XXL Nutrition

Geen vast voedingsschema alleen eten onder calorieën

ik eet ook alleen clean foods.
Ik hoor jou wel over rijst maar is dit wel zilvervlies of bruine rijst anders is het ook niet clean :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Wat is dan nog het verschil met iifim als je dagelijks kan wisselen van schema ?
Maar als jij denkt dat iifim aleen maar een vrijbrief is voor het eten van rotzooi heb je het mis
(ik eet ook clean) maar hou van variatie en ben veel onderweg.

puur uit nieuwsgierigheid, maar wat gebeurt er dan als je troep gaat eten zoals chips, en veel chocomelk drinkt enzo?

Maar wat zijn nu goede macro's voor een bulk om zo weinig mogelijk vet aan te zetten? Heb als doelen 50/30/20 , maar zit vaak op 51/32/17, moet ik hoger in vetten gaan of?

vet aan zetten heeft met een té groot overschot aan calorieen te maken, niet met of je je EKV ratio nou 50/30/20, 30/50/20 of op 25/25/50 hebt staan. zit zelf ook rond de 50/30/20 en dat bevalt me goed. en nee het is niet iedere dag exact dat getal of hetzelfde, maar hou het gewoon als rode draad.

meer als 30% eiwitten is sowieso onzin (voor nattys dan) dus dat is goed zo, 30% staat ongeveer gelijk aan 2.5g/kg, prima. vetten minimaal 0,8g-0,9g/kg, komt overeen met 20%. en de rest carbs = 50%. voor mij is dit de meest logische verhouding, en fijn.

op rustdagen eet ik op onderhoud en houd ik als richtlijn 25/30/45.

Terug
Naar boven