MuscleMeat

Geert spreekt !

Bezoekers in dit topic

Als Wilders nou eens fatsoenlijk antwoord op die vraag zou geven.
Waarom is het erg als meer dan 50% allochtoon is?

Zelf zou ik zeggen dat het grootste deel gewoon een stel kk lijers ziin, maar dat kan hij natuurlijk niet zo zeggen :P
Maar dan nog steeds, je kunt niet zomaar elke allochtoon eruit zetten, want JA, er zitten ook nog zat goeie tussen (behalve bij de Marokkanen :P)

Wilders gaat die verkiezingen toch niet winnen, het zou te mooi zijn om waar te zijn.
 
Maar dan nog steeds, je kunt niet zomaar elke allochtoon eruit zetten, want JA, er zitten ook nog zat goeie tussen (behalve bij de Marokkanen :P)
Hij wil ze dan ook vrijwillig laten vertrekken haha :o
 
Ik vind dat ze beiden ongelijk hebben. Pechtold die te passief is en het blijkbaar allemaal wel goed vindt en Wilders die met ideeën komt die niet uitvoerbaar of weinig zinvol zijn.

Pechtold geeft helemaal geen ordeel. Hij vraagt alleen of Wilders zijn standpunt wilt verduidelijken. Dat Wilders dat niet wilt, of durft, en begint te kronkelen bewijst alleen maar weer dat hij het inhoudelijke debat gewoon niet kan voeren.
En het laat duidelijk zien dat Wilders zijn standpunt gewoon niet realistisch is.
 
Pechtold laat duidelijk uitschijnen dat hij het niet erg vindt als elke Nederlandse stad overbevolkt gaat worden door allochtonen, terwijl buiten de steden meer autochtonen wonen. Nochtans is dat géén goede zaak. Beter is het om te spreiden.

Ook nogal makkelijk om dan voorstellen te gaan afkraken, welke voorstellen heeft hij zoal?
 
Wilders is gewoon niet bekwaam, oftewel retard.
 
Dan toch niet op vlak van intelligentie en politiek talent, want hij speelt het bijzonder goed. Hij begrijpt dat je moet opvallen (uiterlijk), dat je klare taal moet verkondigen (toespraken), dat populisme werkt (eenvoudige voorstellen en oplossingen), ...

Op dat vlak juist wel bekwaam dus. Maar Pechtold heeft natuurlijk wel de gevoelige snaar geraakt wij Wilders: als je dieper ingaat op bepaalde ideeën dan loopt het een beetje minder vlot. Dan moet ook Wilders als ie eerlijk is bekennen dat het allemaal niet zo eenvoudig en zwart wit is als hij de mensen probeert wijs te maken.
 
Wilders is gewoon niet bekwaam, oftewel retard.

Niet bekwaam?

Denk dat je doel als politicus is dat je een grote groep mensen achter je weet te winnen en dat doet die toch verrekt goed.
 
Ik ga WEER op hem stemmen en nee ben geen rascist maar leef in Amsterdam en is gewoon bizar wat hier allemaal mag. Schapen die op balkons worden geslacht op elke hoek een moskee. Overal arabisce winkels. Zelf de cassieres bij Albert heijn communiceren arabisch met elkaar.

Oprotten dat kan niet.
 
Op dat vlak juist wel bekwaam dus. Maar Pechtold heeft natuurlijk wel de gevoelige snaar geraakt wij Wilders: als je dieper ingaat op bepaalde ideeën dan loopt het een beetje minder vlot. Dan moet ook Wilders als ie eerlijk is bekennen dat het allemaal niet zo eenvoudig en zwart wit is als hij de mensen probeert wijs te maken.

Heb je ook gelijk in. Waar maak je ook het onderscheid?

Ik denk dat iedereen een hekel heeft aan straat allochtoontjes, maakt niet uit of je dan een Nederlander bent of een fatsoenlijke Turk/ Irakees etc.
 
Pechtold geeft helemaal geen ordeel. Hij vraagt alleen of Wilders zijn standpunt wilt verduidelijken. Dat Wilders dat niet wilt, of durft, en begint te kronkelen bewijst alleen maar weer dat hij het inhoudelijke debat gewoon niet kan voeren.
En het laat duidelijk zien dat Wilders zijn standpunt gewoon niet realistisch is.

Pechtold is bezig de allochtone stemmers van PvdA en VVD weg te trekken. Waarom denk je dat ze voor de toetreding van Turkije bij de EU zijn? Omdat wij een voorbeeld kunnen nemen aan de vrouw-onderdrukkende en mens-onteerende omstandigheden? Waarom denk je dat de nummer 2 op de lijst een Turk is? D'66 bouwt niet op een fundament, het is allemaal eenmalig kiezerstrekken.
 
Het wordt gewoon tijd dat ie met een nieuwe truuk komt
 
Maakt me niets uit, als we maar onder de indruk zijn;)
 
Pechtold laat duidelijk uitschijnen dat hij het niet erg vindt als elke Nederlandse stad overbevolkt gaat worden door allochtonen, terwijl buiten de steden meer autochtonen wonen. Nochtans is dat géén goede zaak. Beter is het om te spreiden.

Ook nogal makkelijk om dan voorstellen te gaan afkraken, welke voorstellen heeft hij zoal?
IMO laat hij dat niet duidelijk uitschijnen. Hij vraagt enkel waarom het een probleem is dat er 51% allochtoon is. Wilders weet hier geen antwoord op. Daarna vraagt hij hoe Wilders de remigratie wil aanpakken. Ook hier staat Wilders met zijn mond vol tanden. Al bij al niet een erg sterk optreden van ons Geert.

En Pehctold mag op dit punt nieteens voorstellen geven. het is de tijd van Wilders en de andere kamerleden mogen alleen maar vragen stellen.
Als Pechtold aan het woord was dan zou hij duidelijk de punten van de D66 naar voren schuiven.



Pechtold is bezig de allochtone stemmers van PvdA en VVD weg te trekken. Waarom denk je dat ze voor de toetreding van Turkije bij de EU zijn? Omdat wij een voorbeeld kunnen nemen aan de vrouw-onderdrukkende en mens-onteerende omstandigheden? Waarom denk je dat de nummer 2 op de lijst een Turk is? D'66 bouwt niet op een fundament, het is allemaal eenmalig kiezerstrekken.

Over simplisme gesproken. Jij vindt je sociaal opstellen naar mensen van een ander geloof en etniciteit 'zieltjes winnen'?
D66 is al een aantal jaar in de Nederlandse politiek aanwezig, dus je mag best aannemen dat ze duidelijke standpunten hebben, en dus een fundament.
 
IMO laat hij dat niet duidelijk uitschijnen. Hij vraagt enkel waarom het een probleem is dat er 51% allochtoon is.
Het is toch duidelijk dat dat een retorische vraag is, en hem kennende enkel bedoeld is om zijn eigen standpunt naar voren te brengen. Tuurlijk vind dhr Pechtold het niet erg dat Nederland straks meer allochtonen dan autochtonen telt. En ik heb zo het idee dat jij dat ook niet erg zou vinden. Maar dat is natuurlijk geen reden om anderen af te proberen zeiken die er anders over denken.

Wilders weet hier geen antwoord op.
Tja het is ook een vrij belachelijke vraag. Waarom is het een probleem? Lijkt me duidelijk. D66 is links, PVV is rechts. D66 wil massa-immigratie en een compleet multiculturele samenleving, PVV wil de grenzen dicht en gelooft niet in dergelijke samenleving. Een no-brainer. De vraag is puur retorisch en dat wist Pechtold goed genoeg. Vrij zwak van beide heren dus.

Daarna vraagt hij hoe Wilders de remigratie wil aanpakken. Ook hier staat Wilders met zijn mond vol tanden. Al bij al niet een erg sterk optreden van ons Geert.
Mond vol tanden? Hij heeft het over een concrete wet. Alleen is het antwoord te beperkt en eenzijdig. Je moet natuurlijk veel uitgebreidere voorstellen in huis hebben als je serieus genomen wil worden als partij. Jammer voor de PVV, maar zeker ook geen score voor D66.

En Pehctold mag op dit punt nieteens voorstellen geven. het is de tijd van Wilders en de andere kamerleden mogen alleen maar vragen stellen.
Als Pechtold aan het woord was dan zou hij duidelijk de punten van de D66 naar voren schuiven.
Zeg ik ook niet, ben alleen wel benieuwd naar filmpjes waar die man dan met goede voorstellen komt.

Overigens lijkt de bevolking volgens de peilingen alvast meer te geloven in de richting die PVV uit wil dan die van D66 of GroenLinks, en dat is toch wat telt in een democratie.
 
Turkije vrouw onderdrukkende mens-onterende samenleving? :roflol:
Wat een overdrijving weer...
 
want je bent bang dat je terug naar marokko moet?

Ik ben nog nooit in Marokko geweest, en ben ook niet van Marokkaanse afkomst. Pff.

Ik heb gewoon een hekel aan die kerel, omdat hij met zijn simplistische uitspraken alleen maar uit is op provoceren, verder geen enkel goed (onderbouwd, realistisch) idee heeft, en veel te veel media-aandacht krijgt.
 
Ik ben nog nooit in Marokko geweest, en ben ook niet van Marokkaanse afkomst. Pff.

Ik heb gewoon een hekel aan die kerel, omdat hij met zijn simplistische uitspraken alleen maar uit is op provoceren, verder geen enkel goed (onderbouwd, realistisch) idee heeft, en veel te veel media-aandacht krijgt.

Erg simpel als je zegt dat hij geen idee heeft, lees eens op z'n site.
 
Back
Naar boven