Fitness Seller

Geen vorderingen??

Crazyfool

Novice
Waardering
0
Ik train nu al bijna 9 maanden.
Ik train denk ik wel voldoende(3 tot 4 keer in de week, meestal 3)
In het begin zag ik wel een beetje vordering, maar dat komt waarschijnelijk omdat ik echt heel dun was(maar khad wel al een buikje:( )
Nu sinds het begin van deze nieuwe jaar, heb ik nauwelijks vorderingen gezien.
Ik kan wel steeds zwaarder tillen, maar dat boeit mij niet echt. Ik wil resultaten zien.

Ik verander mijn schema om te 2 maanden. Oefeningen voer ik goed uit, klaat de eerste 2 weken van mijn nieuwe schema altijd een instructeur meelopen, die me corrigeert en vervolgens houd ik het zelf goed bij.

Ik eet Sinds het begin van het nieuwe jaar ook 6 tot 7 maaltijden per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik let daarbij ook op mijn eiwitten, ik eet er voldoende. zo een 140 gram per dag.
En ik weeg nu 72.5 kg, ik woog week geleden nog 75.

Was ik net zo blij dat ik 75 woog :(
Ook zo een raar ding kval steeds af, maar ze zeggen dat het erbij hoort ofzo. Dat geloof ik wel, want ik heb het continu.

Ook als ik me aantal maaltijden niet haal neem ik tussendoor(meestal na me training, want anders haal ik me gewenste aantal maaltijden of eiwitten niet.) een eiwitshake.
Maar ik heb zelf niet zo een pot eiwitten thuis ofzo.

Iemand misschien een oplossing of tips voor mij.

Trouwens ik heb dat buikje nog steeds en ik eet al een maand geen snoep/choco/koek meer en ik drink ook geen frisdrank meer. En ik wil juist geen buikje, maar dat zal moeilijk gaan neem ik aan.

meer eten en andere oefeningen proberen

wat? geen naakte bejaarden hier?

ik wissel me oefeningen om te 2 maanden.

Eten doe ik wel genoeg(in het begin niet de eerste 4 maanden maar daarna wel)

ik ben niet erg ervaren maar je chema ziet er goed uit
ik train zelf ook omgeveer even lang en had in het begin ook de meeste vooruitgang nu gaat het ook langzamer maar ik dnke dat iedereen dit hier heeft , in iddgeval zie je gewoon niet zoveel verschil als in het begin maar het is er degelijk wel denk ik dan
succes

tja het zal toch ergens moeten aan liggen , mss eens meer reps doen ,ofwel deadliften,squaten,benchen,oh's,en rowen totdat je erbij neervalt , dan zal je na een paar maand wel resultaat zien !!

Hoeveel reps moet ik daaronder verstaan?

Ik doe nu meestal zo :
10-10-8
Dit varrieert vaak. Maar vaker dan 12 reps gaat et niet.
Dus: 12-12-10(doe ik ook soms)

meer reps moet je niet doen

En trouwens hoe zit dat met me gewicht?

Toen ik begon met trainen woog ik 65 kg ofzo.
Ik ben 1.89 meter.
Ik ben al een half jaar niet meer gegroeit (In de lengte, al denken veel mensen van wel wat ik zo raar vind, want ik ben dus helemaal niet gegroeit, misschien 1 cm die ik over het hoofd zie dan, maar toch :P )

lol , ik ben ook 1.89m en ik weeg 81kg :p niet droog natuurlijk , ong. 14% bf
kozu toch eens proberen van wat meer compounds te doen , werkt uitstekend in het begin

wat zijn compounds?

"gegroeit" monster spellingskills.......

de eerste maanden gaat het flink vooruit uiteraard, daarnaa zijn je gains visueel niet meer zo progressief.

Hoe lang denk je dan dat ik nog moet doorgaan voor ik duidelijk zichtbare resultaat zie?
(1,2 jaar?)

Trouwens hoe zit het met dat gewicht, ik kom steeds bij na een maand om vervolgens weer hetzelfde gewicht dat ik ben aangekomen weer te verliezen in een paar dagen tijd.

Moet ik misschien shakes gaan gebruiken ofzo?
Ik wil er wel meebeginnen, heb al veel informatie gezocht er over(ook hier op deze site).
Toch weet ik nog steeds niet goed welke ik moet halen, ik wil niet meer dan 60 euro per 2 maanden er aan uitgeven.

als je training echt goed is dan zal het liggen aan het feit dat je niet genoeg eet of dat je niet helemaal eerlijk bent over je alcoholisme/harddrugs gebruik
hoeveel eet je op een dag? 65 bij 1.89 is namelijk behoorlijk licht
post je voedingsschema maar is

Hoe lang denk je dan dat ik nog moet doorgaan voor ik duidelijk zichtbare resultaat zie?
(1,2 jaar?)

Trouwens hoe zit het met dat gewicht, ik kom steeds bij na een maand om vervolgens weer hetzelfde gewicht dat ik ben aangekomen weer te verliezen in een paar dagen tijd.
Moet ik misschien shakes gaan gebruiken ofzo?
Ik wil er wel meebeginnen, heb al veel informatie gezocht er over(ook hier op deze site).
Toch weet ik nog steeds niet goed welke ik moet halen, ik wil niet meer dan 60 euro per 2 maanden er aan uitgeven.

Wat doe je dan in die paar dagen tijd? je gaat mij niet vertellen dat je zomaar ff de gains van een maand verliest als je gewoon door traint en bulkt.

Echt een voeddingsschema heb ik niet, maar zo ziet me dag(kwa eten) er meestal uit:

Halfuur na optaan:
2 sneetjes brood(vaak met hem,kaas), kom havermoutpap(of special kornflakes ofzo van kellogs met halfvolle melk) eventueel ook nog een glas vruchtensap. Als ik tijd heb(zo een 2 keer per week) 1 of 2 gekookte eieren

Uurtje daarna(soms 2 uurtjes)
3 sneetjes brood met kipfilet en een o.2 liter sap (of blikje tonijn met een stukje fruit en 0.33 liter water)

2 uurtjes daarna(dit is meestal rond 1,2 uur)
3 sneetjes brood met kipfilet, ham of kaas. 0.25 liter sap, of water.

2 uurtjes darna:
1 vrucht(soms een sinassapel, ananas, appel of iets dergelijks) en een banaan en een
Bakje vruchtenkwark.

halfuur hierna train ik anderhalfuur tot 2 uur.(krachttraining)

Na training:
Een eiwitshake als ik 1 van de bovenstaande maaltijden heb gemist(ontbijt mis ik nooit).

binnen uurtje na de training(ongeacht de eiwitshake):
Stevige avondmaaltijd(wat de pot schaft, dat is vaak gewoon een portie rijst met wat vlees/vis en groenten) en halve liter water.

3 uurtjes na dit:
3 sneetjes brood(hageslag, jam of kaas) of een kom haveroutpap. En een glas water.

Halfuur voor het slapen:
0.5 liter melk. (als ik nog honger heb een sneetje brood er bij)

Alle sneetjes brood zijn bruine sneetjes brood.
Die hele bruine broden, ben de naam even kwijt :P (maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik)

Trouwens ik weeg nu 72 kg hoor.
65 kg was 7 maanden terug ofzo.
Ik woog vorige wek een paar dagen 75 kg, hel raar dat dit maar een paar dagen geduurd heeft. Ik ben niet minder gaan eten ofzo.

Wat doe je dan in die paar dagen tijd? je gaat mij niet vertellen dat je zomaar ff de gains van een maand verliest als je gewoon door traint en bulkt.

Dat is wel zo, het klinkt misschien ongeloofelijk, maar het is toch echt zo.
Ik vind het zelf heel erg vreemd. Maar het is echt zo.
Waarom zou ik liegen.
En ik kijk wel 3 keer op de weegschaal, want ik vind het zelf ongeloofelijk dat ik gewoon binnen een paar dagen datzelfde gewicht dat ik net had bijgewonnen weer kwijt ben. ???

10 kg op 9 maanden is toch ok? Die schommelingen zijn idd bizar, maar als de evolutie op langere termijn naar boven gaat zal het wel geen kwaad kunnen. Mss menstruatie? :p

Terug
Naar boven