Fitness Seller

Geen vorderingen??

Crazyfool

Novice
Waardering
0
Ik train nu al bijna 9 maanden.
Ik train denk ik wel voldoende(3 tot 4 keer in de week, meestal 3)
In het begin zag ik wel een beetje vordering, maar dat komt waarschijnelijk omdat ik echt heel dun was(maar khad wel al een buikje:( )
Nu sinds het begin van deze nieuwe jaar, heb ik nauwelijks vorderingen gezien.
Ik kan wel steeds zwaarder tillen, maar dat boeit mij niet echt. Ik wil resultaten zien.

Ik verander mijn schema om te 2 maanden. Oefeningen voer ik goed uit, klaat de eerste 2 weken van mijn nieuwe schema altijd een instructeur meelopen, die me corrigeert en vervolgens houd ik het zelf goed bij.

Ik eet Sinds het begin van het nieuwe jaar ook 6 tot 7 maaltijden per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik let daarbij ook op mijn eiwitten, ik eet er voldoende. zo een 140 gram per dag.
En ik weeg nu 72.5 kg, ik woog week geleden nog 75.

Was ik net zo blij dat ik 75 woog :(
Ook zo een raar ding kval steeds af, maar ze zeggen dat het erbij hoort ofzo. Dat geloof ik wel, want ik heb het continu.

Ook als ik me aantal maaltijden niet haal neem ik tussendoor(meestal na me training, want anders haal ik me gewenste aantal maaltijden of eiwitten niet.) een eiwitshake.
Maar ik heb zelf niet zo een pot eiwitten thuis ofzo.

Iemand misschien een oplossing of tips voor mij.

Trouwens ik heb dat buikje nog steeds en ik eet al een maand geen snoep/choco/koek meer en ik drink ook geen frisdrank meer. En ik wil juist geen buikje, maar dat zal moeilijk gaan neem ik aan.

meer eten en andere oefeningen proberen

wat? geen naakte bejaarden hier?

ik wissel me oefeningen om te 2 maanden.

Eten doe ik wel genoeg(in het begin niet de eerste 4 maanden maar daarna wel)

ik ben niet erg ervaren maar je chema ziet er goed uit