XXL Nutrition

Geen vet verliezen, maar overtollige huid!!

Animallegs

Reborn
Elite Member
15 jaar lid
50 media-items 10 media-items
Waardering
270
Lengte
1m74
Massa
103kg
Vetpercentage
20%
Vandaag heb ik weer een meting gehad en ben in 1 week van 15,8 naar 14,7% gedaald! Super goed natuurlijk, maar het probleem is dat ik weinig vast vet meer heb, maar veel overtollige huid rondom de buik en rug. Behalve nog meer cardio, wat kan ik meer doen om echt de lossige huid weg te krijgen?
Ik kreeg ook al een tip over vitamine E lotion, omdat die de huid versterkt.

Alvast bedankt iedereen!

Weinig man.. heb het na elke bulk.

Trekt vanzelf bij..geef je huid tijd om te herstellen.

Vandaag heb ik weer een meting gehad en ben in 1 week van 15,8 naar 14,7% gedaald! Super goed natuurlijk, maar het probleem is dat ik weinig vast vet meer heb, maar veel overtollige huid rondom de buik en rug. Behalve nog meer cardio, wat kan ik meer doen om echt de lossige huid weg te krijgen?
Ik kreeg ook al een tip over vitamine E lotion, omdat die de huid versterkt.

Alvast bedankt iedereen!

Ik begrijp dat je blij bent, maar krap 1 procentje gedaald, nog steeds op 14,7%, en je zegt dat je weinig vast vet meer hebt ?

Moet dat niet 4,7% zijn ofzo ? Met 14,7% moet je nog gaan beginnen met cutten (tenzij je toch een meisje bent :))

• Topic Starter Topic Starter
Ik kwam aan het begin van de kuur van 21% af met 93 kg, nu dus in de kuur met veel test (wat toch enigszins vocht aanzet) op 99/100kg met 14,7% Wat ik merk is dat ik toen stevig vet had en nu is het heel zacht en los. Mijn begeleider zegt ook dat dit veel overtollige huid is wat er nog zit van voor het trainen, toen ik 96kg woog met denk uuhh... 27/28% zeker!
Heel veel vast vet is weg, maar nu die huid, dan sta ik ook meteen een heel stuk lager met de meting. Schouders, borst, armen en benen zijn namelijk zeer goed geaderd en ziet redelijk veel lijnen lopen.

Hoelang train je nu eigenlijk ..

Klinkt als een erg lekkere vooruitgang!

Kabeljauw schijnt te helpen

welke foto is er een met 21% en welke met 14.7% ?? Laatste wss die 14. Ik kom zelf nl van 18% naar 13.3%, hoewel ik vind dat ik even vet blijf lijken; Wou eens vergelijken.
(hoewel je kleiner bent)

"vette" avatar foto zo

Een stanlymesje + naald en draad zouden een uitweg kunnen bieden...

Een stanlymesje + naald en draad zouden een uitweg kunnen bieden...

Helaas pindakaas is dat het enige redmiddel als je al 30+ bent.
Collageen verdwijnt dan meer en meer en je huid trekt dan minder en minder bij.
Minder elasticiteit dus :( Maar op jouw leeftijd, trekt het met wat geduld wel nog bij ;)

Cremes wat je kan gebruiken?
Zwangerschapscreme helpen goed. Indien je money to burn hebt: Barmon Stretch Cream.
(kortom alles met vitamine E, kokosboter en amandelolie is wel top)

Nu heb ik recentelijk ergens gelezen (vraag me niet waar) dat door het gebruik van HGH
je huid er ook beter bij gaat zitten. Zelfs dat je striemen wat vervagen.

Ik heb ook overtollig huid, volgens mij valt er weinig aan te doe..Behalve gainen.. :o
Ik had een bf van 23% schat ik toen ik 15 was ik woog toen 85, ben weinig meer in de lengte gegroeid en ben inmiddels 20 jaar @ 67 kilo.
Ik schat dat ik rond de 12-14% zit. Maar ik heb dus overtollig huid dat voor mijn spieren zit -_-
Vitamine E slikken? In welke voeding zit dat vooral?
Kokosboter en amandelolie insmeren..werkt dat echt dan?

Ik heb ook overtollig huid, volgens mij valt er weinig aan te doe..Behalve gainen.. :P

Zelfs dat lukt niet altijd :p
Ik heb bv striemen op mijn borst maar ook nog wat overtollige huid daar.

En op je buik, lovehandles lopen nu ook niet echt spieren die wat kunnen uitzetten hé ;)

trekt vanzelf bij hadet ook na afvallen

Ik heb ook overtollig huid, volgens mij valt er weinig aan te doe..Behalve gainen.. :o
Ik had een bf van 23% schat ik toen ik 15 was ik woog toen 85, ben weinig meer in de lengte gegroeid en ben inmiddels 20 jaar @ 67 kilo.
Ik schat dat ik rond de 12-14% zit. Maar ik heb dus overtollig huid dat voor mijn spieren zit -_-
Vitamine E slikken? In welke voeding zit dat vooral?
Kokosboter en amandelolie insmeren..werkt dat echt dan?

Vitamine E moet je niet extra slikken in dit geval.
Ga gewoon naar het Kruidvat en haal daar een zwangersschapscreme.
Die zitten vol met vitamines (oa E) die je huid ten goede komt.
En idd, kokosboter & amandelolie wil ook helpen.

Wil je dat het nog allemaal wat sneller gaat, ga je ook moeten scrubben.

Maar gezien iedereen in dit topic nog -25 jaar is, is gewoon geduld ook al een mooie zaak ;)

Krijg je veel zuivel binnen?

Helaas pindakaas is dat het enige redmiddel als je al 30+ bent.
Collageen verdwijnt dan meer en meer en je huid trekt dan minder en minder bij.
Minder elasticiteit dus :( Maar op jouw leeftijd, trekt het met wat geduld wel nog bij ;)

Cremes wat je kan gebruiken?
Zwangerschapscreme helpen goed. Indien je money to burn hebt: Barmon Stretch Cream.
(kortom alles met vitamine E, kokosboter en amandelolie is wel top)

Nu heb ik recentelijk ergens gelezen (vraag me niet waar) dat door het gebruik van HGH
je huid er ook beter bij gaat zitten. Zelfs dat je striemen wat vervagen.

Ik ben 23, dus er zal nog wel aardig wat strakker trekken met de tijd, ik zal eens kijken naar die creme die jij zegt uit amerika! (had je dat ook al in een ander topic zien zeggen) HGH staat voor volgend jaar zeker in de planning, waarschijnlijk 6 maanden Jin met 6-8iu per dag.

Krijg je veel zuivel binnen?

Momenteel zit ik op een zuivelloos en zoutloos dieet, om te kijken wat er aan wedstrijd 'massa' onder zit. Probleem is dat ik het liefste begin aankomend jaar wedstrijden wil doen, maar dan moet het met de huid wel meezitten ;)

Scrubben en goede lotions smeren.
Visolie slikken
geduld

Ik denk dat HGH toch iets moet doen. Als je ziet hoe sommige pro's groeien en krimpen op een jaar.
Zie maar naar Trey Brewer, Lee Priest...

Ik kom van een BF van 38,6%.. en tot nu toe gaat het goed. het enige wat ik zou moeten laten is zonnebank denk ik. But I like it so much...

welke foto is er een met 21% en welke met 14.7% ?? Laatste wss die 14. Ik kom zelf nl van 18% naar 13.3%, hoewel ik vind dat ik even vet blijf lijken; Wou eens vergelijken.
(hoewel je kleiner bent)

"vette" avatar foto zo

Volgens mij sta ik op deze op 21% (of zelfs meer!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb trouwens net ook alvast Palmer's Anti-Striae massage lotion gekocht.
Vetvrije lotion met cacao boter, vitamine E, collageen, elastine en shea boter. Eens kijken wat dat gaat doen!

Terug
Naar boven