- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, wat vinden jullie nou van de geweldige foto hahaha!

Haha, ja true. Maar dat more-to-love vind ik niet eens erg!

Haha winterkuurtje word dan
50mg dbol
80mg anapolon
1000mg test
600mg deca
met een 5000kcal dieet
dan heb ik de tips van hier ZEKER nodig haha!

Haha winterkuurtje word dan
50mg dbol
80mg anapolon
1000mg test
600mg deca
met een 5000kcal dieet
dan heb ik de tips van hier ZEKER nodig haha!
Nou, wat vinden jullie nou van de geweldige foto hahaha!

Zelfs dat lukt niet altijd
Ik heb bv striemen op mijn borst maar ook nog wat overtollige huid daar.
En op je buik, lovehandles lopen nu ook niet echt spieren die wat kunnen uitzetten hé![]()

Onderrug, obliques en abs lijkt mij. Maar dat zijn idd niet echt spieren die heel snel groeien
haha ik ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat. Hoeveel kostte dat goedje en hoeveel zit erin? Ik neem aan dat je het vanaf nu al gebruikt?
Ik hoor het wel, alle beetjes helpen!![]()
ik betaalde 7,95 bij de etos voor een flacon van geloof 200/250ml. heb het gister avond en nu net gesmeerd. hoop met een maandje wat te kunnen zien..

WAAAAAAAT NIET EENS DIRECT RESULTAAT![]()
Die dingen van tell sell zijn veel beter dan
![]()
\t Duurt even voor je enig resultaat bemerkt.Grapjas\t Duurt even voor je enig resultaat bemerkt.
In dit geval op z'n minst een week of 3. 't Is ook afhankelijk van huid oppervlak, huidtype etc. etc.
Als je erbij scrubt kan het wel eens sneller gaan hoor. Maar dat is wel aardig wat werk iedere dag.

Dit stukje over "The Myth of Loose Skin" kwam ik gisteren nog tegen.
http://www.bodyfatguide.com/LooseSkin.htm
Het gaat er eigenlijk over dat een losse huid eigenlijk komt doordat je er nog steeds vet hebt zitten, je zou dus nog meer moeten cutten. Er staan ook nog wat tips in.