MuscleMeat

Geen vet verliezen, maar overtollige huid!!

• Topic Starter Topic Starter
Nou, wat vinden jullie nou van de geweldige foto hahaha!

Haha ja omdat je weet wat er nu in je bedje ligt ;)

Haha, ja true. Maar dat more-to-love vind ik niet eens erg!

Haha winterkuurtje word dan

50mg dbol
80mg anapolon
1000mg test
600mg deca
met een 5000kcal dieet ;)

dan heb ik de tips van hier ZEKER nodig haha!

ik zou nog verder cutten en je massa dmv de kuur behouden als je werkelijk volgend jaar aan wedstrijden mee wilt doen.

En die huid trekt heus wel bij, zeker met jou leeftijd :thumbup:

Haha het was een lollig voorbeeldje omdat ze dat zei haha. Nee deze winter worden het alleen maar props en ace's. lekkere snelle, kortwerkende esters en een mooi ondersteunend cutting dieetje. Massa moet blijven en strak zullen we worden hahaha!

ik maakte me al zorgen om je :grinny:

Haha bedankt dutch! Gaat helemaal goed komen!

bedankt animal, goede foto om te vergelijken

ik lijk droger te staan, maar mijn lovehandles (hele zwemband eigenlijk) is wel groter

succes met het verstrakken

Zelfs dat lukt niet altijd :p
Ik heb bv striemen op mijn borst maar ook nog wat overtollige huid daar.

En op je buik, lovehandles lopen nu ook niet echt spieren die wat kunnen uitzetten hé ;)

Onderrug, obliques en abs lijkt mij. Maar dat zijn idd niet echt spieren die heel snel groeien :o

haha ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Hoeveel kostte dat goedje en hoeveel zit erin? Ik neem aan dat je het vanaf nu al gebruikt?
Ik hoor het wel, alle beetjes helpen! :D

Onderrug, obliques en abs lijkt mij. Maar dat zijn idd niet echt spieren die heel snel groeien :o

haha ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Hoeveel kostte dat goedje en hoeveel zit erin? Ik neem aan dat je het vanaf nu al gebruikt?
Ik hoor het wel, alle beetjes helpen! :D

ik betaalde 7,95 bij de etos voor een flacon van geloof 200/250ml. heb het gister avond en nu net gesmeerd. hoop met een maandje wat te kunnen zien..

Grapjas ;) \t Duurt even voor je enig resultaat bemerkt.
In dit geval op z'n minst een week of 3. 't Is ook afhankelijk van huid oppervlak, huidtype etc. etc.

Als je erbij scrubt kan het wel eens sneller gaan hoor. Maar dat is wel aardig wat werk iedere dag.

Dit stukje over "The Myth of Loose Skin" kwam ik gisteren nog tegen.

http://www.bodyfatguide.com/LooseSkin.htm

Het gaat er eigenlijk over dat een losse huid eigenlijk komt doordat je er nog steeds vet hebt zitten, je zou dus nog meer moeten cutten. Er staan ook nog wat tips in.

Dit stukje over "The Myth of Loose Skin" kwam ik gisteren nog tegen.

http://www.bodyfatguide.com/LooseSkin.htm

Het gaat er eigenlijk over dat een losse huid eigenlijk komt doordat je er nog steeds vet hebt zitten, je zou dus nog meer moeten cutten. Er staan ook nog wat tips in.

Er staat idd dat er nog vet onder de huid zit en dat je dan pure spiermassa moet gainen. Mij lijkt het dat je daarna nog een keer moet cutten omdat je niet alleen pure spiermassa gained maar ook vet. Dus moet er ook wat gecut worden om een beetje droog te staan.
Zo had ik het gister tenminste opgevat. :P

Terug
Naar boven