Fitness Seller

Geen zin in sex jaar na kuur

Heb vorig jaar ook hetzelfde gehad.. Toen deed ik geen nakuur door men geelzucht.

Dit jaar hcg geblast ( 10k iu in 3 weken ) daarna 2 dagen clomid op 100 en toen nog 5 weken op 50 en libido is weer de oude ( nu 6 weken klaar met nakuur)

Wat vorig jaar erg goed hielp was 250mg zink per dag! Klinkt veel maae libido was er veel beter op..

Zink gaat vrij testosteron sterk kunnen verhogen, maar 250mg is niet aan te raden ivm prostaatkanker.

Orals in je kuur gebruikt waardoor je geelzucht had?

Zink gaat vrij testosteron sterk kunnen verhogen, maar 250mg is niet aan te raden ivm prostaatkanker.

Zou die hoge zink inname voordelig kunnen werken in de nakuur of na de nakuur om sneller je test te doen stijgen ?

Hoeveel zink raad je dan aan? Gebruik danwel geen aas, m'n libido en erecties zijn wel ruk(pun intended).

Zou die hoge zink inname voordelig kunnen werken in de nakuur of na de nakuur om sneller je test te doen stijgen ?

Vrij testosteron door binding met shbg te remmen, dit kan helpen met herstel, maar icm anti-oestrogenen is dit niet zo gezond voor je prostaat.

Hoeveel zink raad je dan aan? Gebruik danwel geen aas, m'n libido en erecties zijn wel ruk(pun intended).

max 50mg/dag, maar 30mg is al voldoende. Normaal gezien raad ik max 15mg gezien je al een deel via voeding binnen krijgt.

Vitamine D kan hier al goed bij helpen moest je het nog niet nemen.

Ja dat was men SD avontuurtje van vorig jaar.

En had die high dose zink geloof ik van Big Cat toen!

Kan dit genetische aanleg zijn ivm kuren? Aangezien je meer van dit soort berichten leest over mensen die amper kuren en al zwaar in de problemen geraken

Ja dat was men SD avontuurtje van vorig jaar.

En had die high dose zink geloof ik van Big Cat toen!

Ah idd :p Niet geweldig voor de lever, superdrol en geelzucht gaan hand in hand en in sommige gevallen leverfalen.

Nou, is te hoog ;) Je hebt SHBG ook nodig om de schadelijke effecten op cellen en dus prostaat te beperken. Net zoals je wat oestrogeen nodig hebt.

Kan dit genetische aanleg zijn ivm kuren? Aangezien je meer van dit soort berichten leest over mensen die amper kuren en al zwaar in de problemen geraken

Sommigen zijn hier inderdaad gevoeliger aan. Genetica is 1 factor, maar omgevingsfactoren in de opgroei en later spelen hier ook in mee. Heeft wel een epigenetische invloed.

Ook kunnen anderen gevoeliger worden na enkele kuren door weer een epigenetische invloed en verandering van receptor- en enzymgevoeligheid.

Ah idd :p Niet geweldig voor de lever, superdrol en geelzucht gaan hand in hand en in sommige gevallen leverfalen.

Nou, is te hoog ;) Je hebt SHBG ook nodig om de schadelijke effecten op cellen en dus prostaat te beperken. Net zoals je wat oestrogeen nodig hebt.

ja mijn les is geleerd haha, raak geen oral's meer aan vanaf vorig jaar.

hmm had die high dose zink ook niet te lang aangehouden hoor. denk 30 dagen.. zal vast wel goed gegaan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist bloed laten prikken nu wachten op de uitslag

Al van dat blauwe snoep geprobeerd

Wel eens gehad dat ik opeens een dikke schrijf onder me tepel had
Dan 1 mg letro ed voor een weekje

Daarna weer terug op 0.25 mg e4d

Maar op de hoge dosering letro deed hij het ook minder

Weet zeker dat niet iets psychische is omdat hij nu minder presteerd om welke reden dan ook je denkt dat je geen hebt

Voor de rest geen ervaring met dat soort problemen

Laatst bewerkt:
De vraag is hoe je testosteron nu is. Maar een te laag oestrogeen kan ook. Nakuren met nolva en aromasin is teveel van het goede ook en kan ongewenste bijwerkingen veroorzaken zoals dit. Je oestrogeen te laag brengen kan zeer nadelig zijn voor een man.

Zijn je teelballen terug op formaat? Gevoelig/pijnlijk?

Testosteron, oestrogeen, LH, FSH, SHBG, prolactine en progesteron zijn handigste om te laten meten.

Sowieso raad ik nu aan 1500iu hcg om de 5 dagen 3x en dan 50mg clomid gedurende 14 dagen (5 dagen na laatste hcg inject.

Het eerste deel van mij uitslag is binnen :

Tijdstip afname 09:20 uur

Hypofyse

Prolactine Referentiewaarden 0.055 - 0.383 IU/L Resultaat 0.193
LH Referentiewaarden 1.1 - 8.8 IU/L Resultaat 3.3
FSH Referentiewaarden 1.0 - 12 IU/L Resultaat 2.5

Steriödhormonen

Progesteron Referentiewaarden 0.890 - 3.88 Resultaat 0.800

Testosteron , SHBG, Oestradiol , Cortisol en DHEA-S moeten nog binnen komen.

Progesteron is aan de lage kant gezien de Referentiewaarden. Zou dit al een aanwijzing kunnen zijn voor het libido probleem?

Hoe oud ben je eigenlijk? Just curious :)

Het eerste deel van mij uitslag is binnen :

Hypofyse

Steriödhormonen

Progesteron Referentiewaarden 0.890 - 3.88 Resultaat 0.800

Testosteron , SHBG, Oestradiol , Cortisol en DHEA-S moeten nog binnen komen.

Progesteron is aan de lage kant gezien de Referentiewaarden. Zou dit al een aanwijzing kunnen zijn voor het libido probleem?

Even op de andere waardes wachten. Hier kunnen we nog niet zoveel mee.

Even op de andere waardes wachten. Hier kunnen we nog niet zoveel mee.

Alle uitslagen zijn binnen hieronder de resultaten. Wat mij verbaast is mijn hoge Testosteron lvls. Komt dit omdat ik mijn bloed in de ochtend heb afgegeven? Verder lijkt alles in orde zo te zien ?

Transporteiwitten

SHBG Referentiewaarden 17-52 nmol/L Resultaat 52

Hypofyse

Steriödhormonen

Cortisol Resultaat 0.32 umol/L
Testosteron Referentiewaarden 7.0- 25 nmol/L Resultaat 39
Vrije Testosteron Referentiewaarden 140 - 520 pmol/L Resultaat 750
DHEA-S Referentiewaarden 4.3 - 12 umol/L Resultaat 12
Progesteron Referentiewaarden 0.890 - 3.88 nmol/L Resultaat 0.800
Oestradiol Resultaat <110 pmol/L

Ziet er gewoon heel goed uit. Vrij hoog testosteron zelfs.

Exacte oestrogeenwaarde was wel handig geweest om te bepalen of de verhouding goed is.

Wat neem je nu van supplementen en andere middelen?

Terug
Naar boven