dat niet nodig geweest.

mits je gewoon een mbo opleiding kiest die je aanstaat en je van dat papiertje voorziet om je droombaan te verkrijgen. Net alsof je slim moet zijn om een uni te doen, hoef je alleen een suf vod te zijn, zonder sociaal leven en dus je totale tijd aan die k*tscool te besteden.

-x-

Ik wil best met je praten hoor, alleen een relatie zou er niet inzitten :P Het is belangrijk om met je partner op hetzelfde niveau te zitten, anders wordt je gek van elkaar!

okay, ik begrijp het, denk ik. Geen relatie dus. Wel jammer, maar ik leg me er bij neer dat mijn beperkte verstandelijke vermogens nou niet bepaald de schaamlippen laten klapperen van opwinding.:(
Ik heb trouwens wel een redelijk grote penis, vind ik zelf. Dus dat maakt weer een hoop goed.

Waar zullen we het eens over hebben dan?

edit: vroeger op de mavo sloegen we de stuudjes altijd in elkaar. En we gingen ook altijd met z'n allen met onze scooters naar schoolfeesten op het Rheden's lyceum, dan gingen we daar ruzie zoeken met kakkers en stuudjes. En daarna stonden we altijd bij de ingang van de school te blowen en op de grond te spugen, lachen joh.

@ Pinklady: wat voor een opleiding heb jij gedaan dan? ben je ook z'n stuudje?

okay, ik begrijp het, denk ik. Geen relatie dus. Wel jammer, maar ik leg me er bij neer dat mijn beperkte verstandelijke vermogens nou niet bepaald de schaamlippen laten klapperen van opwinding.:(
Ik heb trouwens wel een redelijk grote penis, vind ik zelf. Dus dat maakt weer een hoop goed.

Waar zullen we het eens over hebben dan?

edit: vroeger op de mavo sloegen we de stuudjes altijd in elkaar. En we gingen ook altijd met z'n allen met onze scooters naar schoolfeesten op het Rheden's lyceum, dan gingen we daar ruzie zoeken met kakkers en stuudjes. En daarna stonden we altijd bij de ingang van de school te blowen en op de grond te spugen, lachen joh.

@ Pinklady: wat voor een opleiding heb jij gedaan dan? ben je ook z'n stuudje?

Haha, humor maakt een hoop goed hoor ;)

Ik heb VWO gedaan. Ik zal hier niet gaan beweren dat ik er niks voor gedaan heb, bij tijd en wijle best hard moeten studeren, maar over het algemeen ben ik die 6 jaar moeiteloos en met mooie cijfers doorgekomen. Ik had tijdens mijn middelbare schoolperiode zelfs een sociaal leven, dus een stuudje ben ik nooit geweest. Nu studeer ik International Hotel Management (HBO dus). Heb er wel over nagedacht om een academische opleiding te gaan doen, maar het massale en het theoretische van het WO trekt me niet.

maar het massale en het theoretische van het WO trekt me niet.
Volgens mij ben je gewoon te dom.

Maar trek het je niet aan, er is in ieder geval weer hernieuwde kans op een vurige liefdesrelatie met De Lauw. :)

pm me je adres dan sta ik vannavond met een fles rode wijn (van de aldi, sorry) voor je deur.

Terug
Naar boven